Sphynxen zijn in ieder geval heel erg aanwezig. Meestal zijn ze gemakkelijk in acceptatie, maar het zijn wel de haantjes de voorsten. Ik weet niet of ze het bewust doen, maar als je 1 sphynx tussen andere katten hebt is het wel gelijk de woordvoerder van het pak, in ieder geval letterlijk. Wel willen sphynxen altijd heel graag spelen en zijn ze supernieuwsgierig. Hoewel Spot hier niet alleen woont, maar twee htk-dames heeft, hebben we dus toch besloten er een vriendje bij te kopen. Want die dames hier snappen hem gewoon niet, denken niet zoals hij denkt, spelen niet zoals hij speelt... Hou daar dus wel rekening mee met je brit....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:49 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?!?!![]()
![]()
Wij zitten thuis ernstig te overwegen een sphinxje te nemen, maar we hebben een brit van 3 jaar oud, die nogal de macho is thuis, dus we twijfelen erg of dat wel goed gaat.
Sowieso gaan we in november eerst op vakantie, en 1 kat mag wel bij mijn oma logeren, maar 2, waarvan 1 kleine, denk ik niet.
Maar als ik die kleine hummeltjes zie smelt mijn hart en wil ik ze allemaal hebben!!
Wat leuk! Die 2e foto is geweldigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De zwartwitte komt dus hier wonenHij gaat Budgie heten. Ik kijk enorm naar zijn komst uit, maar het is nog wel even de weken afstrepen tot hij oud genoeg is natuurlijk
![]()
Ik heb hier nog wel een Joe Black in de aanbiedingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Belana het volgende:
ow what a shame dat Joe Black al verkocht is
Echt hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
Vrienden van ons hebben er 3, 1 grijs/lila gekleurde (heet ook Purple), 1 naakte/huidkleurige (naam: streaker![]()
) en 1 donkere met iets dikkere vacht (Baldwin
). Ik vind het geweldige beesten. Mensen die zeiken dat ze er eng uitzien, hebben nog nooit hun geweldig zachte huidje gevoeld
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Deze zag ik vanmorgen bij een vriendin van me op feestboek![]()
[ afbeelding ]
Oh die 3 samen slapenquote:
wabedoelie?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Joe Black in de aanbieding
Leuk!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Schop! Op 9 oktober kunnen we hem als het goed is op gaan halen...
[ afbeelding ]
En zo heb jij nog nooit de buitenwereld gevoeld met een naakte kattenhuid. Naakte katten huid is niet zo stevig als mensenhuid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
Vrienden van ons hebben er 3, 1 grijs/lila gekleurde (heet ook Purple), 1 naakte/huidkleurige (naam: streaker![]()
) en 1 donkere met iets dikkere vacht (Baldwin
). Ik vind het geweldige beesten. Mensen die zeiken dat ze er eng uitzien, hebben nog nooit hun geweldig zachte huidje gevoeld
Klopt, de naakte kattenhuid is een stuk steviger omdat het hun enige jasje is. Doordat wij ons indekken met kleding houden we onze huid kwetsbaarder, een sphynx kan meer hebben. Het is een betere beschermlaag en de kleine schrammetjes en krasjes die ze hebben genezen ook sneller dan op een mensenhuid,quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:07 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Naakte katten huid is niet zo stevig als mensenhuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |