Ik vond het zelf veel te leuk om te doenquote:
Precies!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In de portomonnee welWeet je wel hoe duur die krengen zijn
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies!
En sowiesowie, kinderen...
Doorhalen wat niet van toepassing is iddquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het zelf veel te leuk om te doen
ik wil er veelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies!
En sowiesowie, kinderen...
Dan zou je eerst een man lang genoeg in leven moeten laten om zwanger te wordenquote:
bullshit, er is altijd nog een spermabankquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou je eerst een man lang genoeg in leven moeten laten om zwanger te worden
Die ene minuut die soms nodog is, is zat..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou je eerst een man lang genoeg in leven moeten laten om zwanger te worden
Ga je die overvallen dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bullshit, er is altijd nog een spermabank
Dat is waarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ene minuut die soms nodog is, is zat..
net als met de zwarte weduwe, na het neuken gaan we etenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ene minuut die soms nodog is, is zat..
Hoi Flipjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Ohja even melden in Singles weer. Avond
nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je die overvallen dan?![]()
[..]
Dat is waar
Succesquote:
3/4quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeveel is veel?
En zijn er ook mannen die het zolang met je willen volhouden
Wij bazen gaan Charlie Harper- style leven hequote:
duurt nog wel ff hoorquote:
een keer neuken is voldoendequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoeveel is veel?
En zijn er ook mannen die het zolang met je willen volhouden
RTquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wij bazen gaan Charlie Harper- style leven he
Strandhuis, mannen, sigaretje en een cocktail..hmmm
Wat heb je nou een nacht lang aan slappe lullen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:01 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen zie ik eindelijk na anderhalve maand mn beste vriendin weerdat wordt de hele avond en nacht slap lullen
Helicopteren, ask GvsEquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je nou een nacht lang aan slappe lullen?
heb vanacht geen lul nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je nou een nacht lang aan slappe lullen?
Een om voor je te laten werken, een om je de hele dag te laten verkoelen door middel van een grote wapper, een voor het huishoudelijke werk en een als persoonlijke slaaf en om als pispaal te gebruikenquote:
gewoon, omdat het kanquote:
dat zou ik dus echt doen hequote:
nee joh, allemaal om de zooi op te ruimen en schoon te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een om voor je te laten werken, een om je de hele dag te laten verkoelen door middel van een grote wapper, een voor het huishoudelijke werk en een als persoonlijke slaaf en om als pispaal te gebruiken
Puberale actiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt doen heals ik n lul had
lijkt me heerlijk.. Of de hele dag met mn hand in mn broek mn lul vast houdend op de bank liggenquote:
Dat gaat vervelen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.. Of de hele dag met mn hand in mn broek mn lul vast houdend op de bank liggen
Dagelijkse bezigheid van me...het liefst helicopter ik iemand uit zijn slaapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt doen heals ik n lul had
helicopteren nietquote:
verschilt weinig metquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.. Of de hele dag met mn hand in mn broek mn lul vast houdend op de bank liggen
Doet me denken aan een zekere A. Bundyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, lekker warm aan de handjesquote:
de MIquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
verschilt weinig met
de hele dag met je hand in je broek je kut vasthoudend op de bank liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
ja, das ook heerlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
verschilt weinig met
Jouw kinderen gaan het echt kut krijgen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, allemaal om de zooi op te ruimen en schoon te maken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de MI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
hahaa, dat betwijfel ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jouw kinderen gaan het echt kut krijgen..
Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
verschilt weinig met
Sick fuckquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..
ik heb begrepen van niet omdat beide geslactsorganen niet volfoende ontwikkeld zijn en volgens mij moet je best een joekel hebben om jezelf te neukenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..
ik denk dat ik een heule toffe mama wordtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je losjes, maar aan de andere kant denk ik ook dat je een sadistje bent
Kom op..ik denk dat zulke mensen opzich niet echt veel neuken..dus moeten ze hetzelf doen, toch..quote:
Dat is net zoals een hond die net niet bij zijn ballen kan komen om die te likkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb begrepen van niet omdat beide geslactsorganen niet volfoende ontwikkeld zijn en volgens mij moet je best een joekel hebben om jezelf te neuken
Ik zag nog een aantal goeie op de lijst staan vanavondquote:
oeh grosequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is net zoals een hond die net niet bij zijn ballen kan komen om die te likken
juno neem ik opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag nog een aantal goeie op de lijst staan vanavond
Miss dat ik Thor op de achtergrond aanzet ofzo.. Niet echt iets beters te doen vanavond..quote:
rtl4 voor gtstquote:
ik zet 1408 zo op pauze, en dan ga ik eerst knetter onder de douche en dan heerlijk film kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Miss dat ik Thor op de achtergrond aanzet ofzo.. Niet echt iets beters te doen vanavond..
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkerenquote:
ik heb geen idee waar je het over hebt, de laatste keer dat ik het gezien heb ik 12 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkeren
1408quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan kijken vanavond
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkeren
junoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan kijken vanavond
juno? (niet dat ik het zou aanraden maar anderen blijkbaar welquote:
ja, maar .. Je hebt zoveel gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt, de laatste keer dat ik het gezien heb ik 12 jaar geleden ofzo
praat me even bij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar .. Je hebt zoveel gemist
jaa, tis erg spannendquote:
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de doodquote:
oh spannend ik ga morgen ook kijken nu!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de dood
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.quote:
Precies de reden waarom ik het niet meer kijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze hebben allemaal geneukt met elkaar, de helft is verlamd geweest en kan weer lopen en mensen staan op uit de dood
Juno is geweldigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:25 schreef McQueentje het volgende:
[..]
juno? (niet dat ik het zou aanraden maar anderen blijkbaar wel)
snap ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
oh spannend ik ga morgen ook kijken nu!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.
nee, want ik geef toe dat ik gtst kijk.. Mensen verwachten dit niet van mij. Punt gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou zou zeggen dat het onderdeel uitmaakt van je onderzoek naar psychologisch martelmateriaal zou ik denken 'tof'. Nu ben je gewoon een sufkut, verborgen onder een schijnpantser.
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.quote:
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef McQueentje het volgende:
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatje
als je dan maar netjes je excuses komt maken zodra die indruk er wel isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.
zeg.. Het is nergens voor nodig om mij te beledigenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik vind het niet nodig ze is zo'n schatje
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg.. Het is nergens voor nodig om mij te beledigen
slechts omdat je weet dat ik geen bejaarden slaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die haar terecht durft te wijzen.
Excuses aanbieden is niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef McQueentje het volgende:
als je dan maar netjes je excuses komt maken zodra die indruk er wel is
ik leer het je welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Excuses aanbieden is niet zo mijn ding.
Sowiesowie rekening houden met meningen van anderen ..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog niet een zodanige indruk bij mij achtergelaten dat ik rekening houd met wat jij vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |