welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vandaar mijn Amhali opmerking
Maar tegenwoordig hoeft dat volgens mij niet meer toch..
Ook dat jaquote:
Die van mij is nog zo goed als nieuwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als ik daarna een verminkt ding in me krijg
daughterquote:
Das om je te foppen, want dan sta je daar, denk je dat er niets aan de hand is, en dan hey kijk nou, daar is het stokje...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Een vriend van me zei zelf namelijk van niet.
sorry murm maar:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Penne met zalm, groente en een rode pesto - roomsaus. En een salade erbij!
vriend van mij zei van welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Een vriend van me zei zelf namelijk van niet.
Trust me, he isn't lying muchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die gast vertelt het ook zo goed, dat ik er bijna zelf pijn van ga krijgen.
dat, maar voornamelijk die zalmquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die gast vertelt het ook zo goed, dat ik er bijna zelf pijn van ga krijgen.
no pain, no gainquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ok, kanJouw manier is wel veel pijnlijker
Das nogal niet een verschilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij zit het verschil in testen via de huiasarts en ggd. Ik via de huisarts, pis en bloed inleveren, vriendin bij de ggd n swapje door dr doos halen
t kostte mij 150 e en bij haar was t gratis
Wat lust jij wel eigkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat, maar voornamelijk die zalm
Mits je geen vaste en langdurige relatie, met condoom neuken ouwe. Het is wat kutter, maar op een kind of Soa zit ik niet echt te wachten...quote:
spinazie, bijna alle bonen, andijvie, champignons, witte vissootten, tonijn, gamba's, krab, garnalen, inktvisringen, al het vlees waar geen flubbertjes inzitten, boerenkool, wortels, erwtjes, mais, kip, feta enz. Enz.quote:
ik dacht dat je sommige soa's ook met rubber kon oplopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mits je geen vaste en langdurige relatie, met condoom neuken ouwe. Het is wat kutter, maar op een kind of Soa zit ik niet echt te wachten...
En dan ook nog dat die stagiair hem laat vallen, waardoor hij opnieuw moetquote:
Of...er moet een andere manier komenquote:
Lust je dit wel of niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spinazie, bijna alle bonen, andijvie, champignons, witte vissootten, tonijn, gamba's, krab, garnalen, inktvisringen, al het vlees waar geen flubbertjes inzitten, boerenkool, wortels, erwtjes, mais, kip, feta enz. Enz.
Herpes is inderdaad een bitch...mja, om nou een chick te hosselen en te vragen of ze wel eens een koortslip heeft gehad, gaat mij te vurrr.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat je sommige soa's ook met rubber kon oplopen
Daarbij is het goed te behandelen en weet je bijna gelijk of je het hebt of nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Herpes is inderdaad een bitch...mja, om nou een chick te hosselen en te vragen of ze wel eens een koortslip heeft gehad, gaat mij te vurrr.
mogen mannen ook een keer lijden? Jullie hoeven geen watermeloen door een klein gaatje uit te poepen, zijn niet iedere maand ongesteld en alle ongemakken die daarbij horen en jullie ontmaagding doet ook geen pijn en jullie zijn niet verplicht je te scheren/epileren/harsenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En dan ook nog dat die stagiair hem laat vallen, waardoor hij opnieuw moet
Ik had die gozer helemaal in elkaar gebeukt
[..]
Of...er moet een andere manier komenwel gain, no pain. Win-win
Ik dacht dat je geen groenten lustquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spinazie, bijna alle bonen, andijvie, champignons, witte vissootten, tonijn, gamba's, krab, garnalen, inktvisringen, al het vlees waar geen flubbertjes inzitten, boerenkool, wortels, erwtjes, mais, kip, feta enz. Enz.
maar blijft terugkomen bij verminderde weerstandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is het goed te behandelen en weet je bijna gelijk of je het hebt of niet
De volgende brakke ochtendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij is het goed te behandelen en weet je bijna gelijk of je het hebt of niet
Ja halloo! Wij moeten veel bier drinken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen mannen ook een keer lijden? Jullie hoeven geen watermeloen door een klein gaatje uit te poepen, zijn niet iedere maand ongesteld en alle ongemakken die daarbij horen en jullie ontmaagding doet ook geen pijn en jullie zijn niet verplicht je te scheren/epileren/harsen
Veel van die dingen zijn een keuze. Kinderen krijgen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen mannen ook een keer lijden? Jullie hoeven geen watermeloen door een klein gaatje uit te poepen, zijn niet iedere maand ongesteld en alle ongemakken die daarbij horen en jullie ontmaagding doet ook geen pijn en jullie zijn niet verplicht je te scheren/epileren/harsen
Test was ivm met exquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mits je geen vaste en langdurige relatie, met condoom neuken ouwe. Het is wat kutter, maar op een kind of Soa zit ik niet echt te wachten...
wij ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja halloo! Wij moeten veel bier drinken!
gaat het niet om, als jullie voor een kind kiezen hebben jullie geen centje pijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel van die dingen zijn een keuze. Kinderen krijgen bijvoorbeeld
In de portomonnee welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat het niet om, als jullie voor een kind kiezen hebben jullie geen centje pijn
ik geloof dat het zolang er nog geen korstje op zit ook down under risico's meebrengtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
als je gebeft wordt door iemand met herpes op zn lip, wordt t dan automatisch genitale herpes op je doosvroeg ik me ineens af haha
I know. Maar dodelijk is het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar blijft terugkomen bij verminderde weerstand
Ik heb mijn ex ondergekotst, gekrabt, geslagen en geschopt tijdens mn bevalling.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat het niet om, als jullie voor een kind kiezen hebben jullie geen centje pijn
Lotusss zegt van niet....het zijn broertjes en niet exact hetzelfde virus...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
als je gebeft wordt door iemand met herpes op zn lip, wordt t dan automatisch genitale herpes op je doosvroeg ik me ineens af haha
En wie maakt de babykamer in orde? Juist jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kut welquote:
Nog een reden dat ik nooit kinderen wilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ondergekotst, gekrabt, geslagen en geschopt tijdens mn bevalling.
Hij had ook heus wel pijn hoor
Dan is het goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Test was ivm met exWilde zeker weten dat er niets was via omwegen etc..
Zoals ik al aangaf, daarna niet meer nodig geweest![]()
Niiet!quote:
Ja die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe vraag je je zoiets ineens af?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
vrouwen doen daar ook genoeg inquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wie maakt de babykamer in orde? Juist ja
Dat heb ik staan doen met mn hoogzwangere buikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wie maakt de babykamer in orde? Juist ja
Zeuren jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen doen daar ook genoeg in
zoals het hoortquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ondergekotst, gekrabt, geslagen en geschopt tijdens mn bevalling.
Hij had ook heus wel pijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |