welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vandaar mijn Amhali opmerking
Maar tegenwoordig hoeft dat volgens mij niet meer toch..
Ook dat jaquote:
Die van mij is nog zo goed als nieuwquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als ik daarna een verminkt ding in me krijg
daughterquote:
Das om je te foppen, want dan sta je daar, denk je dat er niets aan de hand is, en dan hey kijk nou, daar is het stokje...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Een vriend van me zei zelf namelijk van niet.
sorry murm maar:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Penne met zalm, groente en een rode pesto - roomsaus. En een salade erbij!
vriend van mij zei van welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Echt? Een vriend van me zei zelf namelijk van niet.
Trust me, he isn't lying muchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die gast vertelt het ook zo goed, dat ik er bijna zelf pijn van ga krijgen.
dat, maar voornamelijk die zalmquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die gast vertelt het ook zo goed, dat ik er bijna zelf pijn van ga krijgen.
no pain, no gainquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ok, kanJouw manier is wel veel pijnlijker
Das nogal niet een verschilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
volgens mij zit het verschil in testen via de huiasarts en ggd. Ik via de huisarts, pis en bloed inleveren, vriendin bij de ggd n swapje door dr doos halen
t kostte mij 150 e en bij haar was t gratis
Wat lust jij wel eigkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat, maar voornamelijk die zalm
Mits je geen vaste en langdurige relatie, met condoom neuken ouwe. Het is wat kutter, maar op een kind of Soa zit ik niet echt te wachten...quote:
spinazie, bijna alle bonen, andijvie, champignons, witte vissootten, tonijn, gamba's, krab, garnalen, inktvisringen, al het vlees waar geen flubbertjes inzitten, boerenkool, wortels, erwtjes, mais, kip, feta enz. Enz.quote:
ik dacht dat je sommige soa's ook met rubber kon oplopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mits je geen vaste en langdurige relatie, met condoom neuken ouwe. Het is wat kutter, maar op een kind of Soa zit ik niet echt te wachten...
En dan ook nog dat die stagiair hem laat vallen, waardoor hij opnieuw moetquote:
Of...er moet een andere manier komenquote:
Lust je dit wel of niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spinazie, bijna alle bonen, andijvie, champignons, witte vissootten, tonijn, gamba's, krab, garnalen, inktvisringen, al het vlees waar geen flubbertjes inzitten, boerenkool, wortels, erwtjes, mais, kip, feta enz. Enz.
Herpes is inderdaad een bitch...mja, om nou een chick te hosselen en te vragen of ze wel eens een koortslip heeft gehad, gaat mij te vurrr.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat je sommige soa's ook met rubber kon oplopen
Daarbij is het goed te behandelen en weet je bijna gelijk of je het hebt of nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Herpes is inderdaad een bitch...mja, om nou een chick te hosselen en te vragen of ze wel eens een koortslip heeft gehad, gaat mij te vurrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |