quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mam en ik bij hen die onwillig zijn
Tranen van vreugde bij het denken aan zo'n marteling? Ik vraag mij af wie de grotere viespeuk is, jij of GvsE?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik krijg er spontaan tranen van in m'n ogen
Geen ideequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:12 schreef Boudibou het volgende:
Wie propt er nou een stokje in zijn piemel![]()
als ik dat verklap is het leuke ervanafquote:
Lotusss eet rustig door, en ik krijg er pijn van in de piemel van vriendjequote:
Eerder tranen van pijn, gok ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tranen van vreugde bij het denken aan zo'n marteling? Ik vraag mij af wie de grotere viespeuk is, jij of GvsE?
HEUJ! Ik ben heul geen viespeukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tranen van vreugde bij het denken aan zo'n marteling? Ik vraag mij af wie de grotere viespeuk is, jij of GvsE?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb wel eens een filmpje gezien waar iemand dat deed
![]()
Kid in a sandbox bv
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mam en ik bij hen die onwillig zijn
Lotusss heeft EHBO, die schrikt volgensmij echt nergens van..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lotusss eet rustig door, en ik krijg er pijn van in de piemel van vriendje
zus is het gewendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lotusss eet rustig door, en ik krijg er pijn van in de piemel van vriendje
Wel als ik daarna een verminkt ding in me krijgquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwdat is heul niet eng voor jou.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]... want dan wordt er wel gedaan wat je van 'hen' wilt
Dat maakt een leuk duo. GvsE breekt je af, Lotusss lapt je weer op en dan gaat GvsE weer verder, etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss heeft EHBO, die schrikt volgensmij echt nergens van..
Echt wel!quote:
Precies dat jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt een leuk duo. GvsE breekt je af, Lotusss lapt je weer op en dan gaat GvsE weer verder, etc.
we zijn niet voor niks zusjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt een leuk duo. GvsE breekt je af, Lotusss lapt je weer op en dan gaat GvsE weer verder, etc.
wat had ze?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt wel!
En eten van Murmpje was lekker!
Vandaar mijn Amhali opmerkingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, er zijn mannen die het al dan niet vrijwillig ondergaan.. En niet omdat ze erop geilen..
Ik zou het niet weten tegenwoordig.. Been there, done that, nooit meer nodig gehad thank fuck..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vandaar mijn Amhali opmerking
Maar tegenwoordig hoeft dat volgens mij niet meer toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |