Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef McQueentje het volgende:
[..]
verschilt weinig met
de hele dag met je hand in je broek je kut vasthoudend op de bank liggen
Sick fuckquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..
ik heb begrepen van niet omdat beide geslactsorganen niet volfoende ontwikkeld zijn en volgens mij moet je best een joekel hebben om jezelf te neukenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of een hermafrodiet zichzelf kan neuken..
ik denk dat ik een heule toffe mama wordtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je losjes, maar aan de andere kant denk ik ook dat je een sadistje bent
Kom op..ik denk dat zulke mensen opzich niet echt veel neuken..dus moeten ze hetzelf doen, toch..quote:
Dat is net zoals een hond die net niet bij zijn ballen kan komen om die te likkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb begrepen van niet omdat beide geslactsorganen niet volfoende ontwikkeld zijn en volgens mij moet je best een joekel hebben om jezelf te neuken
Ik zag nog een aantal goeie op de lijst staan vanavondquote:
oeh grosequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is net zoals een hond die net niet bij zijn ballen kan komen om die te likken
juno neem ik opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag nog een aantal goeie op de lijst staan vanavond
Miss dat ik Thor op de achtergrond aanzet ofzo.. Niet echt iets beters te doen vanavond..quote:
rtl4 voor gtstquote:
ik zet 1408 zo op pauze, en dan ga ik eerst knetter onder de douche en dan heerlijk film kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Miss dat ik Thor op de achtergrond aanzet ofzo.. Niet echt iets beters te doen vanavond..
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkerenquote:
ik heb geen idee waar je het over hebt, de laatste keer dat ik het gezien heb ik 12 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkeren
1408quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan kijken vanavond
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jaaa, maaar ludo heeft maxime neer geschoten en die ouwe vent is laura aan het beflikkeren
junoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan kijken vanavond
juno? (niet dat ik het zou aanraden maar anderen blijkbaar welquote:
ja, maar .. Je hebt zoveel gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:24 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt, de laatste keer dat ik het gezien heb ik 12 jaar geleden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |