abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:07:53 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_87291038
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef errorken2 het volgende:
Om TS zijn vraag een meer zinnige wending te geven: zou het helpen om juist méér licht te genereren?

Stel, je monteert een gigantische IR led achteraan op je auto.
Afaik zijn camera's gevoelig voor IR, ik denk dat er ook al speed cams zijn die flitsen met IR zodat de bestuurder niet bewust is dat er geflists wordt.

Dit zou als het ware gelijk zijn aan een fel licht op je auto monteren zodat de camera verblind wordt.
Alleen met het voordeel dat dit licht niet zichtbaar is met het blote oog.

Natuurlijk zou je dan een knopje hebben, je wil niet dat een anonieme wagen met volg camera je LED installatie waarneemt... >:O
dude wat kraam jij een onzin uit! je moet gewoon harder dan 180 gaan rijden dan kunne ze je niet flitsen (je weet wel sneller dan het licht) :')
pi_87316822
klopt, 182 precies volgens mij, let wel op tellerafwijking. Dan kan de flits je niet meer inhalen.
pi_87325347
Of je rijdt de eerste helft 60, en dan kan je de tweede helft zo hard knallen als je wil!!111!!!! einsz!

Heb je alleen geen tijdwinst ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:23:41 #54
53151 T42
Pinball Wizard
pi_87326771
^O^
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
klopt, 182 precies volgens mij, let wel op tellerafwijking. Dan kan de flits je niet meer inhalen.
_O-
pi_87354059
Koop een DeLorean DMC, die kunnen lichtsnelheid, en flitsen weerkaatsen op de alu-body. Echt waar. En ze kunnen vliegen, maar daarvoor moet je eerst zo'n stickerset halen bij de Halfords.
Feel the fuzz!
pi_87498416
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef errorken2 het volgende:
Om TS zijn vraag een meer zinnige wending te geven: zou het helpen om juist méér licht te genereren?

Stel, je monteert een gigantische IR led achteraan op je auto.
Afaik zijn camera's gevoelig voor IR, ik denk dat er ook al speed cams zijn die flitsen met IR zodat de bestuurder niet bewust is dat er geflists wordt.

Dit zou als het ware gelijk zijn aan een fel licht op je auto monteren zodat de camera verblind wordt.
Alleen met het voordeel dat dit licht niet zichtbaar is met het blote oog.

Natuurlijk zou je dan een knopje hebben, je wil niet dat een anonieme wagen met volg camera je LED installatie waarneemt... >:O
tot nu toe het enige goede antwoord.....
of deze straal op je nummerplaat richten zodat tie overbelicht wordt....en er is nix te zien met het blote oog!
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:55:42 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_87500814
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:58 schreef Kalebatz het volgende:
Koop een DeLorean DMC, die kunnen lichtsnelheid, en flitsen weerkaatsen op de alu-body. Echt waar. En ze kunnen vliegen, maar daarvoor moet je eerst zo'n stickerset halen bij de Halfords.
Geen alu maar RVS,
Verder goede post. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_87501884
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef DroogDok het volgende:
Met 250 en hoger kunnen ze niet flitsen toch?
nee :)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_87502408
Ts denk je werkelijk dat Traject controle systemen niet slimmer zijn dan dat?

Die systemen hebben echt geen last van een lampje meer of minder, die werken met een infrarood ledmatrix die de boel op laat lichten.

Wat wel zou kunnen werken is het led verhaal van een paar post hier boven.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:39:58 #60
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87502545
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef bietelboer het volgende:
Ts denk je werkelijk dat Traject controle systemen niet slimmer zijn dan dat?

Die systemen hebben echt geen last van een lampje meer of minder, die werken met een infrarood ledmatrix die de boel op laat lichten.

Wat wel zou kunnen werken is het led verhaal van een paar post hier boven.
OF een slim systeem gebruiken wat ik heb: omklapbare kentekenplaathouders, zeg maar :W met je meting dan
Op elke fokker past een bril.
pi_87502722
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef Catch_me het volgende:

[..]

OF een slim systeem gebruiken wat ik heb: omklapbare kentekenplaathouders, zeg maar :W met je meting dan
Ik vind het toch vrij bizar dat je zoveel moeite doet om te snel te kunnen rijden.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:52:53 #62
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87502958
Vrij weinig hoor, kost weinig en het is "plug and play", je moet alleen 2 draadjes naar je bestuurdersstoel trekken en een onopvallend knopje plaatsen :)
Op elke fokker past een bril.
pi_87503052
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik vind het toch vrij bizar dat je zoveel moeite doet om te snel te kunnen rijden.
Precies, gewoon in de traject controle stukken even aan je snelheid houden en daarna weer op je gas. Is dat echt zo moeilijk? 8)7
pi_87503072
Oh en die trucjes zijn allemaal strafbaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')