dude wat kraam jij een onzin uit! je moet gewoon harder dan 180 gaan rijden dan kunne ze je niet flitsen (je weet wel sneller dan het licht)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef errorken2 het volgende:
Om TS zijn vraag een meer zinnige wending te geven: zou het helpen om juist méér licht te genereren?
Stel, je monteert een gigantische IR led achteraan op je auto.
Afaik zijn camera's gevoelig voor IR, ik denk dat er ook al speed cams zijn die flitsen met IR zodat de bestuurder niet bewust is dat er geflists wordt.
Dit zou als het ware gelijk zijn aan een fel licht op je auto monteren zodat de camera verblind wordt.
Alleen met het voordeel dat dit licht niet zichtbaar is met het blote oog.
Natuurlijk zou je dan een knopje hebben, je wil niet dat een anonieme wagen met volg camera je LED installatie waarneemt...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
klopt, 182 precies volgens mij, let wel op tellerafwijking. Dan kan de flits je niet meer inhalen.
tot nu toe het enige goede antwoord.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef errorken2 het volgende:
Om TS zijn vraag een meer zinnige wending te geven: zou het helpen om juist méér licht te genereren?
Stel, je monteert een gigantische IR led achteraan op je auto.
Afaik zijn camera's gevoelig voor IR, ik denk dat er ook al speed cams zijn die flitsen met IR zodat de bestuurder niet bewust is dat er geflists wordt.
Dit zou als het ware gelijk zijn aan een fel licht op je auto monteren zodat de camera verblind wordt.
Alleen met het voordeel dat dit licht niet zichtbaar is met het blote oog.
Natuurlijk zou je dan een knopje hebben, je wil niet dat een anonieme wagen met volg camera je LED installatie waarneemt...
Geen alu maar RVS,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:58 schreef Kalebatz het volgende:
Koop een DeLorean DMC, die kunnen lichtsnelheid, en flitsen weerkaatsen op de alu-body. Echt waar. En ze kunnen vliegen, maar daarvoor moet je eerst zo'n stickerset halen bij de Halfords.
neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef DroogDok het volgende:
Met 250 en hoger kunnen ze niet flitsen toch?
OF een slim systeem gebruiken wat ik heb: omklapbare kentekenplaathouders, zeg maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:36 schreef bietelboer het volgende:
Ts denk je werkelijk dat Traject controle systemen niet slimmer zijn dan dat?
Die systemen hebben echt geen last van een lampje meer of minder, die werken met een infrarood ledmatrix die de boel op laat lichten.
Wat wel zou kunnen werken is het led verhaal van een paar post hier boven.
Ik vind het toch vrij bizar dat je zoveel moeite doet om te snel te kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:39 schreef Catch_me het volgende:
[..]
OF een slim systeem gebruiken wat ik heb: omklapbare kentekenplaathouders, zeg maarmet je meting dan
Precies, gewoon in de traject controle stukken even aan je snelheid houden en daarna weer op je gas. Is dat echt zo moeilijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het toch vrij bizar dat je zoveel moeite doet om te snel te kunnen rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |