Hahaha, wat ben je aandoenlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat kom je nu praten. Dure woorden, maar op de block zien we je je niet. Omdat je je hamstertje moet verzorgen, terwijl wij je snitch ballen.
Ik deed ook gauw editquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, ik deed al edit maar te laat.
Hoeft niet..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Harde lijnen tegen zachte woorden.
Stik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Beestje al heengegaan?
Beter zet je een livecam op, zodat we zien wanneer het dier een pijnlijke dood sterft.
zo danquote:
goed idee eigenlijk wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Beestje al heengegaan?
Beter zet je een livecam op, zodat we zien wanneer het dier een pijnlijke dood sterft.
Verandering in het leven, daar past FOK! niet in, etc etcquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
Hij heeft al wat van dat spul binnen gekregen. Hij loopt nu een beetje rond te lopen door de kamer.
quote:
En dan ook in z'n kooi laten? Nou kan hij gewoon rondlopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou als ik jou was ook meteen de kooi verschonen trouwens.. voor de besmetting die er al in zit.
Hmm.. dat weet ik niet zo goed..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
En dan ook in z'n kooi laten? Nou kan hij gewoon rondlopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |