Wat hebben de aanschafkosten van het dier er nu weer mee te maken? Zullen we alle zieke kinderen dan ook maar meteen de kop omdraaien? Ook maar gratis gekregen, geen intrinsieke waarde.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van dat dikgedrukte.
Maar ok, houd het onderlijf vast met de ene hand en met de ander draai je de kop om. Is veel efficiënter dan de torenhoge kosten van de medicatie (vooral als het dier in kwestie gratis was) en de 'arbeidskosten' van de dierenarts.
Kinderen met dieren vergelijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat hebben de aanschafkosten van het dier er nu weer mee te maken? Zullen we alle zieke kinderen dan ook maar meteen de kop omdraaien? Ook maar gratis gekregen, geen intrinsieke waarde.
Woorden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Morgen is ie dood, let op mijn woord.
We komen uit dieren, even reminder.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kinderen met dieren vergelijken
ga weg joh wij komen van godquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We komen uit dieren, even reminder.
Heel lang geleden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We komen uit dieren, even reminder.
Ja, de uitdrukking is 'let op mijn woorden', niet woordquote:
Wat kom je nu praten. Dure woorden, maar op de block zien we je je niet. Omdat je je hamstertje moet verzorgen, terwijl wij je snitch ballen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat hebben de aanschafkosten van het dier er nu weer mee te maken? Zullen we alle zieke kinderen dan ook maar meteen de kop omdraaien? Ook maar gratis gekregen, geen intrinsieke waarde.
De waarde van een dier koppelen aan de kostenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kinderen met dieren vergelijken
3,50 vind ik niet echt duur. Maar ook als het duurder was had ik het ook gedaan. Dan koop ik maar 15" macbook pro ipv 17.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van dat dikgedrukte.
Maar ok, houd het onderlijf vast met de ene hand en met de ander draai je de kop om. Is veel efficiënter dan de torenhoge kosten van de medicatie (vooral als het dier in kwestie gratis was) en de 'arbeidskosten' van de dierenarts.
ok jij stamt af van een hamster. Gebukt door het levenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Misschien klopt dat apen verhaal niet en stammen we af van de hamster, WEET JIJ VEEL.
echt niet tjek google anders een keerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de uitdrukking is 'let op mijn woorden', niet woord
Ja dus? Anders was je er niet hoorquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de uitdrukking is 'let op mijn woorden', niet woord
Wat krijgen we nuquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat kom je nu praten. Dure woorden, maar op de block zien we je je niet. Omdat je je hamstertje moet verzorgen, terwijl wij je snitch ballen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
3,50 vind ik niet echt duur. Maar ook als het duurder was had ik het ook gedaan. Dan koop ik maar 15" macbook pro ipv 17.
checkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt niet tjek google anders een keer
Ik ben boven gemiddeld, dus geen probleem.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ok jij stamt af van een hamster. Gebukt door het leven
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
3,50 vind ik niet echt duur. Maar ook als het duurder was had ik het ook gedaan. Dan koop ik maar 15" macbook pro ipv 17.
Harde lijnen tegen zachte woorden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dus? Anders was je er niet hoor
[..]
![]()
[..]
Wat krijgen we nu
Shit, ik deed al edit maar te laatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is heul nog niet dood, toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |