Dat zegt die man ook allemaal over Halsema en moslimsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:24 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld:
"Dood alle idioten op Fok zoals Klaudius."
"Mensen, maak hem dood."
Bedreiging:
"Ik maak hem dood"
"Ik ga hem doodmaken"
Het is allemaal vrij simpel hoor.
Als er oorlog is, dan maak ik al die hoofddoekjes dood.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:24 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld:
"Dood alle idioten op Fok zoals Klaudius."
"Mensen, maak hem dood."
Bedreiging:
"Ik maak hem dood"
"Ik ga hem doodmaken"
Het is allemaal vrij simpel hoor.
Dat is je tegenargument? Waarom verbaasd me dat nu niet?quote:
Is er oorlog?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als er oorlog is, dan maak ik al die hoofddoekjes dood.
Nope.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat zegt die man ook allemaal over Halsema en moslims
Nee, een of ander verhaal over reclames bij de Albert Heijn is een goed argument ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is je tegenargument? Waarom verbaasd me dat nu niet?
Jij vind het van wel, daar heeft de wet geen reet mee te maken. Die hanteren de wet. Gelukkig maar.
Als hij oproept anderen mensen de grens (geweld) te overtreden,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wanneer is dat volgens jou dan WEL het geval?
Niet toe te passen? Het blijft gissen, maar ik steek mijn hand in het vuur dat je een sterke zaak hebt als aanklager.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Oh die.
Maar die is niet toe te passen hier. Er is geen sprake van bedreiging of aanzetten tot geweld.
Tenzij je het zo wilt lezen zoals het je uit komt natuurlijk. Dan is een aanbieding bij de AH nog "aanzetten tot geweld".
Hoezo doet hij dat hier niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef boyv het volgende:
[..]
Als hij oproept anderen mensen de grens (geweld) te overtreden,
Schuldig bevonden en veroordeeld?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toch is voor hetzelfde in bijv. 2003 iemand opgepakt wegens het bedreigen van Wilders:
Dat is het alsnog natuurlijk, zou niet voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel een beetje mierenneukerig natuurlijk, maar deze tekst is geen directe oproep tot geweld of haatzaaien. Ook geen echte bedreiging. Hij had zijn woorden niet beter kunnen kiezen. Vooral dat gedeelde over 'als er oorlog is'. Als dat er niet bij stond, was er nog wel een zaak van te maken.
Dan is je grond ervoor direct weg. Geen oorlog is geen vrees van die man. Immers, hij doet pas wat als er oorlog is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar wie zegt dat er geen oorlog komt?
Een oorlog waarvan hij wil dat deze gaat gebeuren. En Halsema moet van hem sowieso doodgeschopt worden, oorlog of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel een beetje mierenneukerig natuurlijk, maar deze tekst is geen directe oproep tot geweld of haatzaaien. Ook geen echte bedreiging. Hij had zijn woorden niet beter kunnen kiezen. Vooral dat gedeelde over 'als er oorlog is'. Als dat er niet bij stond, was er nog wel een zaak van te maken.
ik heb het niet geluisterd sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
je hoort de uitzending toch op de site? Prem zegt: we zijn bezig met een live radioprogramma we willen weten etc
Ik heb liever dat hij het bij woorden laat eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef Ferdowsi het volgende:
Stoer hoor. Kankeren over hoofddoeken, maar zelf niet het lef hebben om er wat aan te doen. Nee, dan vallen we een bus binnen waar we wat scheldwoorden over tafel gooien. Waarom wachten op een oorlog? Doe er nu wat aan dan.
Hij roept ook op om Halsema dood te schoppen, ook als het geen oorlog is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:29 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dan is je grond ervoor direct weg. Geen oorlog is geen vrees van die man. Immers, hij doet pas wat als er oorlog is.
Hoe lang blijf je jezelf vastwikkelen?
Maar niet aan het adres van Femke en ook niet aan iemand persoonlijk. Hij wil hoofddoeken uitroeien. Wat is daar nu op tegen? Hoofddoeken zijn lappen stof.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef Klaudias het volgende:
oh, kijk. dit is wel een doodsbedreiging:
[..]
Koop maar alvast brandzalf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet toe te passen? Het blijft gissen, maar ik steek mijn hand in het vuur dat je een sterke zaak hebt als aanklager.
Hoezo vastwikkelen? Ik denk dat het erg mierenneukerig is om in de quote van de OP geen haatzaaien te zien. Dan mist er slechts een enkel woordje, maar een ieder weet wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:29 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dan is je grond ervoor direct weg. Geen oorlog is geen vrees van die man. Immers, hij doet pas wat als er oorlog is.
Hoe lang blijf je jezelf vastwikkelen?
Iets zegt me dat hij niet de hoofddoeken bedoelde, immers kan je die niet uitroeien...ze leven niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar niet aan het adres van Femke en ook niet aan iemand persoonlijk. Hij wil hoofddoeken uitroeien. Wat is daar nu op tegen? Hoofddoeken zijn lappen stof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |