doe eens een gokjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef kitao het volgende:
ik vraag me af op welke partij die gast stemt ?
Wel deze cult-seriequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef petertje2 het volgende:
Duindorp is dat trouwens niet dezelfde wijk waar dat gespuis van Oh Oh Cherso vandaan komt?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef kitao het volgende:
Ik vraag me af af die gast het stemhokje wel kan vinden, die is duidelijk een héél eind de weg kwijt....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef kitao het volgende:
Wie moet wat precies doodschoppen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Ik citeer: "Die moeten ze allemaal doodschoppen, kankerlijders" als het gaat over Femke Halsema.
Hoezo geen doodsbedreiging?
Hij zegt toch niet dat hij het gaat doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Ik citeer: "Die moeten ze allemaal doodschoppen, kankerlijders" als het gaat over Femke Halsema.
Hoezo geen doodsbedreiging?
Dag vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:53 schreef matthijs8200 het volgende:
Ik vind dat zo mensen die zo'n dingen op de radio zeggen, moeten oppakken en dat ze ook maar blijven zitten in de gevangenis.
psalm11vers5 De HERE toetst de rechtvaardige en de goddeloze;
en wie geweld bemint, die haat Hij.
6 Hij regent op de goddelozen vurige kolen en zwavel,
schroeiende wind is het deel van hun beker.
Dit lijt me wel een echte bedreiging.quote:Dan roei ik ze allemaal uit, al die kankerhoofdoeken, allemaal.
wat moeten ze doen dan , de telefoon in de boeien slaan ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:02 schreef alors het volgende:
Dat miste ik dus net vanmorgen, ik hoorde wel dat iemand iets heel ergs had gezegd en dat bellers verontwaardigd waren dat die politieagenten niks deden.
quote:Dan roei ik ze allemaal uit, al die kankerhoofdoeken, allemaal.
Hoofddoeken hebben geen rechten/leven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit lijt me wel een echte bedreiging.
Je kan hoofddoeken niet uitroeien nee, daarom gaat het ook om de draagsters denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoofddoeken hebben geen rechten/leven.
Die kerel was daar ter plekke, de bellers belden in vanuit hun huis elders in Nederland.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef kitao het volgende:
[..]
wat moeten ze doen dan , de telefoon in de boeien slaan ?
Iemand moet de president vermoorden!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef Klaudias het volgende:
Het is misschien geen doodsbedreiging, maar wel een oproep tot geweld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |