Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iehll.. Dat blijft aan je vingers plakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet druk om maken, tenzij ik daarna nog plannen heb natuurlijk
Ik aai niet door haar waar gel in zitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
sja, dan weet ik t ook niet meerquote:
Goedzo, afblijven, m'n haar is heiligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
Jij vindt werkelijk alles aan een manquote:
Een man in pak met onder het bureau met uitgewoeld haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles aan een manhè?
Mannenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
guiltyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik heb mn ex gedwongen om gel te gaan gebruiken ipv was.. Daar blijf je vette vingers van houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.
huh? kan me herinneren dat ik bij jou weleens met een warhoofd vandaan ging?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
mannen met zweetvoetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mannen![]()
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen![]()
etc etc
*woelt door STING zn haartjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo, afblijven, m'n haar is heilig
Dus je meerdere stalkers waren allemaal lekker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen die zie ik niet eens.. dus vandaar dat alle mannen die ik zie mooi zijn
geen waxstrips?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Gadverdammequote:
heul welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |