abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87865521
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat wist ik niet, vertel.
Elke app die je aanschaft kun je binnen 24 uur verwijderen waarbij je ook het geld terugkrijgt.
pi_87866532
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Ireyon het volgende:

[..]

. Werkte in het begin nogal vervelend, maar na een tijdje laat het echt zien wat 't geleerd heeft ^O^
Ziet er goed uit! Maar sommige woorden wil je soms ook niet dat ze ineens naar boven komen hahah ;)
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_87869251
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Zoals? Je kunt elke app 24 uur proberen.
elke app zou 1 week uitprobeer tijd moeten hebben. 24 uur is best kort.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:42:29 #229
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87869690
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Ireyon het volgende:

[..]

. Werkte in het begin nogal vervelend, maar na een tijdje laat het echt zien wat 't geleerd heeft ^O^
Ik zal het ook eens proberen :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87877228
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

elke app zou 1 week uitprobeer tijd moeten hebben. 24 uur is best kort.
Nee, je wilt het gewoon gratis. 24 uur is schappelijk
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:22:04 #231
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87889906

[ Bericht 100% gewijzigd door GSbrder op 24-10-2010 20:40:01 ]
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_87891172
Niet geïnteresseerd
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:33:51 #233
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_87910099
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Voor de torrent-zoekers, het heet Applanet for Android.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_87912859
Iemand hier ook de silveren desire? Lees hier en daar was over verkleuringen.

Heb nu de witte desire besteld, maar denk er over toch te switchen naar de bruine... :s)

Voor de silveren kun je bijna geen geschikte hoesjes vinden, dus denk dat het hetzelfde geldt voor de witte.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_87912974
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:

Heb nu de witte desire besteld, maar denk er over toch te switchen naar de bruine... :s)

Voor de silveren kun je bijna geen geschikte hoesjes vinden, dus denk dat het hetzelfde geldt voor de witte.
Je moet er dan ook helemaal geen hoesje omheen doen. Verder kan ik me voorstellen dat die witte nogal snel vies wordt/verkleurd.
pi_87913150
Nouja heb ook een tijdje een witte iPhone gehad maar die bleef netjes wit. Maar lees dat HTC iets van teflon gebruikt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_87913946
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:

Ik heb een zilvere Desire. Hij is echt prachtig. Ik gebruik geen hoesje, dus kan je helaas daar niks over vertellen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:52:56 #238
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87918453
Hoesje is echt niet nodig. Ik heb die zilveren nu al een hele tijd, en hij ziet er nog perfect uit. Sowieso niet echt handig, zo'n hoesje. Lekker als je een biertje in je hand heb en je even op een SMS wil reageren.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:41:32 #239
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87920492
Ik snap al die mensen met hoesjes, invisible shields en dergelijke sowieso niet. Het is een gebruiksproduct, wat maken een paar krasjes nou uit? Ik heb nog geen van die beschermingen gebruikt de laatste 2 jaar en ik heb op zowel mijn vorige Android telefoon als bij mijn Desire nu nog geen hinderlijke krasjes gehad..Gewoon niet te lomp ermee omgaan en niet je telefoon naast je sleutels bewaren in je zak en er is niets aan de hand :)

Hoe vaak zie je wel niet dat mensen hun telefoonaankoop vooral baseren op de looks van hun telefoon, of dat het uberhaupt een (licht) argument is om een telefoon te kopen.. En ze vervolgens hun telefoon altijd in een hoesje bewaren :')
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_87927699
idd ik heb mijn Desire sinds april zonder hoesjes, schermprotectors en andere onzin en geen krasje te zien
pi_87927796
Bijna 3 weken weg verdomme. Ik mis hem. Kut moederbord.
pi_87928602
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:52 schreef Brombaard het volgende:
Hoesje is echt niet nodig. Ik heb die zilveren nu al een hele tijd, en hij ziet er nog perfect uit. Sowieso niet echt handig, zo'n hoesje. Lekker als je een biertje in je hand heb en je even op een SMS wil reageren.
Inderdaad, valt me altijd op hoe afgrijselijk lelijk een mooi toestel als een iphone kan worden door een gigantisch lelijk hoejse :r
pi_87928684
Desire Z besteld! *O*
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_87928690
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:41 schreef Devolution het volgende:
Ik snap al die mensen met hoesjes, invisible shields en dergelijke sowieso niet. Het is een gebruiksproduct, wat maken een paar krasjes nou uit? Ik heb nog geen van die beschermingen gebruikt de laatste 2 jaar en ik heb op zowel mijn vorige Android telefoon als bij mijn Desire nu nog geen hinderlijke krasjes gehad..Gewoon niet te lomp ermee omgaan en niet je telefoon naast je sleutels bewaren in je zak en er is niets aan de hand :)

Hoe vaak zie je wel niet dat mensen hun telefoonaankoop vooral baseren op de looks van hun telefoon, of dat het uberhaupt een (licht) argument is om een telefoon te kopen.. En ze vervolgens hun telefoon altijd in een hoesje bewaren :')
Dat het een gebruiksproduct is wil toch niet zeggen dat je er niet voorzichtig mee om moet gaan? Vooral bij touchscreentelefoons is het essentieel dat er geen enkel krasje op je scherm komt ;) .

Je moet je telefoon inderdaad niet naast je sleutels bewaren, maar in je zak kunnen ook andere dingen zitten zoals (fijne) stukjes zand, metaalsplinters, stof, etc. Ik heb zelf een witte Desire en heb de HTC PO S520 hoes erbij besteld (officiële HTC hoes), samen met een Brando screenprotector :) .
pi_87928752
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef CubicX het volgende:

[..]

Vooral bij touchscreentelefoons is het essentieel dat er geen enkel krasje op je scherm komt ;) .
.
Omdat?

Krasjes boeien me echt geen reet hoor. Na een jaar koop ik toch weer een ander toestel omdat ik er flauw van ben. Lekker boeiend.
pi_87929164
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat?

Krasjes boeien me echt geen reet hoor. Na een jaar koop ik toch weer een ander toestel omdat ik er flauw van ben. Lekker boeiend.
Ja, dan is het niet interessant. Er zijn echter mensen die langer dan een jaar met een toestel willen doen (mensen met een abonnement van 2 jaar bijvoorbeeld), dan is bescherming wel een goede keuze. Natuurlijk houd je hem nooit helemaal kras vrij, maar alle beetjes helpen :) .
pi_87930318
Tja, ik doe altijd 2 jaar met een telefoon (wat zeg ik, dit is nog maar m'n 2e mobiel) en doe niet aan bescherming. Inderdaad wat Devolution zegt een beetje apart om (onder andere) op looks van een toestel te gaan en dan een hoesje erom heen te doen. Ik snap het wel dat je wi lbeschermen maar ik doe er niet aan. Tuurlijk ik krijg wel een krasje hier en daar maar ik heb bij m'n huidige Desire 1 keer gehad door te laten vallen. En de krasjes zijn niet/nauwelijks te zien.
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:52:19 #248
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87930983
K heb tot nu toe nog geen enkel toestel met bescherming gehad, tot nu to ook nog maar 1 toestel dat t voor de 2 jaar om waren heeft begeven.. (Pixon, waar n maand of 2 voor t eind het scherm begon te haperen.. als een laagje vh touchgedeelte bleef 'hangen' als t ware, als iemand snapt wat k daar mee bedoel :P hij reageerde iig slecht/niet) maar t is n mooi toestel, en kunt er leuke dingen mee, maar t blijft een gebruiksvoorwerp..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_87931018
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef miesjelle112 het volgende:
Desire Z besteld! *O*
Met welke abonnement?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_87931473
ik moest zojuist een captcha invoeren toen ik naar de market wilde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')