quote:Elke app die je aanschaft kun je binnen 24 uur verwijderen waarbij je ook het geld terugkrijgt.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:05 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ik niet, vertel.
quote:Ziet er goed uit! Maar sommige woorden wil je soms ook niet dat ze ineens naar boven komen hahahOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
. Werkte in het begin nogal vervelend, maar na een tijdje laat het echt zien wat 't geleerd heeft
quote:elke app zou 1 week uitprobeer tijd moeten hebben. 24 uur is best kort.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zoals? Je kunt elke app 24 uur proberen.
quote:Ik zal het ook eens proberenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
. Werkte in het begin nogal vervelend, maar na een tijdje laat het echt zien wat 't geleerd heeft
quote:Nee, je wilt het gewoon gratis. 24 uur is schappelijkOp zaterdag 23 oktober 2010 16:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
elke app zou 1 week uitprobeer tijd moeten hebben. 24 uur is best kort.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:22 schreef GSbrder het volgende:Voor de torrent-zoekers, het heet Applanet for Android.
quote:Je moet er dan ook helemaal geen hoesje omheen doen. Verder kan ik me voorstellen dat die witte nogal snel vies wordt/verkleurd.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier ook de silveren desire? Lees hier en daar was over verkleuringen.
Heb nu de witte desire besteld, maar denk er over toch te switchen naar de bruine...![]()
Voor de silveren kun je bijna geen geschikte hoesjes vinden, dus denk dat het hetzelfde geldt voor de witte.
quote:Ik heb een zilvere Desire. Hij is echt prachtig. Ik gebruik geen hoesje, dus kan je helaas daar niks over vertellen.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand hier ook de silveren desire? Lees hier en daar was over verkleuringen.
Heb nu de witte desire besteld, maar denk er over toch te switchen naar de bruine...![]()
Voor de silveren kun je bijna geen geschikte hoesjes vinden, dus denk dat het hetzelfde geldt voor de witte.
quote:Inderdaad, valt me altijd op hoe afgrijselijk lelijk een mooi toestel als een iphone kan worden door een gigantisch lelijk hoejseOp zondag 24 oktober 2010 22:52 schreef Brombaard het volgende:
Hoesje is echt niet nodig. Ik heb die zilveren nu al een hele tijd, en hij ziet er nog perfect uit. Sowieso niet echt handig, zo'n hoesje. Lekker als je een biertje in je hand heb en je even op een SMS wil reageren.
quote:Dat het een gebruiksproduct is wil toch niet zeggen dat je er niet voorzichtig mee om moet gaan? Vooral bij touchscreentelefoons is het essentieel dat er geen enkel krasje op je scherm komtOp zondag 24 oktober 2010 23:41 schreef Devolution het volgende:
Ik snap al die mensen met hoesjes, invisible shields en dergelijke sowieso niet. Het is een gebruiksproduct, wat maken een paar krasjes nou uit? Ik heb nog geen van die beschermingen gebruikt de laatste 2 jaar en ik heb op zowel mijn vorige Android telefoon als bij mijn Desire nu nog geen hinderlijke krasjes gehad..Gewoon niet te lomp ermee omgaan en niet je telefoon naast je sleutels bewaren in je zak en er is niets aan de hand
Hoe vaak zie je wel niet dat mensen hun telefoonaankoop vooral baseren op de looks van hun telefoon, of dat het uberhaupt een (licht) argument is om een telefoon te kopen.. En ze vervolgens hun telefoon altijd in een hoesje bewaren
quote:Omdat?Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef CubicX het volgende:
[..]
Vooral bij touchscreentelefoons is het essentieel dat er geen enkel krasje op je scherm komt.
.
quote:Ja, dan is het niet interessant. Er zijn echter mensen die langer dan een jaar met een toestel willen doen (mensen met een abonnement van 2 jaar bijvoorbeeld), dan is bescherming wel een goede keuze. Natuurlijk houd je hem nooit helemaal kras vrij, maar alle beetjes helpenOp maandag 25 oktober 2010 10:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat?
Krasjes boeien me echt geen reet hoor. Na een jaar koop ik toch weer een ander toestel omdat ik er flauw van ben. Lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |