quote:Dat geeft helemaal niks. Als je de Xtra snel hebt dan kom je er door normaal gebruik echt niet overheen. Rust een Fair Use Policy op he.Op woensdag 6 oktober 2010 19:40 schreef Orchestra. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met dataverbruik?
Ik gebruik Hi Eindeloos Online Xtra Snel, en ik vraag me af of er data wordt verbruikt als die telefoon zeg maar op vergrendeling gaat, denk het niet toch?
quote:Wit?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand hier al de witte desire?
quote:Ja, vandaag binnen gekregenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand hier al de witte desire?
quote:Ik zie dat je gelijk hebt maar ik heb nooit gmail app ingesteld, alleen de HTC mail. HTC mail heeft meer mijn voorkeur omdat de letters veel beter leesbaar zijn maar nu ontdek ik dat in gmailapp ook grotere letters instelbaar is.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
Dan heb je 't gmail account 2x ingesteld op je foon. Namelijk 1x binnen de HTC mail app (via IMAP ipv POP3), en 1x via de Gmail app.
quote:. Werkte in het begin nogal vervelend, maar na een tijdje laat het echt zien wat 't geleerd heeftOp vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan iemand mij een ander toetsenbord aanraden dan de htc sense of swype?
quote:als jij morgen nu even foto's gaat plaatsen met een andere camera
quote:Ditte dusOp zaterdag 23 oktober 2010 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja want 2 dollar voor iets waar je veel plezier aan beleeft is natuurlijk onbetaalbaar, zeker in vergelijking met je telefoon van 400+ euro.
quote:Als het gratis ook werkt met een klein beetje reclame: ach wat zou datOp zaterdag 23 oktober 2010 09:26 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ditte dus
Nog steeds erg dat mensen niet 2,-kunnenwillen missen voor een app
quote:Het gaat mij niet zozeer om de twee euro, maar sommige apps kun je niet uitproberen van te voren. Ik weet graag wat ik koop.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Ja want 2 dollar voor iets waar je veel plezier aan beleeft is natuurlijk onbetaalbaar, zeker in vergelijking met je telefoon van 400+ euro.
quote:Met rooten kun je zorgen dat de reclame niet meer getoond wordtOp zaterdag 23 oktober 2010 10:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het gratis ook werkt met een klein beetje reclame: ach wat zou dat
quote:Ik tart mijn lot niet door met mijn vingertjes iets mogelijk in de war te schoppen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:18 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Met rooten kun je zorgen dat de reclame niet meer getoond wordt.
quote:Zoals? Je kunt elke app 24 uur proberen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:18 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de twee euro, maar sommige apps kun je niet uitproberen van te voren. Ik weet graag wat ik koop.
quote:Is dat zo? Dat wist ik niet, vertel.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zoals? Je kunt elke app 24 uur proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |