Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het geen draaibaar mechanisme zou zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kraanmechanisme loopt door de rand van het WTC heen, welke overigens weer doorloopt in het dak van WTC 7.
Het lijkt overigens ook geen draaibaar mechanisme te zijn.
Jij gelooft altijd maar meteen wat iemand beweert? Ik ontken zijn verhaal niet.. laat dat voorop staan... maar ik ga niet zomaar aannemen dat dit waar is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En aan de andere kant zou je kunnen denken.. die tante zit niet in het complot, je kan aannemen dat er echt dingen zijn gebeurt. Of het een vlietguig was, of het een inside job was daar kun je aan twijfelen, maar de beelden zijn er wel degelijk.
Omdat het hier totaal verdwenen is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het geen draaibaar mechanisme zou zijn?
Ok ik snap je.. skeptisch ben je. Maar matig je beschuldiging dan svp.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij gelooft altijd maar meteen wat iemand beweert? Ik ontken zijn verhaal niet.. laat dat voorop staan... maar ik ga niet zomaar aannemen dat dit waar is.
Ik zeg dus niet dat ik het slik, als jij daarin wilt geloven dan mag dat best van mij maar om te gaan twijfelen aan de beelden, dat dingen dus niet gebeurt zijn terwijl ik dus in mijn (redelijk) directe omgeving iemand heb die de hele dag heeft meegemaakt en daar met heel veel pijn en moeite overheen is gekomen dat kan ik niet slikkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees dan niet mee!
Dat jij het blijkbaar wel slikt als mensen zeggen dat de overheid in staat zou zijn haar eigen volk te vermoorden vind ik trouwens dan wel raar. Denk daar eens over na... voor je hier de aansteller uit komt hangen.
Welke beschuldigingen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok ik snap je.. skeptisch ben je. Maar matig je beschuldiging dan svp.
"aansteller" .. ik had ook flame kunnen zeggenquote:
Dat snap ik best. Het is ook tamelijk bizar wat ik hier aan de kaak stel. Daar ben ik me degelijk van bewust. Ik doe het niet om mensen doelbewust te kwetsen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik zeg dus niet dat ik het slik, als jij daarin wilt geloven dan mag dat best van mij maar om te gaan twijfelen aan de beelden, dat dingen dus niet gebeurt zijn terwijl ik dus in mijn (redelijk) directe omgeving iemand heb die de hele dag heeft meegemaakt en daar met heel veel pijn en moeite overheen is gekomen dat kan ik niet slikken
Nou, kom op.... ik vond dat hij zich een beetje aanstelde. Ok aansteller is niet al te vriendelijk, maar goed..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
"aansteller" .. ik had ook flame kunnen zeggen![]()
Nodigt alleen maar meer reacties uit die niet constructief werken in het topic.
Ja knurft, die installatie kon in zijn geheel binnen geparkeerd worden. Zie de rails lopen richting de dakopbouw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Omdat het hier totaal verdwenen is...
[ afbeelding ]
Het staat dus ook niet op het dak...
Jammer joh!![]()
CGI FTW![]()
Zou kunnen, maar denk niet dat ze dat even gedaan hebben. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk tijdens deze events. Daarnaast lijkt het niet echt op een rails,want niet alle plaatsen kunnen worden bereikt... als de rails zo zou lopenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja knurft, die installatie kon in zijn geheel binnen geparkeerd worden. Zie de rails lopen richting de dakopbouw..
Ja, mij dus niet, zeker niet in de Verenigde Staten waar mensen om de haverklap worden aangeklaagd wegens nalatigheid.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou kunnen, maar denk niet dat ze dat even gedaan hebben. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk tijdens deze events.
Sorry.quote:En knurft is eigenlijk ook weer niet nodig.. peenvogel.![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, mij dus niet, zeker niet in de Verenigde Staten waar mensen om de haverklap worden aangeklaagd wegens nalatigheid.
[..]
Sorry.
Dat je dommertje speelt en dat is exact wat je deed...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat moet ik met die site, m.a.w.: wat verwacht je van me?
Hoe bedoel je "lijkt het niet echt op rails"? Niet alle plaatsen kunnen worden bereikt met de rails, dat klopt, daar heb je dus die zwenkarmen voor waar je bakje weer aan hangt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou kunnen, maar denk niet dat ze dat even gedaan hebben. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk tijdens deze events. Daarnaast lijkt het niet echt op een rails,want niet alle plaatsen kunnen worden bereikt... als de rails zo zou lopen![]()
Nogmaals dan maar de vraag: wat wil/bedoel je met die site en wat verwacht je van mij?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:46 schreef Oblivion het volgende:
Dat je dommertje speelt en dat is exact wat je deed...
Sweetie, honnepon, hoe komen die mannen anders uit het bakje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bakje naar binnen halen terwijl er toen destijds geschat 10.000 + mensen dood liggen te gaan.. jaja..
Dat zal bovenop het dak zitten. immers, ze moeten er uit kunnen stappen en dat mechanisme zit op een rails.quote:Daarnaast is het hele mechanisme weg...
Of jij je verdiept in andere theorieen...quote:Het bakje niet kunnen zien is onzin, want je ziet toch ook de raampjes?
De ramen zijn ook niet bolvormig. Ze zijn in een boog geplaatst, maar die rook zou je dus nooit kunnen zien vanuit dat perspectief.
Nja.. het is me wel duidelijk dat hier een stel mensen nodig eens wat over beeldmanipulatie moeten gaan lezen
Wellicht zit het donkere gebouw net achter het lagere witte gebouw, dan valt het dus weg.quote:Standpunt is niet hetzelfde, maar wel dezelfde straat. Meer aan de overkant van het gebouw op de eerste afbeelding. Zie google streetview, als je zeker wilt zijn.
Dat witte gebouw valt weg... doordat het gebouw er op de voorgrond voor staat.
Nee, eigenlijk niet.quote:Het feit dat het er allemaal anders uitziet, terwijl het wel gewoon dezelfde zijde van het gebouw is, doet bij jou geen alarmbelletje rinkelen?
Niks meer, het is goed zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nogmaals dan maar de vraag: wat wil/bedoel je met die site en wat verwacht je van mij?
Dat zijn volgens mij de antennes die ook te zien zijn op de foto die jij postte met dat witvlak met pijltje erop.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Slecht te zien, maar hier staat er wel weer iets van een mechanisme op het dak:
[ afbeelding ]
Welke antennes?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de antennes die ook te zien zijn op de foto die jij postte met dat witvlak met pijltje erop.
Als je goed kijkt op de foto die je postte met dat witvlak met tekst en pijltje, dan zie je op de dakopbouw meerdere antennes staan, ook een witte bolvormige. In het gifje zou je die moeten kunnen zien.quote:
Sorry, maar ik zie daar geen bakje aan de gevel hangen.quote:Bakje hangt aan die dingen. Zie .gif.
Uuuhm ? Regus verhuurt kantoorruimte! Denk je dat je bij een memorial gaat zien van welk bedrijf de ruimte was gehuurd waar iemand werkte ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef Culto het volgende:
Regus, het bedrijf waar Ingeborg Lariby en 'Vanessa Lang Langer' werkten ten tijde van 9-11, claimt in haar jaarverslag over 2001:
[...]
Ninety of our clients also perished on the
93rd floor of the South Tower.
[...]
Echter, van deze 90 'slachtoffers' is niets terug te vinden in de memorials: geen naam, geen verwijzing naar Regus, helemaal niets!
Het lijkt erop dat deze claim van 90 overleden klanten een verzinsel is, een leugen dus.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |