Het is JP.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ff serieus ... heb je het over het filmpje in de OP ?
Het filmpje is trouwens ook echt niet minder overtuigend dan bijvoorbeeld dit filmpje, maar ja, da's natuurlijk geen topic van 'JP' he, dus dan is het andersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind trouwens het eerste filmpje niet veel vager dan de meeste UFO-filmpjes die hier in dit forum gepost worden.
En het tweede filmpje vind ik zelfs veel mooier dan de meeste UFO-filmpjes die hier in dit forum gepost worden!
Je hebt op dat filmpje andere iig nog een referentiepunt, je ziet duidelijk dat er iets in de lucht hangt/vliegt en kan je er nog iets van maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nogmaals:
[..]
Het filmpje is trouwens ook echt niet minder overtuigend dan bijvoorbeeld dit filmpje, maar ja, da's natuurlijk geen topic van 'JP' he, dus dan is het anders!
'Iets van maken' inderdaad jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:32 schreef KroodjeBip het volgende:
Je hebt op dat filmpje andere iig nog een referentiepunt, je ziet duidelijk dat er iets in de lucht hangt/vliegt en kan je er nog iets van maken.
'Mijn' filmpje stond gewoon bij het artikel in het AD.quote:Jou ontzettend duidelijke filmpje kan ik zelf ook maken door de camera in een schoenendoos te leggen met een gaatje erin en hard te schudden.
Lees: Met 'het filmpje van het AD' kan ik er niets van makenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'Iets van maken' inderdaad ja!
[..]
Dus ?quote:'Mijn' filmpje stond gewoon bij het artikel in het AD.
Dat ligt dan echt aan jou hoor! OPEN JE OGEN, ze komen eraanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:38 schreef KroodjeBip het volgende:
Lees: Met 'het filmpje van het AD' kan ik er niets van maken![]()
Zo vreemd is dat nietquote:Dus ?
Wel vreemd dat het überhaupt nieuwswaardig is bij het AD.
Haha, okquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat ligt dan echt aan jou hoor! OPEN JE OGEN, ze komen eraan!
Ik denk het wel hoor, het is nogal lastig als zo'n ding in de motor van een vliegtuig komt (net als met ganzen).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ja, ze sluiten geen luchthaven voor een Chinese nieuwjaarsballon natuurlijk![]()
Hoe zit dat dan met waaiende blaadjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, het is nogal lastig als zo'n ding in de motor van een vliegtuig komt (net als met ganzen).
quote:Gezien de geringe hoeveelheid bomen op het terrein van een luchthaven is dat een ondergeschikt probleemOp donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met waaiende blaadjes?![]()
quote:Nee dat is het niet, dat was het niet, ook niet 13 oktober, ook niet vorig jaar, en dat jaar daarvoor, en dat jaar ervoor, en dat jaar ervoor, en dat jaar ervoor, en dat jaar ervoor, en dat jaar ervoor én óók niet in 2012.Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef holysmoke777 het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je niet snapt wat je ziet.
Over een paar jaar zal dat wel anders zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |