abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88592800
Net Free record shop gebeld om te vragen naar de kaarten voor GOASTT. Er zijn nog slechts 233 kaarten beschikbaar.......... van de 250. Volgende week ga ik mijn kaartje kopen.

pi_88595033
Komt voor mij helaas niet als een verrassing, de keren dat ik Sean Lennon zag trok hij kleine zaaltjes vol, en nu komt hij met een totaal onbekende naam. En dan te bedenken dat ik 6 van die kaarten heb gekocht :D. Jup, ik ben al 2 jaar Neerlands enige fan, haha!

Toen ik in New York was begin 2009 ging ik ze zien, maar dat optreden werd later verplaatst naar de zaterdagavond. En die avond had ik al iets in de planning in de Radio City Music Hall... Toen heb ik mijn reisgenote naar (toen nog) The GOASTT gestuurd. Die weer na afloop wist te vertellen dat Sean een komisch imitatie deed van McCartney, die hem had geprobeerd te overtuigen om die avond ook naar de Radio City Music Hall te komen... Yoko was d'r wel.
pi_88623387
Jawel, "Bluebird" in de set. En "Magical Mystery Tour" als opener :o!
pi_88692372
quote:
Best ongemakkelijk inderdaad. Af en toe een stapje naar achteren moeten doen. En Paul geeft ze meteen een hint: "Get back to where you once belonged" :W
pi_88732793
Na bijna een jaar touren zijn we op 11 november Buenos Airos weer bijna terug bij de setlist van december 2009 :)

In Arnhem w/ speelde hij wel en in Buenos Airos niet:
Only Mama Knows / Flaming Pie / (I Want To) Come Home

In Buenos Airos speelde hij wel en in Arnhem w/ niet:
All My Loving / Letting Go / 1985 / Let 'Em In / I've Just Seen A Face / Bluebird

De rest is hetzelfde, er is hooguit wat gewisseld in de volgorde.
pi_88738689
Maar ja, als je het dan weer vergelijkt met z'n reguliere setlist speelt hij 10 songs die hij in Arnhem niet deed. En wát voor een songs :9.

[ Bericht 5% gewijzigd door Aisumasen op 15-11-2010 17:03:28 ]
pi_88742653
En in Londen speelde hij Tequila en daar waren jullie niet bij
graag verwijderen
  maandag 15 november 2010 @ 16:38:03 #210
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88742708
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef blckbb het volgende:
En in Londen speelde hij Tequila en daar waren jullie niet bij
Nou..
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_88743424
En hoe was "Jolly Good Fella" daar dan?
pi_88743876
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nou..
ohja, en jij 8-)
graag verwijderen
pi_88765973
iTunes-gerucht steekt de kop weer op.
pi_88769780
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:55 schreef Aisumasen het volgende:
iTunes-gerucht steekt de kop weer op.
Vanmiddag inderdaad een aankondiging op de site van Apple over iTunes. Nou, ik ben benieuwd.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_88774837
Zou het?

pi_88779725
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Aisumasen het volgende:
Zou het?
The Wall Street Journal zegt van wel: http://online.wsj.com/art(...)NexttoWhatsNewsThird
pi_88781156
En bevestigd. Leuk hoor, maar ik heb The Beatles al zo'n 7 jaar in m'n iTunes.
pi_88781704
Wat krijgen we nou? R*****r Soul? :')
pi_88781763
Ok, tot zo ver het Beatles solo-jaar :P. Tot aan CNN Breaking News. Ja, dit gaat een hele leuke week in de charts worden.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:32:23 #221
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88783564
Eindelijk! Goed nieuws _O_ Ben wel benieuwd naar de charts ja.
pi_88783851
Zojuist "Her Majesty" aangeschaft voor 1.29.

In interessanter nieuws: McCartney zal volgende maand een speciaal optreden geven in Harlem's legendarische Apollo Theatre, exclusief voor prijswinnaars. Doe dat ook maar in Londen dan.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:39:57 #223
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88783923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
Zojuist "Her Majesty" aangeschaft voor 1.29.
Ik stel voor dat iederéén dat doet, zodat Her Majesty gewoon netjes op #1 staat :7
pi_88785078
1,29 voor een liedje?
Ik blijf me verbazen dat zo'n systeem daadwerkelijk werkt.
Noem me ouderwets, maar vooralsnog ben ik van plan te betalen voor een MP3'tje.

(al betaal ik wel 10 euro per maand voor Spotify ;) Wanneer kunnen we daar Beatles verwachten?)
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:07:19 #225
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88785255
Ik ben het volledig met je eens Webfreak, voor mij persoonlijk is het ook niets. Maar veel anderen doen wel aan digitaal downloaden en ben erg blij voor die mensen uiteraard. Sowieso zijn nieuwe manier om hun muziek te verspreiden altijd welkom. En tof dat dat gedoe tussen Apple Corps en Apple Inc. eindelijk eens is afgelopen.

Vind het enkel wel bijzonder gierig om de video van de Washington Coliseum gig niet apart aan te bieden maar enkel bij de volledige boxset. En als ik het goed begrijp, bevat die video wél het einde van Twist & Shout en Long Tall Sally in tegenstelling tot de bootlegs. Voor de geïnteresseerden.

Edit: Oh, je kan hem wel gewoon gratis streamen!
pi_88785479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:02 schreef webfreak het volgende:
1,29 voor een liedje?

(al betaal ik wel 10 euro per maand voor Spotify ;) Wanneer kunnen we daar Beatles verwachten?)
Nee ik snap het ook niet, ook niet van Spotify. Als ik betaal, wil ik ook een hoesje, een boekje en iets in m'n kast zien staan. Maar leuk voor de jongere generatie, al ben ik een beetje bang dat het iets te laat is om nog een groot effect te hebben.

De (gratis) filmpjes zijn wel leuk, zelfs die compilatie. En ik heb dat Ping gelijk eens geprobeerd, benieuwd wat voor updates je dan ontvangt. Vast geen touringdata. :P
pi_88785598
quote:
1,29 voor een liedje?

In het geval van Her Majesty is dat zo'n 4 cent per seconde :')
graag verwijderen
pi_88785742
¤149 om de Beatles box set in mp3 formaat te kopen? :o _O- Zijn er werkelijk mensen die dat er voor over hebben als ze ook gewoon de echte box kunnen kopen :?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:21:10 #229
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88785770
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
¤149 om de Beatles box set in mp3 formaat te kopen? :o _O- Zijn er werkelijk mensen die dat zouden kopen :?
Tuurlijk.
pi_88786563
quote:
1,29 voor een liedje?

echt ongelooflijk ja, terwijl er genoeg sites zijn, waar je ze ook goedkoper kan kopen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:47:57 #231
139330 TNA
For the stars that shine
pi_88786825
Voor mij niet relevant, maar hoe groter de beschikbaarheid hoe beter. Alle aandacht voor de Beatles is m.i. meegenomen en downloaden via iTunes hoort er tegenwoordig gewoon bij.
pi_88795304
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef TNA het volgende:
Voor mij niet relevant, maar hoe groter de beschikbaarheid hoe beter. Alle aandacht voor de Beatles is m.i. meegenomen en downloaden via iTunes hoort er tegenwoordig gewoon bij.
Zeker, ook leuk als ze straks de hele Top 10 hebben in de charts, opzouten met 50 cent en Marco B :)
pi_88800679
Wat ik nu niet begrijp: Past Masters is voor de cd's een compilatie-album geworden, wat begrijpelijk is. Maar voor de USB-appel van vorig jaar en voor de downloadservice van iTunes kunnen de singles en EP's van Past Masters toch makkelijk apart, met oorspronkelijke hoes etc., worden weergegeven? :{
pi_88847076
Interessante informatie op een Franstalig forum, van dezelfde persoon die al eerder dit jaar een shitload aan McCartney-materiaal beschikbaar maakte, en vaker 'inside information' weet door te spelen:

Blijkbaar is McCartney nog niet helemaal van z'n EMI-contract af, en moet hij in ieder geval nog één album op EMI Classics uitbrengen. Dat zou zijn (al jaren geleden aangekondigde) 'guitar concerto' (met z'n zoon James) worden, maar dat heeft het hoofd van EMI Classics blijkbaar afgekeurd. Het productiebedrijf van McCartney zou hierdoor nog verder in de clinch liggen met EMI.

Recentelijk nog hebben Yoko Ono, Olivia Harrison en Ringo Starr wederom hun veto uitgesproken over de laatste Lennon/McCartney-'opname' "Now And Then" ("I Don't Wanna Lose You"). Behalve die track, en de 'guitar concerto' liggen er ook 20 "veelbelovende" demo's op de plank, opgenomen met Geoff Emerick. McCartney is op zoek naar een producer, want hij wil naar het schijnt werken aan in totaal 30 nieuwe tracks. Namen die zich gemeld hebben zijn David Kahne en Nithin Sawney (beide geen onbekenden voor McCartney), Rick Rubin (!) en zelfs Mark Ronson. Producer Garrett Lee (recente U2 en R.E.M.-albums) vond de demo's niets, maar ook Brian Eno en zelfs de producer van "Chaos And Creation", Nigel Godrich, wilden zich er niet (meer) aan wagen. In het geval van Nigel Godrich begrijpelijk, gezien hun geschiedenis.

Dit was in 2009, waarna McCartney dus met Geoff Emerick thuisopnames maakte die later goed genoeg bleken om uit te brengen. Concord wilde dit doen als "McCartney III", maar dat ging niet door toen zij One Little Indian overboden om de 'Archive Releases' te doen. (Iets wat ik zelf een hele merkwaardige gevolgtrekking vind, maar goed...)

Komt allemaal over als een beetje onsamenhagende geruchten waar je van moet geloven wat je zelf wilt (wel via een altijd goed geïnformeerde bron), maar speculaties kunnen leuk zijn, en in dit geval toch weer zonde om niet te delen.
pi_88847504
Even gekeken op itunes. Geen Beatles in de normale top 10, maar wel 9 nummers in de rock top 10 (VS, ook in andere landen doen ze het goed): http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10rocksongs.html
pi_88847916
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Even gekeken op itunes. Geen Beatles in de normale top 10, maar wel 9 nummers in de rock top 10 (VS, ook in andere landen doen ze het goed): http://www.apple.com/euro/itunes/charts/top10rocksongs.html
quote:
Bookmakers have slashed the odds on a top-10 made up complete of songs by The Beatles.

It comes after the Liverpool bands music was made available to download for the first time on iTunes. Bookmaker William Hill is now offering 8/1 on a top-10 takeover, down from 10/1 yesterday (November 16). Hey Jude is 6/1 favourite to be the first single to go to number one, while Here Comes The Sun has gone from 50/1 to 10/1.

"'Here Comes The Sun' has been surprisingly popular on iTunes and it is a contender for the favourite Beatles song of all time," said Williams Hill's spokesman Rupert Adams. Until this week, the Liverpool band had been one of the few groups to refuse to allow their music to be sold online.

http://www.gigwise.com/ne(...)tles-Top-10-Takeover
pi_88848271
Ze hebben nu ook een PING account. Maar helaas begrijpen ze het concept niet echt.
pi_88848414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:28 schreef Arn0 het volgende:
Ze hebben nu ook een PING account. Maar helaas begrijpen ze het concept niet echt.
Dat iTunes Ping gaat nooit van de grond komen op deze manier. Die van Blackberry gekaapte naam is ook stom.

Nog een bericht over de iTunes-deal, "How EMI's New CEO Helped Beatles Clear iTunes Hurdles": http://online.wsj.com/art(...)618920257903424.html
pi_88848448
Qua albums staan de Beatles nu op plaats 1, 2, 4, 5, 6 en 7 in de Nederlandse itunes album top 10 :D In België en Zweden staat de box zelfs op 1 (in NL staat die op 4 en in de VS op 10).
pi_88849031
Zou er eigenlijk heengaan, maar denk niet dat het gaat lukken, dus mijn tip van de dag is: Nederlandse première van LENNONYC op het IDFA in de openbare bibliotheek van Amsterdam om 19:30.
pi_88850997
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:54 schreef Aisumasen het volgende:
Interessante informatie op een Franstalig forum, van dezelfde persoon die al eerder dit jaar een shitload aan McCartney-materiaal beschikbaar maakte, en vaker 'inside information' weet door te spelen:

Blijkbaar is McCartney nog niet helemaal van z'n EMI-contract af, en moet hij in ieder geval nog één album op EMI Classics uitbrengen. Dat zou zijn (al jaren geleden aangekondigde) 'guitar concerto' (met z'n zoon James) worden, maar dat heeft het hoofd van EMI Classics blijkbaar afgekeurd. Het productiebedrijf van McCartney zou hierdoor nog verder in de clinch liggen met EMI.

Recentelijk nog hebben Yoko Ono, Olivia Harrison en Ringo Starr wederom hun veto uitgesproken over de laatste Lennon/McCartney-'opname' "Now And Then" ("I Don't Wanna Lose You"). Behalve die track, en de 'guitar concerto' liggen er ook 20 "veelbelovende" demo's op de plank, opgenomen met Geoff Emerick. McCartney is op zoek naar een producer, want hij wil naar het schijnt werken aan in totaal 30 nieuwe tracks. Namen die zich gemeld hebben zijn David Kahne en Nithin Sawney (beide geen onbekenden voor McCartney), Rick Rubin (!) en zelfs Mark Ronson. Producer Garrett Lee (recente U2 en R.E.M.-albums) vond de demo's niets, maar ook Brian Eno en zelfs de producer van "Chaos And Creation", Nigel Godrich, wilden zich er niet (meer) aan wagen. In het geval van Nigel Godrich begrijpelijk, gezien hun geschiedenis.

Dit was in 2009, waarna McCartney dus met Geoff Emerick thuisopnames maakte die later goed genoeg bleken om uit te brengen. Concord wilde dit doen als "McCartney III", maar dat ging niet door toen zij One Little Indian overboden om de 'Archive Releases' te doen. (Iets wat ik zelf een hele merkwaardige gevolgtrekking vind, maar goed...)

Komt allemaal over als een beetje onsamenhagende geruchten waar je van moet geloven wat je zelf wilt (wel via een altijd goed geïnformeerde bron), maar speculaties kunnen leuk zijn, en in dit geval toch weer zonde om niet te delen.
als het maar geen David Kahne wordt
pi_88875255
quote:
Op donderdag 18 november 2010 06:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

als het maar geen David Kahne wordt
Leuk dat ik niet de enige ben met die mening. Alle dingetjes die ik niet tof vind aan "Driving Rain" en "Memory Almost Full" zijn productie-trucjes van hem. En hij (of z'n engineers) zijn ook zo vreselijk slordig, zeker in vergelijking met de tracks geproduceerd door Nigel Godrich.
pi_88875550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Leuk dat ik niet de enige ben met die mening. Alle dingetjes die ik niet tof vind aan "Driving Rain" en "Memory Almost Full" zijn productie-trucjes van hem. En hij (of z'n engineers) zijn ook zo vreselijk slordig, zeker in vergelijking met de tracks geproduceerd door Nigel Godrich.
Helemaal mee eens, echt hele slechte producer voor Paul
hopen dat het Rick Rubin wordt, het is jammr dat Nigel Godrich het niet wordt
pi_88878285
quote:
maar ook Brian Eno en zelfs de producer van "Chaos And Creation", Nigel Godrich, wilden zich er niet (meer) aan wagen. In het geval van Nigel Godrich begrijpelijk, gezien hun geschiedenis.
Heb ik iets gemist?
Wat is er misgegaan in hun samenwerking dan?
pi_88883312
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef webfreak het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Wat is er misgegaan in hun samenwerking dan?
waarschijnlijk was Godrich te kritisch, iets waar Macca niet mee kan omgaan
pi_88885680
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

waarschijnlijk was Godrich te kritisch, iets waar Macca niet mee kan omgaan
In de docu gaf Paul toe dat Godrich kritisch was... Maar liet wel blijken dat dat de plaat sterker maakte. En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, denk dat Godrich een behoorlijke bijdrage heeft geleverd aan de kwaliteit van dat album.

Maar vraag me af of Aisumasen daarop doelde.
pi_88885709
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:54 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Kahne is niet alleen slordig, hij is ook ontzettend middle-of-the-road. Doorsnee. Saai.
Voor hem 10 anderen.
Een producer mag best eigenzinnig zijn. Graag zelfs.
pi_88895324
quote:
Die van Blackberry gekaapte naam is ook stom.
Blackberry die de naam ook heel origineel kaapt van oa het DOS commando
pi_88896470
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef warpozio het volgende:

[..]

Blackberry die de naam ook heel origineel kaapt van oa het DOS commando
Die de naam weer heeft geleend van actieve sonar.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_88935073
Er is nu ook een eigen YouTube-kanaal: http://www.youtube.com/thebeatles
pi_88939884
Mooi! Ook een hoop opgeknapt beeldmateriaal zo te zien
(en op de een of andere manier krijg ik nog steeds kippenvel van het einde van The End)

[ Bericht 4% gewijzigd door blckbb op 20-11-2010 13:29:17 ]
graag verwijderen
pi_88956717
Vergeet de YouTube-filmpjes, publieksopnames en alle televisie-uitzendingen met enkel de doodgespeelde Beatles-songs: er is een complete pro-shot tape van de grote schermen in het stadion van McCartney's eerste show in Argentinië. Helaas dus geen "Bluebird", maar wel "Venus And Mars", "Rock Show", "Letting Go", "Nineteen Hundred And Eighty Five", "I'm Looking Through You", etc. Dus heel wat nummers die niet uitgezonden werden in de pro-shot uitzending van Hyde Park, en een stuk betere kwaliteit dan de volledige pro-shot video van het optreden in Mexico.

Bedoel er verder niets mee, maar wel opvallend dat al dit soort 'intern gelekte' opnames nooit uit Amerika of Europa komen :P.
pi_88957947
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef webfreak het volgende:

[..]

In de docu gaf Paul toe dat Godrich kritisch was... Maar liet wel blijken dat dat de plaat sterker maakte. En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, denk dat Godrich een behoorlijke bijdrage heeft geleverd aan de kwaliteit van dat album.

Maar vraag me af of Aisumasen daarop doelde.
McCartney heeft (zoals je weet) meerdere malen aangegeven het proces en de werkwijze van David Kahne niet fijn (understatement) gevonden te hebben, alhoewel het de songs (ook in zijn ogen) ten goede is gekomen. Maar dus geen wonder dat hij daarna weer veilig met David Kahne heeft gewerkt. (Want nummers die Godrich heeft afgekeurd, zoals "See Your Sunshine", heeft hij daarna alsnog met Kahne opgenomen.)

En inderdaad, ik doelde meer op de kwetsbare periode waarin Godrich McCartney getroffen heeft, namelijk middenin zijn huwelijkscrisis. (Wat in de wetenschap die we nu hebben een hele andere luisterbeurt aan het album geeft.) Er zijn verhalen over heftige uitbarstingen van McCartney na onsubtiele (en in McCartney's ogen demotiverende) opmerkingen van Godrich, en dat zal ook niet meehelpen aan de wederzijdse interesse in een nieuwe samenwerking.
pi_88989038
De Engelse single-charts:

40 Hey Jude
46 Let It Be
48 Twist and Shout
64 Here Comes The Sun
78 In My Life
83 Come Together
86 Yesterday
90 I Saw Her Standing There
94 Eleanor Rigby
99 Help

De Nederlandse single-charts:

37 Let It Be
63 Yesterday
64 Here Comes The Sun
75 Hey Jude
91 Blackbird
96 The Fool On The Hill
99 Penny Lane
  Redactie Frontpage zondag 21 november 2010 @ 21:07:24 #255
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_88989117
Vandaag een kraakheldere Rutles LP gekocht op de beurs in Utrecht :)
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_88992969
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vandaag een kraakheldere Rutles LP gekocht op de beurs in Utrecht :)
Gaaf! The Rutles heb ik ook nog zien liggen. Op het gebied van Beatles ben ik gisteren niet zo heel erg geslaagd. Ben altijd op zoek naar McCartney-singles, maar als ik weet dat ze elders voor 50% van de prijs te vinden zijn, sja...

Qua bootlegs was het wel weer een dieptepunt, ik heb bakken vol goedkope vervalsingen van recente bootlegs (jawel) gezien, en sommige stands bestonden voor meer dan de helft uit gebrande DVD-tjes met slordig geprinte hoesjes voor 30 euro. Benieuwd hoe veel mensen thuis hun aangeschafte DVD van het Gelredome-optreden opzetten, en erachter komen dat het van YouTube geripte filmpjes zijn.
  Redactie Frontpage zondag 21 november 2010 @ 22:51:57 #257
95179 TheGrandWazoo
pi_88996523
Altijd op zondag gaan en wachten tot een uur of vier! Dan komen de bordjes met 50 % korting tevoorschijn!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 21 november 2010 @ 22:54:22 #258
159761 Arn0
Abbey Road
pi_88996681
Azing had weer een leuk t-shirt aan, hoorde ik :')
  Redactie Frontpage zondag 21 november 2010 @ 22:58:29 #259
95179 TheGrandWazoo
pi_88996915
Terwijl-ie wel Rolling Stones spul verkocht.
(Superworm)
pi_88998645
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Altijd op zondag gaan en wachten tot een uur of vier! Dan komen de bordjes met 50 % korting tevoorschijn!
Nee joh, pronkstukken jagen op zaterdagochtend :P.

Maar ik ga altijd 2 keer per jaar, en het verschilt echt van keer tot keer wat m'n oogst is. Dit jaar ook weinig tot geen aanbiedingen van de winkeldochters (nieuwe Ringo-albums). En het aanbod van nieuwe bands stelt ook vaak teleur.

quote:
10s.gif Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Arn0 het volgende:
Azing had weer een leuk t-shirt aan, hoorde ik :')
Hele typische belegen 'vervelende-achteroom-op-verjaardag'-humor van bepaalde types op zo'n beurs altijd inderdaad. Maar Azing doet tenminste nog dingen zelf en heeft vaak een best mooi aanbod. Dus zolang hij mij geen overprijsde gedrukte bootlegs van materiaal wat 2 jaar terug nieuw op internet verscheen wil aansmeren, vind ik het best.

Die stand van één van de andere Nederlandse Beatles fanclubs (die nog concurreren met elkaar ook :')) was helemaal een schande met de eerder genoemde gebrande CD-tjes van internet-projecten.
pi_88999445
Een gratis hoge resolutie download van George Harrison's "Wah Wah", als sampler voor de aankomende re-release in 96 kHz en 24 bit: http://www.georgeharrison(...)ass-40th-anniversary

Nu denk ik niet dat zonder een remix "Wah Wah" ooit echt goed gaat klinken, maar dit is al een hele verbetering ten opzichte van het slachtwerk uit 2000:

30th anniversary edition vs. 40th anniversary edition:

pi_89018346
Paul valt languit op de grond na het concert in Sao Paolo: AUW!!

:?

http://www.examiner.com/b(...)y-takes-a-fall-video
pi_89023277
Volgens Music Week zijn er in Engeland afgelopen week 4 keer zo veel mensen geweest die "Revolution #9" (48 exemplaren) hebben gedownload als mensen die "What Goes On" (14 exemplaren) op iTunes hebben aangeschaft :D. In totaal zijn er in Engeland deze week 132,649 tracks en 12,268 albums gedownload. Dat tegenover 19,256 fysieke CD's en 97 LP's.
  Redactie Frontpage maandag 22 november 2010 @ 19:29:39 #265
95179 TheGrandWazoo
pi_89024483
Je moet de radio shows van Azing eens horen. Lach-of-ik-schiet-show.
Ze hebben het ook altijd over Pauw Moccartnie.
(Superworm)
pi_89031016
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef awijmans het volgende:
Paul valt languit op de grond na het concert in Sao Paolo: AUW!!

http://www.examiner.com/b(...)y-takes-a-fall-video
Haha, dat krijg je ervan als je je weer een tiener probeert te voelen :+
graag verwijderen
pi_89038302
Volgens dit artikel heeft hij gisterenavond medische hulp gehad, en de soundcheck voor vandaag geannuleerd vanwege heftige regen, terwijl anderen zeggen dat het komt door z'n val. Toen ik hem zag in Dublin viel hij ook tot 2 keer toe richting z'n monitor met z'n handen :P.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Je moet de radio shows van Azing eens horen. Lach-of-ik-schiet-show.
Ze hebben het ook altijd over Pauw Moccartnie.
Ik vind het nog het ergste als hij ineens een mening heeft over de muziek :P.
  dinsdag 23 november 2010 @ 01:24:19 #268
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89040422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
In interessanter nieuws: McCartney zal volgende maand een speciaal optreden geven in Harlem's legendarische Apollo Theatre, exclusief voor prijswinnaars. Doe dat ook maar in Londen dan.
Voorlopig blijft hij nog even in Amerika dus, met nu ook een optreden bij Saturday Night Live. Hij zal vast nog wel een paar reguliere concerten toevoegen daar?
pi_89040599
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:24 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Voorlopig blijft hij nog even in Amerika dus, met nu ook een optreden bij Saturday Night Live. Hij zal vast nog wel een paar reguliere concerten toevoegen daar?
Iets wat ik wel had verwacht, maar waar het nu een beetje laat voor is. Had wel gedacht aan wat kerst-optredens net als vorig jaar, maar dat zal snel moeten blijken. Het optreden in New York zal live worden uitgezonden op SIRIUS Radio, maar wel vervelend dat de echte fans wederom naast kaarten grijpen.

Zijn helden-aankomst blijft altijd mooi :P.

pi_89053391
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:59 schreef Aisumasen het volgende:
Zou er eigenlijk heengaan, maar denk niet dat het gaat lukken, dus mijn tip van de dag is: Nederlandse première van LENNONYC op het IDFA in de openbare bibliotheek van Amsterdam om 19:30.
Baal dat ik 'em nog steeds niet gezien heb, maar hij ging gisteren op de Amerikaanse televisie in première, dus voor de mensen die hem willen zien...
pi_89083510
The Beatles gaat als een dolle op I-tunes. Best verkochte nummers is 'Here comes the sun'. Dat vind ik wel leuk voor George, altijd een beetje onderschat als singer/songwriter, maar erg goed.

http://www.nu.nl/muziek/2(...)-liedjes-itunes.html
pi_89183800
quote:
Nja, maar zijn dit niet gewoon dezelfde mini-docu's als die in de Stereo Box? :P
pi_89266550
Er is een nieuwe bootleg-serie met alle Beatles promo-video's in de best mogelijke kwaliteit en meest complete vorm. Het heet "Unsurpassed Promos", en dan zijn er "The Tour Years" en "The Studio Years" in verschillende delen. De sessie uit november 1965 in Twickenham Studios blijft mijn favoriet. De jolige versies van "We Can Work It Out", "Day Tripper", "Help", "Ticket To Ride" en "I Feel Fine". Totaal ongeconcentreerd :P.

Mooi dat er zo veel bewaard is gebleven en beschikbaar is, maar het doet me d'r ook altijd wel weer aan denken hoe veel video-materiaal er verloren is gegaan door onder andere wanbeleid in de jaren '70. We hadden het er ooit al eens over, bijvoorbeeld TV-opnames van "Some Other Guy", "P.S. I Love You" en "A Taste Of Honey" uit eind 1962 (!), in ongebruikelijke setting (John zonder gitaar, om maar iets te noemen).

Maar wat ik ook bedenk, bij het zien van die afschuwelijke cartoon-clip voor "Eight Days A Week", dat het zo zonde is dat de "Thank Your Lucky Stars"-uitzending uit midden '65 met dat nummer, "Ticket To Ride" en zelfs "Yes It Is" niet bewaard is gebleven. Of dan al die (vooraf opgenomen) optredens voor Top Of The Pops. Niet dat de enige beelden waarop ze wel in de TOTP-studios aanwezig waren (voor "Rain" en "Paperback Writer") wél bewaard zijn gebleven...

De enige reden dat er een gedeelte van de TOTP-opname van "Ticket To Ride" beschikbaar is, is omdat het ook gebruikt is in een aflevering van Dr. Who. Over wanbeleid met originele tapes gesproken! (http://en.wikipedia.org/w(...)_episodes#Background) Want dat heeft ook decennia geduurd voordat die afleveringen weer boven water waren.

maandag 29 november 2010 @ 01:11:45 #275
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89284270
Tja, ben het wel met je eens hoor, doodzonde.. Maar langs de andere kant vind ik ook niet echt dat we kunnen klagen, we hebben al zoveel materiaal (zowel qua audio en video) van ze, denk niet dat er veel bands aan kunnen tippen :P
pi_89304752
Heb op deze sterfdag van George Harrison de gloednieuwe remaster van "All Things Must Pass" vanochtend gedeeltelijk beluisterd. Na mijn ongenoegen over de kapot gemasterde uitgave uit 2000, heb ik in de afgelopen jaren veel goede needledrops gehoord, toch allen behoorlijk verschillend en geen enkele 100% tevredenstellend, maar gelukkig is deze nieuwste remaster (door hetzelfde team als de McCartney, Lennon, Beatles en Apple-remasters) voor mij de definitieve versie. Ga niet verzandt raken in technische termen, maar het is een aanrader voor iedereen die van dit album houdt, en vooral voor de mensen die net als ik altijd ontevreden waren met de geluidskwaliteit.

Had nooit gedacht een propere versie van dit album te horen, zeker niet omdat de remaster die nu nog steeds in de winkels ligt (deze nieuwe komt vooralsnog alleen uit op vinyl en als hoge resolutie download) George's laatste project was (zie filmpje uit 2000 onderaan). En hier hebben we het, zonder compressie of 'afgeknipte pieken', in hoge resolutie. Dat gezegd te hebben, zal het album door de "Wall of Mud" nooit veel helderder gaan klinken zonder een remix. Maar breng ze niet op ideeën, "All Things Must Be...Stripped Down" ;).

pi_89310293
Vreemd gastoptreden van Paul in de nieuwe MJ game:

[ Bericht 7% gewijzigd door Writersright op 29-11-2010 19:34:23 ]
pi_89312503
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef Aisumasen het volgende:
En hier hebben we het, zonder compressie of 'afgeknipte pieken'
Nu ben ik er van overtuigd dat George het gevoel voor humor had om juist een album met de titel All things must pass door een stevige limiter heen te jagen, maar voor de luisteraar valt er nog wel het een en ander te verbeteren.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_89324140
Behalve "All Things Must Pass" heeft Harrison nog veel meer mooi materiaal gemaakt. Het is alleen zo jammer dat de meeste van zijn albums gemiddeld gezien niet zo heel goed zijn, zeker "Dark Horse" en "Extra Texture".

Maar voor iedereen die weinig materiaal van hem kent, ook "Living In The Material World" (1973) en z'n laatste album "Cloud Nine" (1987) kunnen als klassiekers beschouwd worden. "Thirty Three & 1/3" (1976) is ook een favoriet van mij, zeker de helft zijn echt goede songs.

"Best of Dark Horse 19761989" is ook een mooie compilatie met eigenlijk alleen maar sterk materiaal uit die periode. En postuum uitgebracht album "Brainwashed" is ook prachtig. Doet je d'r aan denken hoe veel materiaal er nog van hem op de plank ligt. Nu is het wachten op de documentaire van Martin Scorsese.
pi_89341781
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Aisumasen het volgende:
Behalve "All Things Must Pass" heeft Harrison nog veel meer mooi materiaal gemaakt. Het is alleen zo jammer dat de meeste van zijn albums gemiddeld gezien niet zo heel goed zijn, zeker "Dark Horse" en "Extra Texture".
Je vergeet "Gone Troppo" ;)
pi_89353281
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:55 schreef webfreak het volgende:

[..]

Je vergeet "Gone Troppo" ;)
Ik dacht: ik schrijf een promo-stukje over z'n solo-muziek, laten we "Gone Troppo" maar gewoon vergeten ;).
pi_89425954
Iets waar ik al een tijdje bang voor was...

"For those of you hoping for additional U.S. shows, sorry to disappoint you, but we're hearing London and possibly very very soon."

http://www.examiner.com/p(...)shows-may-not-be-u-s
pi_89433407
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:
En bootleg-label HMC heeft het wéér geflikt. Kwamen ze in de afgelopen 4 jaar al met meerdere releases met 100% nieuwe en complete John Lennon studio-tapes uit sessies waar nog geen minuut van beschikbaar was, en thuis-demo's waarvan zelfs Yoko niet wist dat ze bestonden, komen ze nu opnieuw binnenkort met een paar verbluffende releases.

Onder andere een acetate uit 1965 die Paul McCartney persoonlijk voor John, George en Ringo heeft laten drukken als kerstmis-cadeau (!). Hierop speelt hij de DJ, draait-ie wat favoriete songs, en experimenteert hij wat met zijn tape-recorders. [..]
Ondertussen ruim een jaar verder, maar nu lijkt het er toch echt van te gaan komen, gepland voor begin 2011. "The CD is an exact copy of the original tape. Without edits. Pure and mostly unreleased. No better copies available. More info soon..."
  donderdag 2 december 2010 @ 17:09:31 #285
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89437167
Leuk, The Beatles moeten dit toch zeker winnen lijkt me.

quote:
Paul McCartney and the Beatles both nominated in 53rd annual Grammy Awards

Paul McCartney and the Beatles were among the nominees for the 53rd Annual Grammy Awards announced in Los Angeles Wednesday night.
McCartney's version of "Helter Skelter" from "Good Evening New York City" was nominated in the Best Solo Rock Vocal Performance category along with "Run Back to Your Side" by Eric Clapton (from "Clapton"), "Crossroads" by John Mayer (from "Battle Studies"), "Silver Rider" by Robert Plant from "Band of Joy" and "Angry World" by Neil Young, from "Le Noise."

In the category of Best Solo Rock Vocal Performance, Paul McCartney's version of "Helter Skelter" from "Good Evening New York City" was nominated along with "Run Back to Your Side" by Eric Clapton (from "Clapton"), "Crossroads" by John Mayer (from "Battle Studies"), "Silver Rider" by Robert Plant from "Band of Joy" and "Angry World" by Neil Young, from "Le Noise."

The Beatles stereo box set (Jeff Jones, compilation producer; Paul Hicks, Sean Magee, Guy Massey, Sam Okell & Steve Rooke, mastering engineers) was nominated for Best Historical Album, along with "Alan Lomax in Haiti: Recordings for the Library of Congress, 1936-1937," "Hank Williams: The Complete Mother's Best Recordings ... Plus!", "Buddy Holly: Not Fade Away: The Complete Studio Recordings and More" and the compilation "Where the Action Is: Los Angeles Nuggets 1965-1968."

A cover of a John Lennon song was also nominated for Best Pop Collaboration With Vocals.

The 53rd Annual Grammy Awards will be held on Feb. 13, 2011 at Staples Center in Los Angeles and be broadcast on CBS from 8 11:30 p.m. (ET/PT).
pi_89459636
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:17 schreef Aisumasen het volgende:
Iets waar ik al een tijdje bang voor was...

"For those of you hoping for additional U.S. shows, sorry to disappoint you, but we're hearing London and possibly very very soon."

http://www.examiner.com/p(...)shows-may-not-be-u-s
En nu:

quote:
Macca show for London?

Very strong rumors that Paul will do a concert in London at the end of this month... possibly televised.
Ahhh, ik verwacht exact dit al zo lang, dus wáárom kunnen zulke dingen niet wat eerder bekend worden gemaakt? Ik snap het wel, het zal wel een 'invite only'-optreden zijn, maar alsnog... Gerucht komt van MaccaReport, bonuspunten als je het kunt vinden op de site: http://www.maccareport.com/
pi_89465398
Dus.................... ;)

quote:
Beatles reuniting on stage, courtesy the magic of technology
The magic of technology is set to bring back The Beatles on stage together.

The two surviving members of the Fab Four, Sir Paul McCartney, 68, and Ringo Starr, 70 will perform alongside digital images of late bandmates George Harrison and John Lennon, reports the Daily Star.

Macca and drummer Ringo will play with backing musicians at the famous Hollywood Bowl, scene of one of their most famous gigs 45 years ago.

The pop legends, whose record 17 British No1 singles include Get Back, will entertain tens of thousands of fans at the Los Angeles venue in aid of World Peace and Breast Cancer charities, on August 27 next year. (ANI)
http://www.britainnews.net/story/714617/ht/Beatles-reuniting-on-stage-courtesy-the-magic-of-technology
pi_89482098
Toen ik dat gisteren las, dacht ik dat van zo'n satirische nieuwspagina kwam. Gelukkig heeft Peter Doggett, auteur van "You Never Give Me Your Money" de 'inside information':

quote:
The Daily Star, perhaps the most prestigious of London's newspapers, has announced details of a Beatles reunion gig: http://www.dailystar.co.u(...)s-Get-Back-together/

It says that Paul and Ringo will perform next August at the Hollywood Bowl, on the forty-seven-years-and-four-days anniversary of the Beatles' first appearance at the venue. They will be accompanied on stage by digital images of John Lennon and George Harrison.

I can exclusively reveal more details of this exciting event. To complete the nostalgic authenticity of the occasion, a hologram of Beatles manager Brian Epstein will be beamed to the side of the stage while the physical/digital reunion takes place. Bob Dylan will be backstage, providing commemorative sticks of marijuana. Jane Asher has already agreed to accompany Paul McCartney to the venue, while original Beatles drummer Pete Best will be locked outside the Bowl for the duration of the concert.

To bring together the old and new line-ups of the Beatles, Paul and Ringo will welcome two special guests: Olivia Harrison and Yoko Ono. Yoko is already rehearsing for her portion of the show, inside a white bag. "Mmmfmff mffmmff mmmff", she told me earlier today . The two men, two women and two digital images will perform a poignant rendition of 'Two Of Us', with orchestral arrangement conducted from his prison cell by Phil Spector.

The concert will be broadcast around the world on pay-through-the-nose-per-view TV, while Apple Corps and Apple Computers will be suing each other for the rights to issue the soundtrack album on vinyl and reel-to-reel tape.

http://peterdoggettbeatle(...)on-inside-story.html
pi_89543687
Omdat je je gewoon goed moet voorbereiden:

http://thelivebuzz.com/live-session/the-ghost-of-a-saber-tooth-tiger-live-at-the-village-livebuzz-session/

Tot de 14e december :) Ik heb er zin in
pi_89579038
<O) Sinterklaas is lief geweest voor mij. 8} Mijn winst: GOASTT CD en "Nowhere Boy" DVD/CD. Ik ben gelukkig :D
pi_89620473
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:46 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ahhh, ik verwacht exact dit al zo lang, dus wáárom kunnen zulke dingen niet wat eerder bekend worden gemaakt? Ik snap het wel, het zal wel een 'invite only'-optreden zijn, maar alsnog... Gerucht komt van MaccaReport, bonuspunten als je het kunt vinden op de site: http://www.maccareport.com/
Ik wist het, ik wist het... Kon niet op een slechter moment...

quote:
Paul McCartney to play UK Christmas gigs

Sir Paul McCartney is coming home for Christmas to play two special gigs with an "intimate vibe". The former Beatle announced he is taking his band to London and his home town of Liverpool later this month. He said: "I always love playing to a home audience and for me it's the perfect way to end the year. We've had great fun with the stadium shows this year and we're looking forward to the more intimate vibe of these ones. "Christmas is the perfect excuse for everyone to let their hair down and rock out. We are looking forward to celebrating with the good people of London and Liverpool."

The first gig, on Saturday December 18, is at the HMV Apollo in Hammersmith - a venue he first played with The Beatles in December 1964. The Liverpool gig is at the O2 Academy on Monday, December 20, and will be the first time he has played in his home city since he appeared at Liverpool Football Club's Anfield stadium as part of the city's year as European Capital of Culture. Tickets, which go on sale at 10am on Wednesday, are limited to four per person.

http://www.thisissussex.c(...)-detail/article.html
pi_89635428
Zijn er nog speciale vereisten of trucs om tickets te scoren (of speciale voorverkopen voor fanclub-members of zo)? Aisumasen had het over invites? Of gewoon straight-forward klaar zitten om 10 uur en hopen dat m'n laptopje zich een weg weet te banen door de ticketmaster-hel... :P (is bellen eigenlijk handiger of wint de pc het ondertussen wel van de telefoonmachine?)

Sinds ik het bericht vanochtend heb gelezen verkeer ik in een heerlijke roes. :P
Gelredome is alweer een jaar geleden (over 2 dagen precies) en dat was toch wel een muzikaal hoogtepunt in m'n leventje. Om 'm dan in een venue als de Apollo te zien zou echt fantastisch zijn.

Hoop echt dat het me lukt om hier tickets te scoren. Zou echt de perfecte afsluiting zijn van m'n semester studie in Londen! :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:51:03 #293
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89637676
He, bah, zit net middenin examens die twee dagen :{
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:04:31 #294
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89638325
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef TJLinden het volgende:
Zijn er nog speciale vereisten of trucs om tickets te scoren (of speciale voorverkopen voor fanclub-members of zo)? Aisumasen had het over invites? Of gewoon straight-forward klaar zitten om 10 uur en hopen dat m'n laptopje zich een weg weet te banen door de ticketmaster-hel... :P (is bellen eigenlijk handiger of wint de pc het ondertussen wel van de telefoonmachine?)
Ja, dat vraag ik me ook af.. En vooral: Hoeveel geld kost een ticket? Vervoerskosten zijn maar drie weken op voorhand al best prijzig..

Edit: 55 pond dus.
Edit2: Als ik zo kijk naar de capaciteit van die venue, vind ik het helemaal niet zo intiem :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Arn0 op 07-12-2010 17:15:53 ]
pi_89639624
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef TJLinden het volgende:

Sinds ik het bericht vanochtend heb gelezen verkeer ik in een heerlijke roes. :P
Gelredome is alweer een jaar geleden (over 2 dagen precies) en dat was toch wel een muzikaal hoogtepunt in m'n leventje. Om 'm dan in een venue als de Apollo te zien zou echt fantastisch zijn.

Hoop echt dat het me lukt om hier tickets te scoren. Zou echt de perfecte afsluiting zijn van m'n semester studie in Londen! :D
Ik was uitgegaan van een 'invite-online' optreden voor bobo's en prijswinnaars, zoals volgende week in New York. Of van een 'polsbandjes'-systeem waar je een halve week voor het concert eerst praktisch moet overnachten om een polsbandje/ticket te krijgen. Maar niets van dit alles, het heeft reguliere kaartverkoop. Alleen helaas geen fan pre-sale, en ook onnodig (met oog op de zwarthandelaren) dat je met iedere transactie 4 tickets kan bestellen.

Het is nu puur een kwestie van klaarzitten en hopen dat TicketMaster je goed gezind is. Maar ik zou het als back-up ook inderdaad via de telefoon proberen. Een tip die ik je kan geven, maak alvast een account aan, bedenk nu al welke tickets je wilt hebben, en ook dat je met CreditCard moet betalen. Prijzen variëren van £60.00 tot £125.00, exclusief servicekosten. Staanplaatsen ('general admission') £60.00, zitplaatsen bovenaan £125.00 en £100.00, en de staanplaatsen bovenaan met beperkt zicht £50.00.

Dit moet je gaan lukken, heel veel succes!
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:43:05 #296
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89639709
Jij gaat niet, Aisumasen?
pi_89641825
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:43 schreef Arn0 het volgende:
Jij gaat niet, Aisumasen?
Nou, ik heb ook zo mijn verplichtingen en kan niet zomaar ineens 3 dagen van de aardbodem verdwijnen voor zoiets als dit... ;) Daarom vind ik het ook zo jammer dat het allemaal zo kort van te voren wordt aangekondigd, zoals ik al weken laat merken hier. De prijzen om 'last minute' naar Londen te gaan zijn in deze maand niet te doen. En dat terwijl de prijzen van de concert-tickets een schijntje te zijn. En hoe vaak staat McCartney in zulke kleine zalen? Voor iets anders dan een benefietconcert? 4 keer in het afgelopen decennium?
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:56:42 #298
159761 Arn0
Abbey Road
pi_89642456
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:41 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, ik heb ook zo mijn verplichtingen en kan niet zomaar ineens 3 dagen van de aardbodem verdwijnen voor zoiets als dit... ;) Daarom vind ik het ook zo jammer dat het allemaal zo kort van te voren wordt aangekondigd, zoals ik al weken laat merken hier. De prijzen om 'last minute' naar Londen te gaan zijn in deze maand niet te doen. En dat terwijl de prijzen van de concert-tickets een schijntje te zijn. En hoe vaak staat McCartney in zulke kleine zalen? Voor iets anders dan een benefietconcert? 4 keer in het afgelopen decennium?
Ja, ik zit met dezelfde problemen.. Heb net de prijzen opgezocht en met de Eurostar gaan is al helemaal kansloos, dat wordt sowieso Ryanair als ik al ga. En ook weer lekker dat morgen de tickets al verkocht worden.

Maar goed, hoe gaat dat citaat ook al weer? "There are always a million reasons not to do something" :P
pi_89642732
Ryanair is ook niet meer te doen op deze korte termijn en in deze maand. En Eurostar is exact wat je zegt, al helemáál kansloos met deze prijzen. Nou ja, ik geniet nog na van de front row ervaring in Dublin een half jaar geleden. Spaarpot bijvullen en in begin volgend jaar naar de nieuwe Europese data dan maar :P?
pi_89647686
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:41 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik was uitgegaan van een 'invite-online' optreden voor bobo's en prijswinnaars, zoals volgende week in New York. Of van een 'polsbandjes'-systeem waar je een halve week voor het concert eerst praktisch moet overnachten om een polsbandje/ticket te krijgen. Maar niets van dit alles, het heeft reguliere kaartverkoop. Alleen helaas geen fan pre-sale, en ook onnodig (met oog op de zwarthandelaren) dat je met iedere transactie 4 tickets kan bestellen.

Het is nu puur een kwestie van klaarzitten en hopen dat TicketMaster je goed gezind is. Maar ik zou het als back-up ook inderdaad via de telefoon proberen. Een tip die ik je kan geven, maak alvast een account aan, bedenk nu al welke tickets je wilt hebben, en ook dat je met CreditCard moet betalen. Prijzen variëren van £60.00 tot £125.00, exclusief servicekosten. Staanplaatsen ('general admission') £60.00, zitplaatsen bovenaan £125.00 en £100.00, en de staanplaatsen bovenaan met beperkt zicht £50.00.

Dit moet je gaan lukken, heel veel succes!
Bedankt voor de tips! ^O^

Heb al een account en heb ook vast m'n factuurgegevens ingeklopt, dus dat zal hopelijk niet het probleem zijn morgen. Ik wil sowieso voor de staanplaatsen gaan, zowel een kwestie van voorkeur (lekker meeswingen en hopen ver vooraan te komen) als van geld (60GPB is al meer dan genoeg :P).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')