McCartney heeft (zoals je weet) meerdere malen aangegeven het proces en de werkwijze van David Kahne niet fijn (understatement) gevonden te hebben, alhoewel het de songs (ook in zijn ogen) ten goede is gekomen. Maar dus geen wonder dat hij daarna weer veilig met David Kahne heeft gewerkt. (Want nummers die Godrich heeft afgekeurd, zoals "See Your Sunshine", heeft hij daarna alsnog met Kahne opgenomen.)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef webfreak het volgende:
[..]
In de docu gaf Paul toe dat Godrich kritisch was... Maar liet wel blijken dat dat de plaat sterker maakte. En daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, denk dat Godrich een behoorlijke bijdrage heeft geleverd aan de kwaliteit van dat album.
Maar vraag me af of Aisumasen daarop doelde.
Gaaf! The Rutles heb ik ook nog zien liggen. Op het gebied van Beatles ben ik gisteren niet zo heel erg geslaagd. Ben altijd op zoek naar McCartney-singles, maar als ik weet dat ze elders voor 50% van de prijs te vinden zijn, sja...quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vandaag een kraakheldere Rutles LP gekocht op de beurs in Utrecht
Nee joh, pronkstukken jagen op zaterdagochtendquote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Altijd op zondag gaan en wachten tot een uur of vier! Dan komen de bordjes met 50 % korting tevoorschijn!
Hele typische belegen 'vervelende-achteroom-op-verjaardag'-humor van bepaalde types op zo'n beurs altijd inderdaad. Maar Azing doet tenminste nog dingen zelf en heeft vaak een best mooi aanbod. Dus zolang hij mij geen overprijsde gedrukte bootlegs van materiaal wat 2 jaar terug nieuw op internet verscheen wil aansmeren, vind ik het best.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Arn0 het volgende:
Azing had weer een leuk t-shirt aan, hoorde ik
Haha, dat krijg je ervan als je je weer een tiener probeert te voelenquote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef awijmans het volgende:
Paul valt languit op de grond na het concert in Sao Paolo: AUW!!
http://www.examiner.com/b(...)y-takes-a-fall-video
Ik vind het nog het ergste als hij ineens een mening heeft over de muziekquote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Je moet de radio shows van Azing eens horen. Lach-of-ik-schiet-show.
Ze hebben het ook altijd over Pauw Moccartnie.
Voorlopig blijft hij nog even in Amerika dus, met nu ook een optreden bij Saturday Night Live. Hij zal vast nog wel een paar reguliere concerten toevoegen daar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef Aisumasen het volgende:
In interessanter nieuws: McCartney zal volgende maand een speciaal optreden geven in Harlem's legendarische Apollo Theatre, exclusief voor prijswinnaars. Doe dat ook maar in Londen dan.
Iets wat ik wel had verwacht, maar waar het nu een beetje laat voor is. Had wel gedacht aan wat kerst-optredens net als vorig jaar, maar dat zal snel moeten blijken. Het optreden in New York zal live worden uitgezonden op SIRIUS Radio, maar wel vervelend dat de echte fans wederom naast kaarten grijpen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voorlopig blijft hij nog even in Amerika dus, met nu ook een optreden bij Saturday Night Live. Hij zal vast nog wel een paar reguliere concerten toevoegen daar?
Baal dat ik 'em nog steeds niet gezien heb, maar hij ging gisteren op de Amerikaanse televisie in première, dus voor de mensen die hem willen zien...quote:Op donderdag 18 november 2010 00:59 schreef Aisumasen het volgende:
Zou er eigenlijk heengaan, maar denk niet dat het gaat lukken, dus mijn tip van de dag is: Nederlandse première van LENNONYC op het IDFA in de openbare bibliotheek van Amsterdam om 19:30.
Nja, maar zijn dit niet gewoon dezelfde mini-docu's als die in de Stereo Box?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef awijmans het volgende:
Mini docu Beatles:
en op facebook ook een filmpje:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=458809165263&ref=mf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |