oh, hou op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:56 schreef _aurum_ het volgende:
kroketten zijn mijn kryptonite![]()
Gister een broodje kroket gehad![]()
![]()
Ik ben het al jaren gewend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:58 schreef Merel het volgende:
O - zachte kaasuienbol met filet americain
L - groentensoep, bruine boterham light komijnekaas, bruine boterham likkepot, beker melk, zakje wortelbolletjes, zakje appelpartjes
D - ik ga denk ik zo iets halen bij de verse-en-gezonde-pasta-afhaal-winkel
Leven zonder koelkast is lastig! Steeds eenpersoonsporties koken en niks kunnen bewaren is echt moeilijk. Dus daarom zo maar iets afhalen. Maar ze koken er lekkerder en gezonder dan ik zelf zou doen, dus het mag
pfoe mij lijkt het ook wel lastig! al hoeven veel groenten helemaal niet in de koelkast eigenlijk bedenk ik me net. Ik zou vooral dingen als melk en kaas en yoghurt lastig vinden denk ik, hoe doe jij dat dan? (jij eet dat wel toch?)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het al jaren gewend.
Mijn moeder heeft er ook geen.. Dus er valt zonder te leven.
De vriezer is ook stuk, dus ik kan echt helemaal niks bewaren. Hoe doe jij dat dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het al jaren gewend.
Mijn moeder heeft er ook geen.. Dus er valt zonder te leven.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:04 schreef AKnynke het volgende:
Mijn lijstje, ik ga nu maar eens m'n D 'koken'
O: yoghurt met nectarine, aardbeien en muesli
T: banaan
L: restje zuurkool stamppot
T: bakje aardbeienyoghurt met muesli
T: als ik nog trek heb, een wasa knackebrod (vokoren) met cream cheese Plak kaas
D: nog geen idee. Heb zin om wat uitgebreider te koken, maar moet even bedenken wat en zien hoe laat ik thuis ben Tosti met mozerella, parmaham en pesto, tosti met gewone ham en kaas
T: stukje chocola.
groente komt morgen wel weer ofzo...
volgens mij wel hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:14 schreef AKnynke het volgende:
telt zuurkool trouwens als groente? Zit er iets van vitamine in? Want anders ben ik best tevreden over dit lijste....
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Zuurkool is heel erg gezond en bevat o.a. veel vitamine C. Sterker nog, ik eet vaak zuurkool als ik me niet fit voel.
Mijn daglijstje
o. vega wienerle (vies worstje)
t. banaan en peer
l. boterham selleriesalade + boterham eiersalade
t. peer + 5 bonbons + bokkenpootje
d. kip tandoori met sperziebonen en rijst
Dat is veel minder erg dan ik dacht
Ik heb wel een werkende vriezer, dat scheeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:11 schreef Merel het volgende:
[..]
De vriezer is ook stuk, dus ik kan echt helemaal niks bewaren. Hoe doe jij dat dan?
Dat klinkt goed jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net deze gebakken http://www.smulweb.nl/887160/koken/recept/Gezonde-koekjes
Of ze echt gezond is maar de vraag, maar ze zijn best lekker
Dat ga ik zo ook aan m'n huisbaas vragen!quote:
klinkt goed! Wat ga je maken met de broccoli?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Aan mijn volgens Maria voorbeeldig lijstje mag worden toegevoegd:
S: 3 uur shoppen
T na D: 2 bonbons![]()
Nu staat de kip te bakken, het ruikt zoooo lekker, en ik ga de broccoli koken en er een experiment mee maken, ben benieuwd!!
De buit van shoppen: mooie grijspaarsige laarzen van 160 naar 80 euroen en truitje van de mango die eigenlijk te duur was
2 dozen celestial tea en 2 nieuwe gezichtsdingetjes.
Nog nodig: basic tshirtjes & topjes, 1 nette aansluitende zwarte broek, 2 rokjes en 1 paar schoenen. Het liefst zwarte met een hakje en vetertjes. Zooo leuk
Nu moet je iedere keer naar de supermarkt gekoeld bier halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook aan m'n huisbaas vragen!
Ik heb verse lasagne bladeren en daarmee wil ik een lasagne maken maar dan met broccoli en tomaat en kip in plaats van de traditionele vullingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klinkt goed! Wat ga je maken met de broccoli?
Morgen beterquote:
Oh, dat is zo slechtquote:() powerpoint die worden voorgelezen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Tuurlijk wel! Aan de Wageningenuni studeren er genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen leuke kerels in Wageningen?
Afleiding helpt, en wat Tink zegt klopt natuurlijk ook.
Dan kan ik me best voorstellen dat je er moeite mee hebt. Naast dat je je ex gewoon mist, zijn jullie ook samen volwassen geworden. Je moet je zelf weer opnieuw 'uitvinden' , leren daten etc. Dat is best eng. En daar kan je je naar van gaan voelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ Tink: 24.. heb voor mijn ex wel een paar 'vriendjes' gehad, maar echt serieus was dat niet en daten zou ik het ook niet noemen eigenlijk![]()
en puff: nee niet bepaald![]()
maar goed: ik wilde ook eigenlijk niet het hele topic kapen! bedankt voor de lieve woorden allemaal![]()
ik heb nog een greys anatomy om te kijken dus dat ga ik maar eens doen, lekker legitiem huilen
mi too!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
inclusief liposuctie (voor mij dan)
Nee hoor, ik zou er ook wel eentje willen. Op voorwaarde dat Gok me stylt en Dianne Beekman vér, vér weg blijft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
80 euro ofzo? ik heb andere gekochtquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef Blurred86 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb niet zoveel zinnigs te zeggen, bij mij heeft het iets van 1,5 jaar geduurd en nog steekt het wel eens
maar bij jou gaat het vast beter!!!!
Zoals Ewelina zegt, van Gokquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
Lastig is dat he..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn lichaam hoeft niet gesleuteld te worden, maar ik weet tegenwoordig gewoon niet hoe ik me moet kleden en hoe ik mijn haar moet doenHet is of te ouwelijk of te jong
Of gewoon saai.
Ja vertel eens! Wilde al de hele tijd vragen hoe het was!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga binnenkort een kleding-, stijl- en make-up advies doen. Kost wat, maar ik wil het gewoon. Ben zaterdag naar die workshop geweest en ik vond het zó tof. Ze gaat dan ook je klerenkast doorploegen
.
wat? vertel eens meer!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga binnenkort een kleding-, stijl- en make-up advies doen. Kost wat, maar ik wil het gewoon. Ben zaterdag naar die workshop geweest en ik vond het zó tof. Ze gaat dan ook je klerenkast doorploegen
.
Ja, heel tof!! Ik heb blijkbaar een zandloperfiguurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja vertel eens! Wilde al de hele tijd vragen hoe het was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |