Tuurlijk wel! Aan de Wageningenuni studeren er genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen leuke kerels in Wageningen?
Afleiding helpt, en wat Tink zegt klopt natuurlijk ook.
Dan kan ik me best voorstellen dat je er moeite mee hebt. Naast dat je je ex gewoon mist, zijn jullie ook samen volwassen geworden. Je moet je zelf weer opnieuw 'uitvinden' , leren daten etc. Dat is best eng. En daar kan je je naar van gaan voelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Blurred86 het volgende:
@ Tink: 24.. heb voor mijn ex wel een paar 'vriendjes' gehad, maar echt serieus was dat niet en daten zou ik het ook niet noemen eigenlijk![]()
en puff: nee niet bepaald![]()
maar goed: ik wilde ook eigenlijk niet het hele topic kapen! bedankt voor de lieve woorden allemaal![]()
ik heb nog een greys anatomy om te kijken dus dat ga ik maar eens doen, lekker legitiem huilen
mi too!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
inclusief liposuctie (voor mij dan)
Nee hoor, ik zou er ook wel eentje willen. Op voorwaarde dat Gok me stylt en Dianne Beekman vér, vér weg blijft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
80 euro ofzo? ik heb andere gekochtquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:56 schreef Blurred86 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb niet zoveel zinnigs te zeggen, bij mij heeft het iets van 1,5 jaar geduurd en nog steekt het wel eens
maar bij jou gaat het vast beter!!!!
Zoals Ewelina zegt, van Gokquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik trouwens weleens zou willen? Een make-overERg he?
Lastig is dat he..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aan mijn lichaam hoeft niet gesleuteld te worden, maar ik weet tegenwoordig gewoon niet hoe ik me moet kleden en hoe ik mijn haar moet doenHet is of te ouwelijk of te jong
Of gewoon saai.
Ja vertel eens! Wilde al de hele tijd vragen hoe het was!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga binnenkort een kleding-, stijl- en make-up advies doen. Kost wat, maar ik wil het gewoon. Ben zaterdag naar die workshop geweest en ik vond het zó tof. Ze gaat dan ook je klerenkast doorploegen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |