Ik bedoelde knagen uit het handje eigenlijk. Hoe bedoel je luiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik was denk ik niet duidelijke.
Inspiratieloos op het gebied van gerechten, niet qua ingrediënten.
waar precies? want ik moet daar zo ongeveer elke dag overheenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef conleche het volgende:
Ik krijg gewoon iedere keer als ik over de A2 rij een bekeuring.Sinds er 5 rijbanen zijn en geen auto's en je maar 100 mag rijden. Het lukt me niet. Wel zonde van m'n geld.
risotto gewoon bij de ah, en paddestoelen, geen idee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
in het kader van 2 weken geen: alcohol, sigaretten, koffie, frisdrank, junkfood, snoep, koek, drop en natuurlijk geen vlees en vis. O en minder zuivel.
Ben ik na 2 volkorenboterhammen kaas en brinta met soyamelk een beetje inspiratieloos
Ik wil wel iets van risotto met paddenstoelen maken, maar waar haal ik goede risotto en niet te dure paddenstoelen?
Trajectcontrole tussen breukelen en utrecht, toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef progje het volgende:
[..]
waar precies? want ik moet daar zo ongeveer elke dag overheen
Yep op dat stuk zit inderdaad traject controle...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Trajectcontrole tussen breukelen en utrecht, toch?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef loveli het volgende:
Da's trouwens ook nog een idee, er zijn best veel indiase vegetarische gerechten. Die mensen kijken verder dan gegrilde aubergine.
Daar is nu 50% korting opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
risotto gewoon bij de ah, en paddestoelen, geen idee.
Ik vind de risottorijst van ah excellent het lekkerst...niet de aanwijzingen op het pakje volgen, trouwens!
*boks! + koekiesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Sowieso hou ik niet van snoep, bah. Ik ben wel een zoetekauw, maar dat haal ik uit taart en chocola
ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
DAT VIND IK ECHT DE VIESTE SNOEPJES EVER. MAAR DAN OOK EVER.
Mijn naam is loveli en ik heb al anderhalf jaar geen dropfruitdou's aangeraakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik wel! Drop! En dan met name dropfruit-duo's. Die zijn evil!!
En ik voel me niet fit, hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef loveli het volgende:
Dat gold ook voor chocotoff, tot 2 dagen geleden mijn makropas uitschoot.
owjee en dat is dan zeker ook gelijk zo'n mega verpakking?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn naam is loveli en ik heb al anderhalf jaar geen dropfruitdou's aangeraakt.
Prbly was dat uitschieten een verkeerde beweging.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik voel me niet fit, hoe zou dat nou komen
Moet me altijd inhouden als ik voorbij de dozen met zure matten loopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn naam is loveli en ik heb al anderhalf jaar geen dropfruitdou's aangeraakt.
hehe nou ik ben bang dat mij dat nog wel zou lukken ook als ik eenmaal beginquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef loveli het volgende:
Ach, mega.. ik heb 'em niet in m'n eentje leeggegeten.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef neen het volgende:
[..]
Prbly was dat uitschieten een verkeerde beweging.
Een kilo in 2 dagen? Met Guylian lukte me dat wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef progje het volgende:
[..]
hehe nou ik ben bang dat mij dat nog wel zou lukken ook als ik eenmaal begin
hehe misschien is het wel DE manier om te zorgen dat het nooit meer hoefquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Een kilo in 2 dagen? Met Guylian lukte me dat wel.
En daar heb ik volgens mij al 2 jaar geen zin meer in gehad
Heb goed moeten afkicken hoor. Weet ook dat als ik weer begin met 'zooi', ik zo weer op een kilo per week zit. (Kilo zooi eten, niet een kilo aankomen. Dat gaat gelukkig langzamer.)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:46 schreef progje het volgende:
[..]
hehe misschien is het wel DE manier om te zorgen dat het nooit meer hoef
Wij zijn echt zwart en wit qua eten geloof ikquote:
yupquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij zijn echt zwart en wit qua eten geloof ik.
Straks lekker fietsen, zin in!
is dat dat filmpje waar die rel om was?quote:
relquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat dat filmpje waar die rel om was?
Tapas!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yupdat wordt nog wat als we samen uit eten zouden gaan
![]()
Ik grijp dus eerder naar chocola maar vandaag ben ik in een hartige bui en zou ik me in theorie ongans kunnen vreten aan kaas en worst en patat en krokettenGelukkig alleen in theoriequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geef dan weer niks om hartige snacks. Patat, chips, kaas, worst, nootjes, ik zou er geen traan om laten als ik het niet meer zou mogen. Zoetigheid daarentegen...
mijn mond brandt nog na van de laatste keerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of de Thai.
...nu heb ik zin in Thais
Had je geen ass of fire?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn mond brandt nog na van de laatste keer
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |