Ja, dat kun je aan de VVD en het CDA doorgaans wel overlaten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef horned_reaper het volgende:
Ziet er uit als een behoorlijk betrouwbaar en stabiel lijstje met ministers.....
Serieus, wat een rat. Dag in dag uit keihard ontkennen dat hij het niet gaat doen.quote:Bleker genoemd als nieuwe staatssecretaris van Landbouw
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010 18:06
Gewijzigd: vrijdag 8 oktober 2010 18:06
DEN HAAG - Henk Bleker wordt vrijwel zeker de nieuwe staatssecretaris van Landbouw. Dat melden verscheidene Haagse bronnen. Zelf wil de directeur van RTV Noord het nieuws nog niet bevestigen.
Nadat Bleker in 2009 afscheid nam als gedeputeerde van de provincie Groningen, werd hij directeur van de regionale omroep RTV Noord. Na de verkiezingen in juni vroeg het CDA hem als interim-voorzitter. Deze functie zou hij vervullen tot november. Door zijn optreden heeft Bleker zich zeer populair gemaakt in CDA-kringen en wordt hij nu mogelijk staatssecretaris.
Geef eens een citaat waarin hij aangeeft het niet te doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Serieus, wat een rat. Dag in dag uit keihard ontkennen dat hij het niet gaat doen.
Heb je de afgelopen week geen TV gekeken ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Geef eens een citaat waarin hij aangeeft het niet te doen?
Hij zei dat z'n interesse er niet meteen lag. Maar dan nog: je zult geen enkele ministers- of staatssecretariskandidaat horen zeggen dat hij/zij interesse heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Serieus, wat een rat. Dag in dag uit keihard ontkennen dat hij het niet gaat doen.
Ik heb het hem nog nergens horen ontkennen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Burgemeester van Saba en St. Eustatius.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kunnen ze ook nog een leuke post voor Ruud Lubbers vinden?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Burgemeester van Saba en St. Eustatius.
Wat een droomkabinetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef borisz het volgende:
VVD
AZ: Rutte
SZW: Kamp
VWS: Schippers
Ruimte(I&M): Schultz
BuZa: Rozenthal
Veiligheid: Opstelten
sec. Veiligheid: Fred Teeven
sec. Financiën: Frans Weekers
sec. Onderwijs: Halbe Zijlstra
sec. Sociale Zaken: Paul de Krom
CDA
FIN: De Jager
EZI: Verhagen(vice premier)
BZK: Donner
DEF: Hillen
OCW: Bijsteveld
IMM/Asiel: Leers
sec. BuZa: Knapen
sec. Landbouw: Henk Bleker
sec.
sec.
De Krom is bevestigd. Kamp ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Paul de Krom op SZ lijkt mij onwaarsschijnlijk. Kamp is ook van vvd
Als ze humor hebben zetten ze er op de dag dat ze aantreden er een a voor. Lekker Cohen en Roemer stangen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Raar. 2x VVD op sz.
Opstelten mag juist als gezaghebbend op dit onderwerp beschouwd worden. Onder zijn leiding is Rotterdam veel veiliger geworden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ministerie van veiligheid gaat een epic failure worden met Opstelten/Teeven.
Proletenhumor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ze humor hebben zetten ze er op de dag dat ze aantreden er een a voor. Lekker Cohen en Roemer stangen.
Eén dagje maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Proletenhumor.Niets voor Kamp.
Ik kan me goed voorstellen dat men na types als Jorritsma zeer huiverig is geworden om vrouwen aan te stellen....die laten vaak een spoor van rampspoed na waar we nog decennia de wrange vruchten van moeten plukken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Trappen ze er weer in die vrouwen.Zijn alle feministen met hun vrouwenquotums nu blij? Het leidt er inderdaad alleen maar toe dat er zo nu en dan weer een blik excuusvrouwen wordt opengetrokken. Niet gek ook, want door al het gepamper is er geen enkele incentive voor vrouwen om voor zichzelf op te komen. Met 4 dagen per week werken omdat je zo nodig nog kinderen wil kom je er niet.
Nou hij heeft wel eens gezegd dat het Haagse niks voor hem is en hij het liefst zo snel mogelijk weer terug gaat naar zijn pony's in Groningen.. Daarom verbaas ik me er wel een beetje over dat hij nu in het kabinet stapt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb het hem nog nergens horen ontkennen.
Lastige is dat, ik denk veiligheid. Dat wordt wel echt een bizar ministeriequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef computergirl het volgende:
valt de AIVD straks onder Binnelandse zaken van Donner of Veiligheid van Opstelten, is dat al bekend?
dan ligt er veeeeel macht bij Opsteltenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef du_ke het volgende:
Lastige is dat, ik denk veiligheid. Dat wordt wel echt een bizar ministerie
Nee hoor. Rachid Finge heeft zich hersteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef themauster het volgende:
Teeven wordt staatssecretaris van Financiën
Ik dacht al die kan ook niet anders doen dan Justitiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee hoor. Rachid Finge heeft zich hersteld. Gewoon justitie.
Rotterdam en veilig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Opstelten mag juist als gezaghebbend op dit onderwerp beschouwd worden. Onder zijn leiding is Rotterdam veel veiliger geworden.
Vooral voor juweliers...oeps...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Rotterdam en veilig.Man, als je Rotterdam met Amsterdam vergelijkt, dan is Amsterdam het Mecca van veiligheid.
Statsi?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef VeX- het volgende:
Fred Teeven op Justitie.
Die vent is een eersteklas klapjosti die dat ambt volstrekt onwaardig is. Ik verwacht statsipraktijken.
Aparte instelling. Dat je daar op gaat hopen. Na alle gedoe van de verkiezingen en het lange formeren eindelijk een regering.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef VeX- het volgende:
Fred Teeven op Justitie.
Die vent is een eersteklas klapjosti die dat ambt volstrekt onwaardig is. Ik verwacht stasipraktijken.
Daarnaast zit zelfs die huilie van een Bleker erin.
Ik kan nu al niet wachten totdat dit kabinet valt.
http://www.eenvandaag.nl/(...)erval_amsterdam_westquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Rotterdam en veilig.Man, als je Rotterdam met Amsterdam vergelijkt, dan is Amsterdam het Mecca van veiligheid.
Hij was al woordvoerder, en is redelijk populair in conservatief Nederland, heeft praktisch zijn eigen zetel binnengehaald.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef VeX- het volgende:
Het is geen kwestie van hopen. Het kabinet Rutten gaat ongetwijfeld vallen en de enige vraag is wanneer. Wat mij betreft kan dat niet snel genoeg zijn zodat er een deugdelijk, duurzaam kabinet komt.
Daarnaast til ik als jurist zwaar aan justitie. Hett feit dat ze voor die post zo iemand als Fred Teeven willen aanstellen bevestigt dat ze er geen kaas van hebben gegeten.
Ach, je hebt ergens een woord horen vallen, vindt het stoer om het ook te gebruiken, spel het dan ook goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:27 schreef VeX- het volgende:
Ja statsi.
Anders ga je even ergens anders drukmaken om typfouten.
Kijk, en daar gaat het mis. Mensen laten hun stemgedrag afhangen over berichten in de media. Het kan me geen reet schelen hoe de statistieken liggen. Voor mij ligt het vast dat Rotterdam een veel minder aangename stad is dan Rotterdam.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)erval_amsterdam_west
Vanaf minuut 3:45 wordt verteld dat het aantal overvallen, ondanks een speciale taskforce, juist toeneemt. En iemand van de stadsdeel west vertelt ook dat er sinds een paar maanden 3 tot 4 gewapende overvallen per week (!) worden gepleegd.
Ik heb nog nooit iemand statsi horen zeggen. Het woord stasi daarentegen is bij mij gemeengoed sinds de brugklas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, je hebt ergens een woord horen vallen, vindt het stoer om het ook te gebruiken, spel het dan ook goed.
Minder aangenaam is een totaal andere stelling dan die jij eerder betrok. Wat stemgedrag met mijn post te maken heeft is mij volkomen onduidelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het mis. Mensen laten hun stemgedrag afhangen over berichten in de media. Het kan me geen reet schelen hoe de statistieken liggen. Voor mij ligt het vast dat Rotterdam een veel minder aangename stad is dan Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |