abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:21:52 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_87316642
Binnenlandse Zaken lijkt door die herstructurering wel een bijzonder samenraapsel te worden:

De bestaande delen:

- Het openbaar bestuur, de rijksambtenaren e.d.
- De relatie met de Antillen

De nieuwe onderdelen:

- Volkshuisvesting
- Integratie

En dan komt Immigratie & Asielbeleid er ook nog een beetje half bij, omdat die minister ook op het ministerie van BZK terecht komt.
pi_87316885
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef freako het volgende:

[..]

Tja, de VVD heeft SZW geclaimd, en het CDA Defensie en Binnenlandse Zaken.
Dat begrijp ik, maar als je een efficiënte bedrijfsvoering wil en je hebt enige mate van logisch denkvermogen tot je beschikking zou je mensen het liefst neerzetten op plekken waar ze zich hebben bewezen.
pi_87318097
Misschien heeft Rutte een verrassing in petto en wordt Opstelten premier.
pi_87318331
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef freako het volgende:
Binnenlandse Zaken lijkt door die herstructurering wel een bijzonder samenraapsel te worden:

De bestaande delen:

- Het openbaar bestuur, de rijksambtenaren e.d.
- De relatie met de Antillen

De nieuwe onderdelen:

- Volkshuisvesting
- Integratie

En dan komt Immigratie & Asielbeleid er ook nog een beetje half bij, omdat die minister ook op het ministerie van BZK terecht komt.
Ik vind volkshuisvesting en integratie wel een goede combinatie, sterker nog een logische combinatie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87318801
Ik ben wel erg benieuwd naar BuZa.
En Pauline Krikke schijnt volgens de NOS op het laatste moment toegevoegd te zijn aan het rijtje ministers.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:40:46 #81
862 Arcee
Look closer
pi_87318930
Weer die vreselijke Donner. -O-
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87318964
Liever geen Kamp.
pi_87319431
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Arcee het volgende:
Weer die vreselijke Donner. -O-
Wel nee, zo vreselijk is die niet. Hij komt nog gewoon stug op zijn fietsje :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:02:25 #84
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_87319591
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind volkshuisvesting en integratie wel een goede combinatie, sterker nog een logische combinatie.
Daar waren ze in het vorige kabinet ook al achter, alleen heette het toen wonen, wijken en integratie. Het V-deel van VROM werd al door WWI gedaan.
Never explain, never apologize.
pi_87319649
Schultz krijgt het nog best lastig trouwens op haar departement, denk ik. Het wordt een mix van ambtenaren van V&W, VROM en LNV. Dat lijkt me best een omslag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 08-10-2010 14:57:23 ]
pi_87319735
Je bent als land toch wel heel erg diep gezonken, wanneer een filister als Teeven minister zou worden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:08:47 #87
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_87319788
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wel nee, zo vreselijk is die niet. Hij komt nog gewoon stug op zijn fietsje :P
Als je ziet welke plannen men allemaal heeft met het openbaar bestuur vind ik de keuze voor Donner niet zo vreemd. Zeer innemende persoonlijkheid met de flexibiliteit van gewapend beton. Het zal hard onderhandelen worden met vakbonden en mede-overheden; dat is hem wel toevertrouwd.
Never explain, never apologize.
pi_87321957
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef Lo-Fi het volgende:
Je bent als land toch wel heel erg diep gezonken, wanneer een filister als Teeven minister zou worden.
Ach we zijn al enorm gezonken de afgelopen 10 jaar. Teeven past precies als toetje daar nog wel bij.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87322037
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ach we zijn al enorm gezonken de afgelopen 10 jaar. Teeven past precies als toetje daar nog wel bij.
Mjah, maar voor enkele optimisten was er nog wel wat hoop. Die zou met het aanstellen van een man als Teeven natuurlijk voor altijd verloren gaan.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87322107
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Jojoke het volgende:
Een vrij betrouwbare lijst:
http://www.meinespartners.nl/geruchtenkabinet
Verburg op defensie? you got to be kidding me
pi_87322193
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Mjah, maar voor enkele optimisten was er nog wel wat hoop. Die zou met het aanstellen van een man als Teeven natuurlijk voor altijd verloren gaan.
Dat ben ik dan wel mee eens. :P Met een man als Teeven gaat dat inderdaad verloren. :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:42:17 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87323271
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef Sloggi het volgende:
Hillen op landbouw...

Als Bleker écht staatssecretaris wordt komt zijn rol de afgelopen maanden wel in een heel ander daglicht te staan.
Oneens. Die man heeft zich echt bewezen de laatste tijd. Ik vind hem ook bijzonder sympathiek, dus het zou geen slechte keuze zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87323324
Hillen wordt minister van defensie volgens frits wester
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_87323663
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oneens. Die man heeft zich echt bewezen de laatste tijd. Ik vind hem ook bijzonder sympathiek, dus het zou geen slechte keuze zijn.
Wat heeft hij dan precies gedaan wat hem zo goed maakt?
pi_87323706
Hillen minister van Defensie. Daar zat ie wel op te azen.

Dat wordt dus wel een JSF :')

wel blij dat schippers tot nu toe geen post heeft gekregen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_87323796
Schippers krijgt toch vrijwel zeker VWS?

Zo te zien is Verhagen vertrouwelingen om zich heen aan het verzamelen met Hillen, Donner etc.
pi_87323831
Leers naar Immigratie volgens Wester.

^O^
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87323845
Gert Leers wordt minister van Immigratie en Intergratie
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:59:58 #99
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_87323865
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef marcodej het volgende:
Leers naar Immigratie volgens Wester.

^O^
Dat is wel aardig, hoewel ik 'm liever op BiZa had gezien. Donner heeft toch te veel de geur van de Balkenende kabinetten aan zich hangen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_87323894
Leers _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')