Dat begrijp ik, maar als je een efficiënte bedrijfsvoering wil en je hebt enige mate van logisch denkvermogen tot je beschikking zou je mensen het liefst neerzetten op plekken waar ze zich hebben bewezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:12 schreef freako het volgende:
[..]
Tja, de VVD heeft SZW geclaimd, en het CDA Defensie en Binnenlandse Zaken.
Ik vind volkshuisvesting en integratie wel een goede combinatie, sterker nog een logische combinatie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef freako het volgende:
Binnenlandse Zaken lijkt door die herstructurering wel een bijzonder samenraapsel te worden:
De bestaande delen:
- Het openbaar bestuur, de rijksambtenaren e.d.
- De relatie met de Antillen
De nieuwe onderdelen:
- Volkshuisvesting
- Integratie
En dan komt Immigratie & Asielbeleid er ook nog een beetje half bij, omdat die minister ook op het ministerie van BZK terecht komt.
Daar waren ze in het vorige kabinet ook al achter, alleen heette het toen wonen, wijken en integratie. Het V-deel van VROM werd al door WWI gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind volkshuisvesting en integratie wel een goede combinatie, sterker nog een logische combinatie.
Als je ziet welke plannen men allemaal heeft met het openbaar bestuur vind ik de keuze voor Donner niet zo vreemd. Zeer innemende persoonlijkheid met de flexibiliteit van gewapend beton. Het zal hard onderhandelen worden met vakbonden en mede-overheden; dat is hem wel toevertrouwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel nee, zo vreselijk is die niet. Hij komt nog gewoon stug op zijn fietsje
Ach we zijn al enorm gezonken de afgelopen 10 jaar. Teeven past precies als toetje daar nog wel bij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef Lo-Fi het volgende:
Je bent als land toch wel heel erg diep gezonken, wanneer een filister als Teeven minister zou worden.
Mjah, maar voor enkele optimisten was er nog wel wat hoop. Die zou met het aanstellen van een man als Teeven natuurlijk voor altijd verloren gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach we zijn al enorm gezonken de afgelopen 10 jaar. Teeven past precies als toetje daar nog wel bij.
Verburg op defensie? you got to be kidding mequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef Jojoke het volgende:
Een vrij betrouwbare lijst:
http://www.meinespartners.nl/geruchtenkabinet
Dat ben ik dan wel mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Mjah, maar voor enkele optimisten was er nog wel wat hoop. Die zou met het aanstellen van een man als Teeven natuurlijk voor altijd verloren gaan.
Oneens. Die man heeft zich echt bewezen de laatste tijd. Ik vind hem ook bijzonder sympathiek, dus het zou geen slechte keuze zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef Sloggi het volgende:
Hillen op landbouw...
Als Bleker écht staatssecretaris wordt komt zijn rol de afgelopen maanden wel in een heel ander daglicht te staan.
Wat heeft hij dan precies gedaan wat hem zo goed maakt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oneens. Die man heeft zich echt bewezen de laatste tijd. Ik vind hem ook bijzonder sympathiek, dus het zou geen slechte keuze zijn.
Dat is wel aardig, hoewel ik 'm liever op BiZa had gezien. Donner heeft toch te veel de geur van de Balkenende kabinetten aan zich hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |