rot voor je , hoop dat het snel over gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef francis998 het volgende:
het is pas 2 weken sinds de vriendschap over is, maar het lijkt al jaren zo te zijn. en het doet gewoon fucking pijn!
das klote ja... zit er helemaal geen contact meer in ook?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef francis998 het volgende:
het is pas 2 weken sinds de vriendschap over is, maar het lijkt al jaren zo te zijn. en het doet gewoon fucking pijn!
Wat went er niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:06 schreef DeBassist het volgende:
net flink overgegeven, het went nog steeds niet
maarja, maar gewoon even doorzetten en over 10minuutjes de trein naar utrecht pakken om mijn vriendin op te halen
(hopelijk valt het niet aan me te zien)
Ditquote:
nee, echt helemaal niks. Het was geen gezonde vriendschap, een puur gebruik en wordt gebruikt "relatie". Dus maar gewoon ff doorzetten, er zullen vast slechte momenten komen maar ook wel goede.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
das klote ja... zit er helemaal geen contact meer in ook?
Ik ga je niet troostenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:57 schreef Xantalien het volgende:
Huilbuien. Verdriet. Pijn. Twijfel. Kwaad. Boos.
Dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.![]()
Ik wil weer een week terug in de tijd.
Geeft Huppel een Knuffelquote:
Conrad?quote:
Hahahaha jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Conrad?
Ik voel me wel goeeeed, wel erg moe.
Ja, zij is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hahahaha jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
!111111111
Die twee gaan heel goed samenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef francis998 het volgende:
Ik weet gewoon niet of ik nou moet huilen of lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |