Andere mensen heb je niet onder controle helaasquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben een control-freak, dat wordt bij mij nooit minder.
true. Maar je kunt wel die woorden zeggen, je kunt het ook laten ZIEN. En als je het wel zegt maar niet laat zien.. dan hebben die woorden idd geen nut. Maar goed, je moet het idd wel zelf geloven iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er zelf niet in gelooft zijn die woorden in jouw oren niks waard.
Kon de woorden niet vinden, maar dit dus!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:17 schreef Natalie78 het volgende:
Als een ezel die zich aan dezelfde steen blijft stoten.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:32 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Kon de woorden niet vinden, maar dit dus!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut, klote, verdrietig, leeg, alleen, als een weeskind
Beter ga je ff wandelen, fietsen, iemand bellen. Dat helpt sowieso meer dan je kop in het zand te steken. De zon schijnt, maak er gebruik van nu het nog kanquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef zwartedoos het volgende:
depri,waarom val ik nu niet in slaap zodat ik mijn ellendige kutleven effe kan vergeten![]()
mja ben gister van de fiets gevallen dus wandelen, auwa. Verder heeft iedereen al plannen vandaag dus moet t met mezelf doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Beter ga je ff wandelen, fietsen, iemand bellen. Dat helpt sowieso meer dan je kop in het zand te steken. De zon schijnt, maak er gebruik van nu het nog kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |