wuttus?quote:
In die topicreport! Leg jij aan de modjes uit, dat ik zo geniaal ben?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
In die topicreport! Leg jij aan de modjes uit, dat ik zo geniaal ben?
boksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk heb ik niet gereport man. Box.
Xbox!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef TripleP het volgende:
Vraagt mijn vader of ik neit minder kan hoesten. GRRRRRRRr
hahahahahahahahaha neequote:
HET LEGIOEN JATOCH!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
"ik heb genoeg vrienden. Bij Feyenoord is het 1 grote vriendengroep"
Ok.
quote:
Hehehehehehe.quote:
quote:
Stoppen met roken en eens een paar normale nachten makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef TripleP het volgende:
Klonterpot, heb je een ervaring voor verneukte longen?
Ik rook nieeeeeet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stoppen met roken en eens een paar normale nachten maken
Nee precies.quote:
Jezelf kaal geschoren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat ik net uit wanhoop heb gedaan?
In je polsen gesnedenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat ik net uit wanhoop heb gedaan?
Nee, echt een polenstudie, niveau is niet hoog maar het is gewoon teringveel werk en nog saai ookquote:
wat voor opleiding volg je eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, echt een polenstudie, niveau is niet hoog maar het is gewoon teringveel werk en nog saai ook
Interieurarchitectuur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
wat voor opleiding volg je eigenlijk?
Ja, gaat primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
maar kan je het belgs wel een beetje volgen?
always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haat aan lekkende koffiebekertjes. Serieus gister hele dag aan tekeningen gewerkt en precies daarover lekte dat ding. En mijn werk doet debiel. En alles gaat fout en ik heb het gehad en wil slapen in mijn tweepersoonsbed bij mijn ouders (staat daar niet maar heuj, dan gooi ik hem wel achterop mijn rug). En nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik wil serieus weer bij Europatuin werken.
ja maar daar moet je ook gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, gaat primaheb meer moeite met de limburgers
Nee ik ging gisternacht omdat ik niet kon slapen omdat ik neits gedaan had 's avonds aan mijn project, in bed mijn collage maken. Terwijl ik vroeg naar bed ging omdat ik dacht dat ik dan vandaag goed kon werken. UIteindelijk ben ik om half 4 gaan slapen.quote:
Ja dat probeer ik maar ik zie hem niet echt. Enige waar ik me op kan verheugen is ADE maar ik ben bang dat er dan ook weer wat gaat gebeuren waardoor dat ook niet doorgaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
always look on the bright side of life
Ja maar dag 1 leek ons groepje wel kamp hollandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
ja maar daar moet je ook gewoon geen aandacht aan besteden![]()
wat danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dag 1 leek ons groepje wel kamp holland![]()
nu ga ik eigenlijk alleen veel om met buitenlanders en dan niet de belgen
Je laat het hèquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik maar ik zie hem niet echt. Enige waar ik me op kan verheugen is ADE maar ik ben bang dat er dan ook weer wat gaat gebeuren waardoor dat ook niet doorgaat.
Ik ook!quote:
Ajax Rotterdam.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Jotcha het volgende:
Voor welke club zou een joodse rotterdammer nou zijn.
Dat ze bieberfiever hebbenquote:
Heb je het niet zo op joden?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef xyzyx het volgende:
Ik dacht trouwens dat in de jaren 40 alle joden het land uit gezet waren door Wilders 0.1
Als het ajax joden zijn niet neequote:
Ik bedoel gelovigen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als het ajax joden zijn niet nee
Sowieso voetbal.![]()
Mijn favoriete voetballer is die karate kid van t wk
Nee. Als ze mij maar niet lastig vallen met hun geloof.quote:
Alle marrokaanse jongeren zijn moslim?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Als ze mij maar niet lastig vallen met hun geloof.
Of hebreeuws gaan praten in het openbaar
Of niet 'redelijk' normaal nederlands spreken.
Of een boerka dragen
Of stoer lopen te doen met hun matties jeweetzelluf
Of lopen te zeiken dat hun vaderland waar ze nooit geweest zijn zoveel beter is als nederland
Of lopen te zeiken dat ze gediscrimineerd worden
(Oftewel als ze maar niet onder de gemiddelde marrokaanse jongelui vallen)
Ik noem ook nergens t woord moslim?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef VASND het volgende:
Want een groot deel wat je hier beschrijft heeft niets met geloof te maken.
Welke andere geloven hebben boerka's?quote:
Ik heb iets tegen mensen die boerka's dragen.. ik zeg nergens dat ik wat heb tegen t geloof waar die lui in gelovenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke andere geloven hebben boerka's?
Ik vind dat feyenoord wijf echt zo goor hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
Laatste puberruil is echt veel te epicEen Feyenoord gezin dat 020 en Joden haat krijgen een Joods meisje uit Amstelveen op bezoek
![]()
Misschien omdat t ook op een groot deel van de moslims slaat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Toch grappig dat -SG- en ik allebei aan moslims moesten denken bij je lijstje. En dat zal niet komen doordat ik anti moslim ben.
Spenkerd, teringquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Toch grappig dat -SG- en ik allebei aan moslims moesten denken bij je lijstje. En dat zal niet komen doordat ik anti moslim ben.
Wtf.quote:
Wat vind je van moslims dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Misschien omdat t ook op een groot deel van de moslims slaat?
Even verkeerd gelezen idd, excuus.quote:
Ben jij zo aan het schreeuwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
Paar dagen geleden in de auto van mijn ma:
We hadden eigenlijk het begin ook moeten filmen, zijn manier van wegrijden was wel t grappigst
Wat denk je zelfquote:
Jaquote:
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja?
Het heeft wel een beetje een Bieber accent.
Heh?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Idd. Maar als die Jade nou ff 5 jaar ouder wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind dat feyenoord wijf echt zo goor hewat zij faked wat de amsterdam arena betreft hoef ik niet eens te faken als ik dat figuur zie
Mocht je d'r nog niet doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Maar als die Jade nou ff 5 jaar ouder was!
Wel man, dan was ze 19!quote:
Pic?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Maar als die Jade nou ff 5 jaar ouder was!
mash_quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Jotcha het volgende:
Voor welke club zou een joodse rotterdammer nou zijn.
Ga maar die aflevering kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pic?heb alleen paar fragmenten gezien
quote:
Dan moet ik dat feyenoord mokkel weer zienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga maar die aflevering kijkenIk vond dr wel enorm intelligent overkomen voor haar 14 jaar
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan moet ik dat feyenoord mokkel weer zien
Die is er wel meer waard dan 1quote:
Mooi manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef spenky het volgende:
[..]
Jaja tis even geleden maar ik ben er nog!
Hoe gaatie hier?
Dat kan je eruit krijgen!quote:
Sorry mangquote:
quote:Dennis
- Ðennoz. - Free wessa. (163)
vandaag, 15:37
Zo,
Wat hoor ik jij vindt mensen die op ambelt zitten mogolten ?
Wacht jij maar gek, als ik je zie ben jij kapot en je auto ook grappenmaker,
En beter haal je die filmpjes van patrick van youtube gek,
WAnt ik weet genoeg mensen die jou nu gewoon neersteken!
???quote:
Wie is patrick?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef xyzyx het volgende:
Iemand krabbelde mij op hyves
[..]
Internetheld
Die gast die aan t rijden was in die auto.. hij wilde niet dat anderen filmpje zagenquote:
Vandaar dat hij op privé staatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die gast die aan t rijden was in die auto.. hij wilde niet dat anderen filmpje zagen
Iemand die ivo heet reageerde op mijn foto en de enige overeenkomstige vriend is een andere FOK!erquote:
quote:
Fok!ster kut, Michelle is een fraulein.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iemand die ivo heet reageerde op mijn foto en de enige overeenkomstige vriend is een andere FOK!er
Ik zet m straks wel weer op openbaar want moet hem nog aan paar lui laten zienquote:
Sollyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Fok!ster kut, Michelle is een fraulein.
Michelle?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Fok!ster kut, Michelle is een fraulein.
Als jouw bezittingen het enige is waar ze over overschept, dan zou ik het niet positief opvatten. Eerder als iets van 'dit krijg ik later allemaal van hem'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:10 schreef xyzyx het volgende:
Is t positief als een meisje loopt op te scheppen over je?
Zo'n vriendin van een meisje dat ik leuk vind zei dat ze hele tijd had over dat ik in vet groot huis woon en dikke auto heb.. O wacht dat is ook zo maar toch
Oh, whuhuhquote:
Ja gast weet ik veel, dat is 1992, dat houd ik allemaal niet bij.quote:
1992 en 1993. Perfectquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast weet ik veel, dat is 1992, dat houd ik allemaal niet bij.
quote:
18 alweer, dat 1992.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast weet ik veel, dat is 1992, dat houd ik allemaal niet bij.
Ik heb geen idee wat ze allemaal verteld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
Eindelijk 16-jarigen in deze SC?![]()
[..]
Als jouw bezittingen het enige is waar ze over overschept, dan zou ik het niet positief opvatten. Eerder als iets van 'dit krijg ik later allemaal van hem'.
Tof.quote:
Ze hadden op school de rally Kalos in de hal staan.. Draaiendquote:
Wonende te kanaleneiland.quote:
From tha hood.quote:
grapje kusjequote:
huh?quote:
Omdat het kanquote:
Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.quote:
Nep. Waar moet hij zijn arm op breken?quote:
Maar jij wilt party-en, daar ga ik niet voor.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil een weekend Berlijn voorm ijn verjaardag maar ddat zal ik wel niet krijgen
Want?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doe Parijs, das zoveel leuker dan Berlijn
Nee, foto's maken en oorlogsdingsn bezoeken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar jij wilt party-en, daar ga ik niet voor.
Nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je éé nvan de twee al geweest?
Ik vind de stad toffer, en sowieso is Parijs leuker in de herst met een vriendin, zo in dat park tussen de vallende blaadjesquote:
Beidequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je éé nvan de twee al geweest?
Welke oorlog?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, foto's maken en oorlogsdingsn bezoeken.
Hoi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Daniane het volgende:
Mijn ouders zijn op gesprek bij mijn nieuwe mentor, die mij nog niet eens kent, haha.
Benieuwd wat er wordt gezegd...
Je hebt me om.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind de stad toffer, en sowieso is Parijs leuker in de herst met een vriendin, zo in dat park tussen de vallende blaadjes
Waar heb jij het nou weer over? Volgens mijn duitse geschiedenisboek bestat er geen tweede wereldoorlog...quote:
Jaa gaat ook wel goed. Wel n beetje druk met school nu ik havo doe, hele omschakeling.quote:
Maar het gaat wel goed op school?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaa gaat ook wel goed. Wel n beetje druk met school nu ik havo doe, hele omschakeling.
En ik heb eindelijk weer ns n crush.
Ik heb al 2 10en voor engels, en n 9 voor Frans, maar wel n 5.3 voor geschiedenis.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar het gaat wel goed op school?
Pics?
Een Antilliaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb al 2 10en voor engels, en n 9 voor Frans, maar wel n 5.3 voor geschiedenis.Maargoed.
Nee geen pics.Is een jongen die 2 jaar bij me in de klas heeft gezeten en nu ook naar havo is gegaan. Ga nu wel veel met m om
Tis een Arubaan trouwens.
Hahahah nee zo is ie niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een Antilliaan.
Wanneer moet je werken voor 'm?
Ik weet niet wat erger is.. Een A'dams accent of dat ie Antilliaans is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahahah nee zo is ie niet!![]()
Hij is ook hier opgegroeid enzo hoor, hij heeft zelfs n Amsterdams accent.
Ik moet altijd lachenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is.. Een A'dams accent of dat ie Antilliaans is...
Het zit ze toch altijd ergens in de genen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen![]()
Maar het is echt n lieve jongen hoor! Niks mis met Antillianen. Zn broertje daarentegen is wel weer zo'n type.
Anders zou ik het niet wat vinden he!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zit ze toch altijd ergens in de genen.
Maar ik geloof je dat hij niet zo is.
Ik ga naar beide!quote:
Ach, vrouwen vallen ook op loverboys, dus zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Anders zou ik het niet wat vinden he!
[..]
Ik ga naar beide!
Mja, dat is ook de reden waarom ik Berlijn ook overweeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Berlijn is zo fucking tof. Er is echt zóveel te zien en Berlijn kan ook heel romantisch zijn. Ik heb sowieso een hekel aan Frankrijk, maar goed.
Berlijn is tof, goedkoop en je verstaat de mensen.quote:
Ja true..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, vrouwen vallen ook op loverboys, dus zeg nooit nooit.
Ik versta de meeste duitsers niet hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Berlijn is tof, goedkoop en je verstaat de mensen.
En tof!
Je maakt jezelf wel makkelijker verstaanbaar in het Duits dan in het Frans, dat is iets dat zeker is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik versta de meeste duitsers niet hoor
Maar hij echt hooaaarrr!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En die zeggen ook altijd dat die jongen 'niet zo zoals de anderen' is.
Oh, dat zeker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel makkelijker verstaanbaar in het Duits dan in het Frans, dat is iets dat zeker is.
Ik ken één goede Antilliaan. Tenminste, ik mag hem en hij mag mij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, Antillianen, die vertrouw ik bij voorbaat al minder
als in?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha ik en mijn zus waren zo vet vroeger.
Hahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ken één goede Antilliaan. Tenminste, ik mag hem en hij mag mij.
Het is geen type waarbij je wat moet flikken zegmaar.
Of course. Drukke periode gehad en veel in het buitenland gezeten maar ik ben terug.quote:
Nee, Marokkanen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha
Het is wel zo dat Turken zeer snel op hun teentjes getrapt zijn
Marokkanen moet je gewoon snel een mep geven, dan blijven ze rustig. Gewoon laten zien dat je niet bang bent.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef Goddelijker het volgende:
In één week tijd bijna 2x ruzie gehad met een marokkaan.
Hij kwam voor me staan en met dat bekende vingertje wijzen en staan booskijken en mij wat dingen naar m'n hoofd slingeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Marokkanen moet je gewoon snel een mep geven, dan blijven ze rustig. Gewoon laten zien dat je niet bang bent.
Stop met school en word benzinestationmedewerker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef TripleP het volgende:
god ver dom me
wat moet ik nou qua studie doen, ik wil dit toekomstperspectief niet laten vallen, maar ik weet ook niet of die studie diep genoeg gaat. maar biologie is misschien te theoriegericht enzo. fffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
en dan leraar wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Dan ga je HBO doen ipv universiteit.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Dan ga je HBO doen ipv universiteit.
Niks mis meequote:
Nu nog niet, volgende blok is het 2 dagen stage, 1 dag praktijkles en 2 dagen theorie.. Dus dan wel jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet? Het is alleen veel praktijk lijkt me.
Perfect voor de gemiddelde Fokker dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Off als je van knutselen houdt: ga Bouwkunde doen! Vooal als je geen soicaal leven wilt is het een echte aanrader!
Enig idee hoe zwaar zo'n studie is?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja jij hebt het over theoriegericht.
Dan ben ik wel 4e generatiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Off als je van knutselen houdt: ga Bouwkunde doen! Vooal als je geen soicaal leven wilt is het een echte aanrader!
Zo bedoel ik het niet. Jij zegt dat je niet theoriegericht wil, dus opper ik dingen die praktijkgerichter zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:02 schreef TripleP het volgende:
[..]
Enig idee hoe zwaar zo'n studie is?
quote:
Wie is Floortje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Floortje doet ook maar MBO he.
quote:
I Love Electro bedoel je?quote:
Ja, het is ook electro. Ze meoten die naam gewoon veranderen, maargoed. Boys Noize komt wel, da's vetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I Love Electro bedoel je?
Ik ga misschien naar Awakenings vrijdagAls een lekker wijf ff terug PB't
Mja, en Caspa en Joker, en fucking Booka Shade livequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, het is ook electro. Ze meoten die naam gewoon veranderen, maargoed. Boys Noize komt wel, da's vet
Lekker gast! Wie is het lekkere wijf in kwestie?Mag ook in de PM
Ik neem het wel op voor je gast.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en Caspa en Joker, en fucking Booka Shade liveIk doe een moord om die gasten nog eens live te zien
Zie PM!
WAT WAAROM ZEI JE NIET EERDERquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, en Caspa en Joker, en fucking Booka Shade liveIk doe een moord om die gasten nog eens live te zien
Zie PM!
In 720p?quote:
Is goed hoor schatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dude ik heb drie uur geslapen en de hele dag gewerkt ,wat denk je
Jeetje!quote:
Vuurspuwen.quote:
Nah, hij had nog 2 kiddo's. Die kun je nooit stilhouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef Schieganger het volgende:
Het is net het huis van Antonie inderdaad.
ik hoorde net een groffe grapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, hij had nog 2 kiddo's. Die kun je nooit stilhouden.
Nou haha.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik hoorde net een groffe grap
'Wie is er nou niet groot geworden met Peter Kelder?"
"Zijn kinderen."
Die is zo grof en hard dat ik hem geniaal vind.
Ik ga nara de hel![]()
ik zit net naar moppen te zoeken zie ik ze hier geniaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik hoorde net een groffe grap
'Wie is er nou niet groot geworden met Peter Kelder?"
"Zijn kinderen."
Die is zo grof en hard dat ik hem geniaal vind.
Ik ga nara de hel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |