wuttus?quote:
In die topicreport! Leg jij aan de modjes uit, dat ik zo geniaal ben?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
In die topicreport! Leg jij aan de modjes uit, dat ik zo geniaal ben?
boksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk heb ik niet gereport man. Box.
Xbox!quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef TripleP het volgende:
Vraagt mijn vader of ik neit minder kan hoesten. GRRRRRRRr
hahahahahahahahaha neequote:
HET LEGIOEN JATOCH!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
"ik heb genoeg vrienden. Bij Feyenoord is het 1 grote vriendengroep"
Ok.
quote:
Hehehehehehe.quote:
quote:
Stoppen met roken en eens een paar normale nachten makenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:47 schreef TripleP het volgende:
Klonterpot, heb je een ervaring voor verneukte longen?
Ik rook nieeeeeet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stoppen met roken en eens een paar normale nachten maken
Nee precies.quote:
Jezelf kaal geschoren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat ik net uit wanhoop heb gedaan?
In je polsen gesnedenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat ik net uit wanhoop heb gedaan?
Nee, echt een polenstudie, niveau is niet hoog maar het is gewoon teringveel werk en nog saai ookquote:
wat voor opleiding volg je eigenlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, echt een polenstudie, niveau is niet hoog maar het is gewoon teringveel werk en nog saai ook
Interieurarchitectuur.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
wat voor opleiding volg je eigenlijk?
Ja, gaat primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
maar kan je het belgs wel een beetje volgen?
always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haat aan lekkende koffiebekertjes. Serieus gister hele dag aan tekeningen gewerkt en precies daarover lekte dat ding. En mijn werk doet debiel. En alles gaat fout en ik heb het gehad en wil slapen in mijn tweepersoonsbed bij mijn ouders (staat daar niet maar heuj, dan gooi ik hem wel achterop mijn rug). En nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik wil serieus weer bij Europatuin werken.
ja maar daar moet je ook gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, gaat primaheb meer moeite met de limburgers
Nee ik ging gisternacht omdat ik niet kon slapen omdat ik neits gedaan had 's avonds aan mijn project, in bed mijn collage maken. Terwijl ik vroeg naar bed ging omdat ik dacht dat ik dan vandaag goed kon werken. UIteindelijk ben ik om half 4 gaan slapen.quote:
Ja dat probeer ik maar ik zie hem niet echt. Enige waar ik me op kan verheugen is ADE maar ik ben bang dat er dan ook weer wat gaat gebeuren waardoor dat ook niet doorgaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
always look on the bright side of life
Ja maar dag 1 leek ons groepje wel kamp hollandquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
ja maar daar moet je ook gewoon geen aandacht aan besteden![]()
wat danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dag 1 leek ons groepje wel kamp holland![]()
nu ga ik eigenlijk alleen veel om met buitenlanders en dan niet de belgen
Je laat het hèquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik maar ik zie hem niet echt. Enige waar ik me op kan verheugen is ADE maar ik ben bang dat er dan ook weer wat gaat gebeuren waardoor dat ook niet doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |