Omdat de vrouwen ook een gewei hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Logisch keuze, maar kan je dat ook toelichten?
Ik ook als kat, met het leven dat mijn katten bij mij hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Stel dat je een verzoek kan doen aan God (Krishna, Boeddha, Allah, Heerscharen. Jahweh) als wat wil je dan in je volgende leven terug komen?
Ik wil graag als kat terugkomen.
Lekker niets doen, beetje rondrennen en schijten in de tuin van de buren. Je zusje bespringen. Lekker luieren in de zomerzon in de tuin of op de vensterbank. Nooit werken, want baasje werk voor jou.
Eigenlijk een beetje het leven dat menig FOK!ker (mezelf inclusief) al heeft dus, alleen heb ik dus geen zusje.
Goed maar wat voor mens?quote:
Een gezin dat Jasper heet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Goed maar wat voor mens?
Een negert in Afrika, wil je geboren worden in een VPRO-gezin met de naam Jasper, wil je een Chinees worden en de rest van je leven doorbrengen in een gokhal, wil je een jongen of meisje worden etc?
Lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Of als toiletpapier op de meisjeswc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom al uit een VPRO-gezin en kan mij geen betere opvoeding voorstellen. Reïncarneren als blank manspersoon uit een VPRO-gezin in Nederland dus, dat lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Goed maar wat voor mens?
Een negert in Afrika, wil je geboren worden in een VPRO-gezin met de naam Jasper, wil je een Chinees worden en de rest van je leven doorbrengen in een gokhal, wil je een jongen of meisje worden etc?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat.
brabbelt iets met ongesteldheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Dus gewoon dit leven nog een keer eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kom al uit een VPRO-gezin en kan mij geen betere opvoeding voorstellen. Reïncarneren als blank manspersoon uit een VPRO-gezin in Nederland dus, dat lijkt mij wel wat.
Vrouwen poepen toch niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
brabbelt iets met vrouwen en poepen
Vos is ook wel tof.quote:
Vossen hebben nergens een levenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vos is ook wel tof.
Zolang je maar niet in Engeland geboren wordt dan, want daar hebben vossen geen leven.
moeilijke keus. wel van een volwassen. kinderen vallen altijd van hun fiets en dat doet het zadel ook pijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dames of heren? Of liever een van een kinderfietsje?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
Ik mag helaas geen plaatje meer posten van SWJ, maar ik denk dat het duidelijk is dat ik óf een WASBEER () óf een reiger zou worden
JIJ BENT HARDquote:
Dan moet je wel heel veel karma opgespaard hebben, want in jouw geval zal dat een te grote stap zijn om in een keer te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik als prof-voetballer, of mag dat niet?
Die filmpjes zijn echt gewoon zo ontzettend niet leuk, best knap eigenlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |