Dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
Inderdaad niet aan beginnen
want die ene keer is dan zo lekker
en dan volgede week weer en de week daarop weer.
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Zo ver wil ik het dus echt niet laten komen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Sowieso drink ik niet, dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Adames het volgende:
kijk alleen uit dat je niet te veel rookt de eerste keer. zeker als er geen 'ervaren' iemand bij is.
Oh en drink geen alcohol van te voren.
Hij is vorige maand 15 geworden, en ik word eind volgende maand 16.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef wijsneus het volgende:
Hoe oud zijn jij en je vriend? Lijkt me namelijk dat je even 18 moet zijn voordat je dit gaat proberen. Vervolgens: hou het rustig. Recreatief gebruik is prima mogelijk - net als bij alcohol: met mate.
Voor de rest - go for it. Persoonlijk vind ik het een fijnere drug dan alcohol.
Net als roken dus ongeveerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Al door 1 joint ben je verslaafd en snak je naar meer en meer!
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
nietusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Ryon het volgende:
Dude, je bent 16. De tijd dat je gaat experimenteren met drank, drugs, vrouwen en de rest van het kwaad in de wereld. Niet teveel over nadenken, maar gewoon doen. Na een paar jaar ben je er toch weer klaar mee.
Wat een faalhaas ben jij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
je lichaam snakt helemaal niet naar THC. Hoogstens jijzelf omdat het zo fijn is ..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
man moedig hem niet aan op 15 jarige leeftijd!quote:
oohjawelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
man moedig hem niet aan op 15 jarige leeftijd!
welke mongool doet dat nou!![]()
oke ik maar jij dus niet BRAD
zo voel ik me zonder blowen ook vaak zatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Saind het volgende:
Kan heus geen kwaad, keertje doen. Wordt je moe, moet je lachen en krijg je honger en ben je de rest van de dag futloos. Best leuk
'Uitdagend' zou ik het eerder noemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Ryon het volgende:
Wel in een portiek van een random hardwerkende Nederlander gaan blowen trouwens. Of in een bushokje tijdens de avondspits. Je moet het wel leuk houden.
dat dacht ik dus ook en toen viel het niet verkeerd en nu doe ik het iets vakerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
oohjawel![]()
mocht het heel verkeerd vallen doet hij het toch geen 2e keer en mocht het goed vallen dan is dat alleen maar mooi
QTF TS heeft de gedachte van vele junkies/verslaafde, andere reden om eraan te beginnen is omdat "Anderen het ook doen" of anderen zeggen "Tis niet verslavend"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
ach je leeft nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook en toen viel het niet verkeerd en nu doe ik het iets vaker
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben gewordenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben geworden
tja ik heb zelf niet zo vaak geblowd maar ik hoor van veel vrienden dat zij daar ook veel last van hebben jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben geworden
stoute jongen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef DeBassist het volgende:
[..]
tja ik heb zelf niet zo vaak geblowd maar ik hoor van veel vrienden dat zij daar ook veel last van hebben ja
heb alleen een flinke Xanax verslaving, wordt je ook wat minder helder van. En is misschien nog wel lastiger om van af te kicken ook
schuld van de artsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stoute jongen!![]()
sowieso zou ik het niet tijdens schooltijd doen, daar zijn je klasgenoten niet zo blij mee
dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef DeBassist het volgende:
[..]
schuld van de arts
mwah kon er altijd wel om lachen als er mensen hadden geblowd vlak voor de les
alleen de docenten zijn er niet echt blij mee
het stoppen wil niet echt lukken iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef arucard het volgende:
Als je aan Xanax verslaafd bent heb je wel een groot probleem lijkt me
ik leef met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het stoppen wil niet echt lukken idd
maar ben al afgebouwd tot 1mg met vertraagde afgifte per dag
op naar 0.5
tja, je hebt wel gelijk, vlak voor de les blowen is niet echt handig iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik geef antwoorden die nergens op slaan , het gebruikelijke eigenlijk alleen dan iets ergers
dat komt sarcastisch overquote:
Sarcasme is mijn 2e naamquote:
oke bedankt ik dat gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sarcasme is mijn 2e naam
en dat meende ik van dat ik leef met je mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |