Dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
Inderdaad niet aan beginnen
want die ene keer is dan zo lekker
en dan volgede week weer en de week daarop weer.
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Zo ver wil ik het dus echt niet laten komen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Sowieso drink ik niet, dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Adames het volgende:
kijk alleen uit dat je niet te veel rookt de eerste keer. zeker als er geen 'ervaren' iemand bij is.
Oh en drink geen alcohol van te voren.
Hij is vorige maand 15 geworden, en ik word eind volgende maand 16.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef wijsneus het volgende:
Hoe oud zijn jij en je vriend? Lijkt me namelijk dat je even 18 moet zijn voordat je dit gaat proberen. Vervolgens: hou het rustig. Recreatief gebruik is prima mogelijk - net als bij alcohol: met mate.
Voor de rest - go for it. Persoonlijk vind ik het een fijnere drug dan alcohol.
Net als roken dus ongeveerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Al door 1 joint ben je verslaafd en snak je naar meer en meer!
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
nietusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Ryon het volgende:
Dude, je bent 16. De tijd dat je gaat experimenteren met drank, drugs, vrouwen en de rest van het kwaad in de wereld. Niet teveel over nadenken, maar gewoon doen. Na een paar jaar ben je er toch weer klaar mee.
Wat een faalhaas ben jij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
je lichaam snakt helemaal niet naar THC. Hoogstens jijzelf omdat het zo fijn is ..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
man moedig hem niet aan op 15 jarige leeftijd!quote:
oohjawelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
man moedig hem niet aan op 15 jarige leeftijd!
welke mongool doet dat nou!![]()
oke ik maar jij dus niet BRAD
zo voel ik me zonder blowen ook vaak zatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Saind het volgende:
Kan heus geen kwaad, keertje doen. Wordt je moe, moet je lachen en krijg je honger en ben je de rest van de dag futloos. Best leuk
'Uitdagend' zou ik het eerder noemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Ryon het volgende:
Wel in een portiek van een random hardwerkende Nederlander gaan blowen trouwens. Of in een bushokje tijdens de avondspits. Je moet het wel leuk houden.
dat dacht ik dus ook en toen viel het niet verkeerd en nu doe ik het iets vakerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef DeBassist het volgende:
[..]
oohjawel![]()
mocht het heel verkeerd vallen doet hij het toch geen 2e keer en mocht het goed vallen dan is dat alleen maar mooi
QTF TS heeft de gedachte van vele junkies/verslaafde, andere reden om eraan te beginnen is omdat "Anderen het ook doen" of anderen zeggen "Tis niet verslavend"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
ach je leeft nogquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook en toen viel het niet verkeerd en nu doe ik het iets vaker
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben gewordenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben geworden
tja ik heb zelf niet zo vaak geblowd maar ik hoor van veel vrienden dat zij daar ook veel last van hebben jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook bekijken, ik moet alleen wel zeggen dat ik wel vergeetachtiger ben geworden
stoute jongen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef DeBassist het volgende:
[..]
tja ik heb zelf niet zo vaak geblowd maar ik hoor van veel vrienden dat zij daar ook veel last van hebben ja
heb alleen een flinke Xanax verslaving, wordt je ook wat minder helder van. En is misschien nog wel lastiger om van af te kicken ook
schuld van de artsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stoute jongen!![]()
sowieso zou ik het niet tijdens schooltijd doen, daar zijn je klasgenoten niet zo blij mee
dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef DeBassist het volgende:
[..]
schuld van de arts
mwah kon er altijd wel om lachen als er mensen hadden geblowd vlak voor de les
alleen de docenten zijn er niet echt blij mee
het stoppen wil niet echt lukken iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef arucard het volgende:
Als je aan Xanax verslaafd bent heb je wel een groot probleem lijkt me
ik leef met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het stoppen wil niet echt lukken idd
maar ben al afgebouwd tot 1mg met vertraagde afgifte per dag
op naar 0.5
tja, je hebt wel gelijk, vlak voor de les blowen is niet echt handig iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik geef antwoorden die nergens op slaan , het gebruikelijke eigenlijk alleen dan iets ergers
dat komt sarcastisch overquote:
Sarcasme is mijn 2e naamquote:
oke bedankt ik dat gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sarcasme is mijn 2e naam
en dat meende ik van dat ik leef met je mee
ik zag net dat mijn vorige bericht ook nergens op sloeg met ergersquote:
Dat heb ik wel eens ervaren jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stoute jongen!![]()
sowieso zou ik het niet tijdens schooltijd doen, daar zijn je klasgenoten niet zo blij mee
sowieso niet doen voor je 18equote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens ervaren ja![]()
Op m'n vorige school heb ik wel eens een spreekbeurt moeten houden met iemand die knetterstoned was![]()
Het ironische ervan was, dat die spreekbeurt ging over softdrugs![]()
Maargoed bedankt voor de reacties enzoIk weet denk wel ongeveer waar ik aan toe ben.
mocht je na afloop nog leven, laat het wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:25 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens ervaren ja![]()
Op m'n vorige school heb ik wel eens een spreekbeurt moeten houden met iemand die knetterstoned was![]()
Het ironische ervan was, dat die spreekbeurt ging over softdrugs![]()
Maargoed bedankt voor de reacties enzoIk weet denk wel ongeveer waar ik aan toe ben.
vandaar dat je niet goed in je hoofd bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ook wel eens met een vriend knetterstoned bij Frans gezeten. Dat was nog in mijn examenjaar.
Klinkt plausibel, maar volgens mij ben ik altijd al zo geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaar dat je niet goed in je hoofd bent
daarom ben je ook gaan blowen, dan heb je nog een excuus voor je idiote gedragquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, maar volgens mij ben ik altijd al zo geweest.
Ik zoek geen excuses, ik ben gelukkig met mezelf en breng slechts hier en daar verbeteringen aan. Excuses zoeken of mezelf naar de vernieling helpen, dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom ben je ook gaan blowen, dan heb je nog een excuus voor je idiote gedrag
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zoek geen excuses, ik ben gelukkig met mezelf en breng slechts hier en daar verbeteringen aan. Excuses zoeken of mezelf naar de vernieling helpen, dat doe ik niet.
verschilt per persoon denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
trouwens alsof je het bij 1 keer kan laten, dat dacht ik ook
ja denk het ook welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
verschilt per persoon denk ik
heb zelf ook maar een aantal keer geblowd, maar verder nooit echt behoefte gehad om het vaak te doen ofzo
zelfde geldt voor roken, paar peukjes per week is prima
tja als je er echt mee wilt stoppen kan je het ook welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja denk het ook wel![]()
maarja ik vind het wel grappig
de laatste keer was vorige week woensdag en toen leek het net alsof ik geen benen meer haden ik vond alles grappig
Toen was je bij Giovanni met zijn rekstok en dan is alles grappig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja denk het ook wel![]()
maarja ik vind het wel grappig
de laatste keer was vorige week woensdag en toen leek het net alsof ik geen benen meer haden ik vond alles grappig
Klopt. Tweede keer maar de helft gedaan maar was veel beter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef arucard het volgende:
kan zelfs zijn dat je er niets van voelt de eerste keer
dus dat voelde ik de hele tijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toen was je bij Giovanni met zijn rekstok en dan is alles grappig.
Feed me !! i'm the trollquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een faalhaas ben jij.. Heb je zelf ooit geblowd? Ik betwijfel het ten zeerste, anders zou je er niet zo over praten.
Ontopic nu:
Laat je niet opfokken door wat de meeste mensen hier zeggen. Ik blow nu al zo'n 6 jaar, en heb ondervonden dat het echt de minst verslavende drug is die er is. Ga maar eens op internet zoeken naar het aantal cannabisverslaafden dat zich jaarlijks aanmeldt voor verslavingszorg; dat zijn er beduidend minder dan alcoholverslaafden (alcohol, wat de meeste mensen wél zonder nadenken naar binnen durven te gieten maar wat dus eigenlijk veel gevaarlijker is).
Ik blow dus al 6 jaar met regelmaat, en ik studeer gewoon HBO en werk en heb een vriend. Dus laat je vooral geen waanbeelden inprenten. Je zult spijt krijgen dat je het nooit hebt geprobeerd als je er nu al zo mee bezig bent.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat een schijters op fok zeg, had ik niet verwacht,
gelijk over verslavingen en psychoses beginnen god damn
Jij bent even niet te volgenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat een schijters op fok zeg, had ik niet verwacht,
gelijk over verslavingen en psychoses beginnen god damn
Maar hoe weet je dan of je er gevoelig voor bent?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:04 schreef DeBassist het volgende:
een psychose kan iedereen krijgen, ook zonder blowen
trouwens TS, mocht je gevoelig voor psychoses zijn op de 1 of andere manier zou ik het wel afraden
heb vandaag nog wat mensen met psychoses in de groep gezien, maar daar valt echt niet meer mee te praten
Je staat zo op perron 0quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
DON'T DO IT !!!v![]()
jij gierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef stijn_ het volgende:
Niet eten voor je gaat blowen. Ow en dan vooral puur.
Dramaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
hmm volgensmij ben je er gevoeliger voor na bijv. traumatische ervaringen meegemaakt te hebben etc ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:00 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of je er gevoelig voor bent?
Ik heb trouwens wel een lichte vorm van NLD![]()
Maakt verder niets uit hoop ik?
je moet trouwens ook niet tegelijk drinken,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hmm volgensmij ben je er gevoeliger voor na bijv. traumatische ervaringen meegemaakt te hebben etc ...
NLD maakt niks uit
Enkel bij veelvuldig blowen op jongere leeftijd is het schadelijk voor het geheugen. Op latere leeftijd niet meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef braddofiel het volgende:
Hoi![]()
Ik en een vriend waren gewoon eens van plan te blowen![]()
We willen er beide geen gewoonte van maken, ik weet me geld ook wel beter te besteden, maar gewoon die ene keer stoned worden leek ons wel een keer leuk![]()
Nu vraag ik me af, is het nou echt zodanig schadelijk dat er gelijk diverse gevolgen aan vastzitten?
Of kan die ene keer nou niet zo veel kwaad?![]()
Want anders zie ik er denk toch maar van af
edit; TS is bijna 16
Godverdomme manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
het wordt wel steeds verleidelijkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Een jointje op z'n tijd kan geen kwaad
Sommige blowen dagelijks, kan toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef braddofiel het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens nog een verhaaltje van een klasgenoot, waarbij blowen een dagelijks ritueel is.
En die had er in ieder geval positieve ervaringen mee![]()
Maarja
Ik ga het dus doen, en ik doe het dan wel goed!
Niet drinken, goed uitgerust zijn, en rustig aan doen
DON'T DO IT !!!v![]()
manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef braddofiel het volgende:
Ik hoorde vandaag trouwens nog een verhaaltje van een klasgenoot, waarbij blowen een dagelijks ritueel is.
Maarja
Veel eten in huis hebben. En cola.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef braddofiel het volgende:
Maarja
Cola heb ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Veel eten in huis hebben. En cola.
als je toch hebt stuur mij dan wat opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:22 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Cola heb ik wel![]()
En voor eten zorg ik welDesnoods rollen we de McDonalds binnen
Volgens mij is dat alleen bij mentaal zwakkeren. Je kunt toch makkelijk tegen je zelf zeggen ik probeer het eens een keer....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Niet scheldenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
door jou kuttopic krijg ik nu zin in een joint
weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:55 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Niet schelden![]()
je krijgt er weer een spot bij >:(
het zal welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:08 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Ja je weet wel troll pedo beer heilige maagd maria
ja helemaal als ie gemaakt ik van Legostenenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zeker man als je zon jonko in je hand hebt ben je gewoon baas
nee gewoon lange lau met tip gevuld met shagga juweetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja helemaal als ie gemaakt ik van Legostenen
ik ben niet helemaal achterlijk, wat denk je dat ik ben, 12?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nee gewoon lange lau met tip gevuld met shagga juweet
verkapt ik ben 12 wat is dit post?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal achterlijk, wat denk je dat ik ben, 12?
ik weet heus wel wat een joint is idiootquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
verkapt ik ben 12 wat is dit post?
gewoon doen TS kan geen kwaad
lang leven een goede tipquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat een joint is idioot![]()
alleen die stukjes die in je mond komen zijn irritant
nouja pech, de 1e keer voelde ik echt bijna niks, nauwelijks een raar gevoel ofzo, dat kwam pas de 2e keerquote:
ik voelde de eerste keer ook niks, 2de keer wel nu ben ik de tel kwijt denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja pech, de 1e keer voelde ik echt bijna niks, nauwelijks een raar gevoel ofzo, dat kwam pas de 2e keer
tja ik hou het ook niet meer bij de 1e keer is sowieso al vrij lang geledenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik voelde de eerste keer ook niks, 2de keer wel nu ben ik de tel kwijt denk ik
het ligt er ook aan hoe je er mee omgaat, als je de 1e keer denkt mwa ik voelde niks nog een keer en je vond het niet zozeer bijzonder zal je er ook niet mee doorgaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef Marleenx het volgende:
een keertje blowen daar begint het vaak mee
ik ben er erg op tegen ben me vriendin en me neef er door kwijtgeraakt
die allebei in een kliniek hebben gezeten nu gelukkig niet meer. maar
het begint vaak met blowen. maar iedereen zn eigen ding
En als het fietsen wat anders gaat, dat hoort!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Saind het volgende:
Kan heus geen kwaad, keertje doen. Wordt je moe, moet je lachen en krijg je honger en ben je de rest van de dag futloos. Best leuk
ik had mazzel ik was weer normaal voor ik moest fietsen want zelfs lopen ging moeilijk omdat mn benen op rubber lekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
En als het fietsen wat anders gaat, dat hoort!
wat heb ik wat bij elkaar gelachen ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
wat heb ik wat bij elkaar lachen, mooie tijden
sorry, dat zijn afkickverschijnselen? ik snak er naar 1tje nu ik dit topic doorleesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb ik wat bij elkaar gelachen ?
dat probleem had ik ook ondervonden maarja ik mag morgenavond weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
sorry, dat zijn afkickverschijnselen? ik snak er naar 1tje nu ik dit topic doorlees
ik waarschinlijk ook, ik ga nu maar een paar pilsjes drinken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat probleem had ik ook ondervonden maarja ik mag morgenavond weer
dankuu jij ook met je pilsjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik waarschinlijk ook, ik ga nu maar een paar pilsjes drinken!
veel plezier jij morgen
ik moet wat :p en ik heb toevallig nog een paar biertjes liggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankuu jij ook met je pilsjes
tja dat heb ik ook alleen ik heb nog dropshotquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik moet wat :p en ik heb toevallig nog een paar biertjes liggen
Meid.. Dat was een grap met inhoud, je snapte hem totaaal nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had mazzel ik was weer normaal voor ik moest fietsen want zelfs lopen ging moeilijk omdat mn benen op rubber leken
shit had ik weer de clou gemist?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Meid.. Dat was een grap met inhoud, je snapte hem totaaal niet
Zijn avatarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shit had ik weer de clou gemist?
Kan je prima doen. Kans is wel heel groot dat je al na 'n paar seconden licht in je hoofd word... Dit is echter door de tabak in de joint en niet door de wiet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef braddofiel het volgende:
Hoi![]()
Ik en een vriend waren gewoon eens van plan te blowen![]()
We willen er beide geen gewoonte van maken, ik weet me geld ook wel beter te besteden, maar gewoon die ene keer stoned worden leek ons wel een keer leuk![]()
Nu vraag ik me af, is het nou echt zodanig schadelijk dat er gelijk diverse gevolgen aan vastzitten?
Of kan die ene keer nou niet zo veel kwaad?![]()
Want anders zie ik er denk toch maar van af
edit; TS is bijna 16
Het ligt aan de persoon zelf he, ik ben echt niet verslaafd na 1 joint.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:34 schreef moonmovies het volgende:
De mensen die gaan roepen "dat je er noooooooit aan moet beginnen" omdat "je dan meteeeeen verslaafd bent1!!111!!" hebben of nog nooit geblowd, of ze zijn wel heel erg verslavingsgevoelig
Niemand is verslaafd na 1 joint, is totale onzin.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het ligt aan de persoon zelf he, ik ben echt niet verslaafd na 1 joint.
je drinkt niet maar wil wel gaan blowen?? ik zou zeggen begin eerst met drinken en dan pas gaan blowen als je het echt wil doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Hij is vorige maand 15 geworden, en ik word eind volgende maand 16.
En zoals ik dus al zei drink ik niet, dus dat is dan alleen maar positief?![]()
Daarbovenop zorg ik dan maar dat ik goed uitgerust ben
Omdat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef AardbeitJe.x het volgende:
[..]
je drinkt niet maar wil wel gaan blowen?? ik zou zeggen begin eerst met drinken en dan pas gaan blowen als je het echt wil doen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef AardbeitJe.x het volgende:
[..]
je drinkt niet maar wil wel gaan blowen?? ik zou zeggen begin eerst met drinken en dan pas gaan blowen als je het echt wil doen
Eerst ice doen, voor je eerste biertjequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef AardbeitJe.x het volgende:
[..]
ach, nog genoeg internetzieltjes overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja denk het ook, ik was te laat met EHBO toepassen
ja ik wil ook blowen, kan ik er verslaafd aan rakenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ach, nog genoeg internetzieltjes over
Daar is niks van waar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt ook na een keer blowen een dikke psychose krijgen
Het kan het wel triggerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deathdoll het volgende:
[..]
Daar is niks van waar.
Ik ben verslaafd geweest voor 4 jaar.
en heb er nog nooit van gehoord dat je een psychose kan krijgen van blowen.
Tis geen harddrugs ofzo..
Dus dit is gewoon bullshit
IK HAD HET NIET DUS HET BESTAAT NIET -logicaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deathdoll het volgende:
[..]
Daar is niks van waar.
't Blowen heeft je hersencellen wel duidelijk weggenomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deathdoll het volgende:
[..]
Daar is niks van waar.
Dat zeiden al die alcoholverslaafden ook...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Zo ver wil ik het dus echt niet laten komen..
En ik weet van mezelf dat dat me ook wel lukt.
Maar gewoon een keer, voor de fun
IK STOP MORGEN ECHT, MWUAH NOG EEN PILSJE OM HET AF TU LERUH1111quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat zeiden al die alcoholverslaafden ook...
wat snap jij niet aan het woordje "kan" ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:15 schreef Deathdoll het volgende:
[..]
Daar is niks van waar.
Maar alcohol is ook verslavend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat zeiden al die alcoholverslaafden ook...
Ja heb je nog meer tips?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:19 schreef Antony1989 het volgende:
Koop een goede joint uit de shop. Een verwant van de haze bijvoorbeeld of een lekkere white widow.
Ga rustig ergens zitten waar je kunt chillen, in de auto of bij iemand binnen. En dan lekker genieten.
Hou het alleen bij die ene keer, want op den duur is het best duur, en rook je zo 15 euro per dag op ( ervaring)
Kauwgumpje en wat deo voor erna, want het geeft een hele sterke lucht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heb je nog meer tips?
ik wil binnenkort ook een keer blowen om het te proberen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:19 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Kauwgumpje en wat deo voor erna, want het geeft een hele sterke lucht.
Oh, dan... eehm..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het was eigenlijk sarcastisch
dan is het goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Oh, dan... eehm..
NOU, DAN WAS DAT VAN MIJ OOK SARCASTISCH!
heb ik even mazzelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:33 schreef Thomas B. het volgende:
Blowen is leuk. Bij dagelijks gebruik word je er wel een beetje traag van, maar als je sterk in je schoenen staat en geen psychische problemen hebt hoef je je nergens druk over te maken.
Begin met hasj, doe het met mensen die het vaker gedaan hebben, drink geen alcohol vantevoren en zorg dat je wat te doen hebt. Dus een chille film of playstation of goeie muziek oid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heb je nog meer tips?
ik wil binnenkort ook een keer blowen om het te proberen
als ik serieus reageer zeggen mensen dat ik te sarcastisch ben..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Begin met hasj, doe het met mensen die het vaker gedaan hebben, drink geen alcohol vantevoren en zorg dat je wat te doen hebt. Dus een chille film of playstation of goeie muziek oid.
Heb het topic niet gelezen dus het sarcasme ontging me. Maar blow je lekker helemaal suf zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik serieus reageer zeggen mensen dat ik te sarcastisch ben..
ben ik sarcastisch gaan ze er serieus op in
mwa het geld groeit me niet op mn rug dus ik hou het bij hoogstens 2x per maand,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen dus het sarcasme ontging me. Maar blow je lekker helemaal suf zou ik zeggen
Blowen is niet duur. Als ik rook is het altijd hasj in een pijpje en dan heb ik met nog geen kwart grammetje de hele avond lol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa het geld groeit me niet op mn rug dus ik hou het bij hoogstens 2x per maand,
mijn 1e keer was trouwens met wiet
ja dat kan ook, goed idee trouwensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Blowen is niet duur. Als ik rook is het altijd hasj in een pijpje en dan heb ik met nog geen kwart grammetje de hele avond lol.
dat is ook een voordeelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:55 schreef Thomas B. het volgende:
En je rookt gewoon puur, dus je hebt niet die smerige tabak er tussen zitten.
Merkwaardige post.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef zarGon het volgende:
Als je het toch van plan bent om het bij een keer te houden, probeer dan truffels in plaats van wiet.
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Merkwaardige post.
Als je van fruit houdt, probeer eens broccoli
Wil ik nog een keer proberen, hoe is het?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef zarGon het volgende:
Als je het toch van plan bent om het bij een keer te houden, probeer dan truffels in plaats van wiet.
meth is ook tofquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wil ik nog een keer proberen, hoe is het?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:09 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wil ik nog een keer proberen, hoe is het?
Meth is harde shit. Dat is pas iets waar je nooit aan moet beginnen.quote:
wat nou als je bang bent van spuiten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
[..]
Meth is harde shit. Dat is pas iets waar je nooit aan moet beginnen.
Methquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
[..]
Meth is harde shit. Dat is pas iets waar je nooit aan moet beginnen.
Je doet je ondertitel wel eer aan iigquote:
ja dat is het doel dat het klopt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aan iig
Niet vergelijkbaar met een jointje. Totaal andere belevenis. Jointje komt geleidelijk aan, bij truffels zit je er opeens in (positief). Bij een jointje blijf je jezelf, maar heb je andere kijk op zaken. Bij truffels ben je er, maar toch weer niet. Ik had bijvoorbeeld geen tijdsbesef meer en voelde mij vloeibaar,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:18 schreef moonmovies het volgende:
[..]
MethDat zal ik dus nooit proberen
Net zoals alle andere synthetische drugs.
Maar, hoe waren truffels?
Iemand die ik ken die ze heeft gebruikt, zei dat alles "nieuw" leek. Dat hij wel wist wat alles was, maar dat het leek alsof hij het allemaal weer voor de 1e keer zag, maar dan opnieuw. Ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar met een jointje. Totaal andere belevenis. Jointje komt geleidelijk aan, bij truffels zit je er opeens in (positief). Bij een jointje blijf je jezelf, maar heb je andere kijk op zaken. Bij truffels ben je er, maar toch weer niet. Ik had bijvoorbeeld geen tijdsbesef meer en voelde mij vloeibaar,. Een vriend Het heeft fases... In het begin begin je te spacen, dan ben je weer melig, dan kalmeer je en is alles mooier etc. Je geniet meer van het natuur, vrouwen worden nog mooier. Je voelt je blij en gelukkig. En uiteindelijk begint het rustig uit te werken. Je begrijpt na gebruik waarom ze het een trip noemen,
.
Ja!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die ze heeft gebruikt, zei dat alles "nieuw" leek. Dat hij wel wist wat alles was, maar dat het leek alsof hij het allemaal weer voor de 1e keer zag, maar dan opnieuw. Ofzo
Je kunt trouwens moeilijk vertellen wat het is en hoe het voelt aan iemand die het niet zelf heeft beleefd. Je vriend zal details verteld hebben aan jou, waar jij maar heel weinig van kan voorstellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die ze heeft gebruikt, zei dat alles "nieuw" leek. Dat hij wel wist wat alles was, maar dat het leek alsof hij het allemaal weer voor de 1e keer zag, maar dan opnieuw. Ofzo
Daarom ga ik het een keer proberenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt trouwens moeilijk vertellen wat het is en hoe het voelt aan iemand die het niet zelf heeft beleefd. Je vriend zal details verteld hebben aan jou, waar jij maar heel weinig van kan voorstellen.
Laat me weten hoe het is verlopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:19 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Daarom ga ik het een keer proberen![]()
wel met alle sappige detailsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat me weten hoe het is verlopen..
quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel met alle sappige details
voor jou moet je ook van goede huizen komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Meth lijkt me echt rotzooi waar je nooit aan moet beginnen. LSD lijkt me wel een keer tof. Voor de rest moet ik niets hebben van al die meuk.
Het gaat ook niet samen met alcohol...quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Één keer geblowed. Wat een ervaring..:
Ik voelde de hele tijd niks. Opeens leek het alsof iemand een hendel aantrok. Binnen 5 minuten werd ik helemaal raar/naar. Mijn ogen deden raar, waardoor ik nog maar 10% kon zien (alleen lijnen en een klein beetje kleur). Ik kreeg het bloedheet (terwijl we buiten zaten met 10 graden) en had het gevoel dat ik out ging. Ik moest echt even gaan liggen. Dat was echt naar!
Na ongeveer 15 minuten leek de 'hendel' weer terug gezet te worden. Met 5 minuten voelde ik me weer helemaal goed!
Was een kant-en-klare joint van de coffeeshop. Ik weet de naam niet meer. Maar het was de sterkste joint uit de 'mediumcategorie'.
Ik weet niet of het er wat mee te maken had. Maar had die middag wel wat biertjes gehad
edit: een vriend had er trouwens een lachkick van gekregen!
Tuurlijk welquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Het gaat ook niet samen met alcohol...![]()
Probeer hetquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef DeBassist het volgende:
kan blowen eigenlijk samen met benzo's ?
donequote:
Haha, nouja.. Het idee om te blowen kwam ook onverwacht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Het gaat ook niet samen met alcohol...![]()
Ik moet trouwens ook nog steeds eens een goede joint kopen
beter is van nietquote:
JIJ gaat een joint kopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:51 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha, nouja.. Het idee om te blowen kwam ook onverwacht.
haha ik voel me altijd heel raar in mn benen en armen alsof ik ze niet meer heb en ik lach overal om, alleen dat is nogal irritant want dan gaat iedereen me zo aanstaren, en ik ga heel slap lullenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef DeBassist het volgende:
ik kijk trouwens wel uit als ik blow hoe het valt
vaak zat meegemaakt van mensen die door te snel blowen en waarbij het slecht viel ziek werden en daar doe ik het niet voor
doe ik al genoeg zonder blowenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik voel me altijd heel raar in mn benen en armen alsof ik ze niet meer heb en ik lach overal om, alleen dat is nogal irritant want dan gaat iedereen me zo aanstaren, en ik ga heel slap lullen
ik heb het al het wordt alleen een tikkeltje erger, alleen als het weer voorbij is ben ik zo moequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
doe ik al genoeg zonder blowen
ik word gewoon relaxed
herkenbaarquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb het al het wordt alleen een tikkeltje erger, alleen als het weer voorbij is ben ik zo moe
ja dat is het vervelende ervan, wat ik nog een keer zou willen proberen is truffels en meth, alleen ik ben bang voor spuitenquote:
truffels ik ook nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is het vervelende ervan, wat ik nog een keer zou willen proberen is truffels en meth, alleen ik ben bang voor spuiten
truffels ben ik sowieso van plan alleen ik denk dat ik meth maar laat zitten ivb met panisch zijn voor spuiten, laat staan als je die bij jezelf moet inbrengen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
truffels ik ook nog![]()
meth begin ik niet aan, net als heroïne
te destructief
wanneer ik van de benzoverslaving af ben denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
truffels ben ik sowieso van plan alleen ik denk dat ik meth maar laat zitten ivb met panisch zijn voor spuiten, laat staan als je die bij jezelf moet inbrengen.
Wanneer ga je de truffels doen dan![]()
dan weet ik wanneer ik aan moet bellen
Laat me niet te lang wachten hequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wanneer ik van de benzoverslaving af ben denk ik![]()
je hoort het nog
probeer er maar eens vanaf te komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat me niet te lang wachten he
Edit; hoezo niet?
Wat doet het verder dan met je?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
probeer er maar eens vanaf te komen![]()
heb heel het weekend om bed gelegen met koorts, hoofdpijn, overgeven, duizeligheid en zo nog wat dingen
en ik heb 0.5mg afgebouwd
maakt je rustiger, verminderd angsten en andere emoties, meer nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doet het verder dan met je?
ow okee, nou schiet dan op dan kan je truffelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maakt je rustiger, verminderd angsten en andere emoties, meer niet
jaja ik doe mn best, maar zo snel gaat het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee, nou schiet dan op dan kan je truffelen
Jammer,jammer, nouja als dit topic dicht is voor die tijd pm dan maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jaja ik doe mn best, maar zo snel gaat het niet
wss wel, nog maar 3 pagina's te gaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jammer,jammer, nouja als dit topic dicht is voor die tijd pm dan maar
dat wordt dus 2 pms versturenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Wil het trouwens wel nog eens proberen. (maar dan zonder bier in de middag)
Zou er nog geen datum voor prikken neequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jaja ik doe mn best, maar zo snel gaat het niet
ach ben al van 2-4mg per dag naar 0.5 per dag gegaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zou er nog geen datum voor prikken nee
Huh?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Wil het trouwens wel nog eens proberen. (maar dan zonder bier in de middag)
we leven allemaal met je mee, succes met afbouwen en stoppen,quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:31 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ach ben al van 2-4mg per dag naar 0.5 per dag gegaan
maar lager dan dit kan nu echt niet
stap wss eerst over op lorazepam aangezien dat deelbaar isdan kan je geleidelijker afbouwen
je staat samen met mij en chocolatechick op de truffellijst, gefeliciteerdquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Huh?
Sorry, ik hou het niet meer helemaal bij
dankje, daar doe ik het voorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we leven allemaal met je mee, succes met afbouwen en stoppen,
En je krijgt als beloning truffels als het gelukt is
Graag gedaan, zet door dan zal het je een sterker mens makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
je staat samen met mij en chocolatechick op de truffellijst, gefeliciteerd
[..]
dankje, daar doe ik het voor
En ik dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef DeBassist het volgende:
[..]
je staat samen met mij en chocolatechick op de truffellijst, gefeliciteerd
Truffelen met mensen die je niet kent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen die wil is welkom, schrijf jezelf maar op de lijst.
fok reacties serieus nemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Truffelen met mensen die je niet kent..
Ach man hou toch op.quote:
Jij zegt het bro, er is niks leukers dan flink wat sativa te inhaleren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach man hou toch op.
Ik blow zelf ook geregeld, maar als ik 4 weken op vakantie ben denk ik echt niet van: Nigga pleaseee, ik wil een joint.
Als je gewoon een rustig aan doet is er niks om je zorgen te maken. Tenzij je aanleg hebt voor schizofrenie, dan is het niet aan te raden.
Luister niet naar al die 'je bent gelijk verslaafd' Fokkertjes hier. Die hebben het of nooit geprobeerd en weten dus niet waar ze over praten, of hebben een lage dunk van mensen die blowen.
Hoewel roken ook geestelijk zeer verslaven kan zijn, maar voor alcohol moet je inderdaad in een dip zitten en dat is een hele andere situatie van verslaving inderdaad.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:14 schreef Spongebong het volgende:
[..]
Jij zegt het bro, er is niks leukers dan flink wat sativa te inhaleren.
Je wordt er niet lichamelijk verslaafd aan, maar sommige mensen wel geestelijk.
En dan is het nog steeds niet zo erg, als roken of alcohol.
Blowen heeft een slechte naam omdat het bijna overal verboden is.
Dat komt weer omdat ze veel geld verdienen met de cannabishandel, en als ze het legaal maken verdienen ze relatief minder. Als wiet nu opnieuw uitgevonden zou worden, zou het 100% legaal zijn![]()
Ik zit nu in 5gymnasium en blow ieder weekend wel. Het 'verpest' je leven niet, zoals de andere mensen dat wel zeggen
quote:Ik blow zelf tussen de 1 en 2 x in de week, moet toegeven dat ik in de 3 weken dat ik in amerika op vakantie was erg goed zonder kon. Je hebt van die momentjes dat je denkt oeww een jointje nu zou wel lekker zijn. maar kan er niet aan komen dus jammer dan.Jij zegt het bro, er is niks leukers dan flink wat sativa te inhaleren.
Je wordt er niet lichamelijk verslaafd aan, maar sommige mensen wel geestelijk.
En dan is het nog steeds niet zo erg, als roken of alcohol.
Blowen heeft een slechte naam omdat het bijna overal verboden is.
Dat komt weer omdat ze veel geld verdienen met de cannabishandel, en als ze het legaal maken verdienen ze relatief minder. Als wiet nu opnieuw uitgevonden zou worden, zou het 100% legaal zijn![]()
Ik zit nu in 5gymnasium en blow ieder weekend wel. Het 'verpest' je leven niet, zoals de andere mensen dat wel zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |