Dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
Inderdaad niet aan beginnen
want die ene keer is dan zo lekker
en dan volgede week weer en de week daarop weer.
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Zo ver wil ik het dus echt niet laten komen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef Q-Festival het volgende:
Inderdaad niet aan beginnen
want die ene keer is dan zo lekker
en dan volgede week weer en de week daarop weer.
En dan is over![]()
en ben je verslaafd.
Sowieso drink ik niet, dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Adames het volgende:
kijk alleen uit dat je niet te veel rookt de eerste keer. zeker als er geen 'ervaren' iemand bij is.
Oh en drink geen alcohol van te voren.
Hij is vorige maand 15 geworden, en ik word eind volgende maand 16.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef wijsneus het volgende:
Hoe oud zijn jij en je vriend? Lijkt me namelijk dat je even 18 moet zijn voordat je dit gaat proberen. Vervolgens: hou het rustig. Recreatief gebruik is prima mogelijk - net als bij alcohol: met mate.
Voor de rest - go for it. Persoonlijk vind ik het een fijnere drug dan alcohol.
Net als roken dus ongeveerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Al door 1 joint ben je verslaafd en snak je naar meer en meer!
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
Zodra je voor het eerst de stoffen inhaleert wilt je lichaam meteen meer. Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
Dit komt door bepaalde stoffen in de wiet die je lichaam gaat zien als voedsel die nodig is om te overleven.
nietusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Ryon het volgende:
Dude, je bent 16. De tijd dat je gaat experimenteren met drank, drugs, vrouwen en de rest van het kwaad in de wereld. Niet teveel over nadenken, maar gewoon doen. Na een paar jaar ben je er toch weer klaar mee.
Wat een faalhaas ben jij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
je lichaam snakt helemaal niet naar THC. Hoogstens jijzelf omdat het zo fijn is ..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Justout777 het volgende:
DON'T DO IT !!!v![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |