Als we em nou collectief opsturen, dan staan we vast sterkerquote:
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we em nou collectief opsturen, dan staan we vast sterker
Meteen even verwijzen naar de nieuwe wet dat stilzwijgende verlenging niet meer magquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als we em nou collectief opsturen, dan staan we vast sterker
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meteen even verwijzen naar de nieuwe wet dat stilzwijgende verlenging niet meer mag.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
en als ze toch geld willen dat ze bij de boevenbende die VVD heet moeten wezen
fijne avond MDquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das een mooie brief om mee af te sluiten... ik ga hier een klein stofwolkje achterlaten.
fijne avond iedereen
Ik denk het, ik weet het nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tussen 11 en 3 zijn ze open vrijdag
Ja, dat is wel handig dan... Hoe komt dat, nog steeds z'n kiesjes?
ik was ook verbaasdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel lekker ad rem, dat is niets voor een overheidsinstantie
Ik kreeg laatst een brief dat ik geld terug zou krijgen van de wegenbelasting (te veel betaald), maar dat ze geen rekeningnummer hadden. Ik betaalde via automatische incasso
Bah, balenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het, ik weet het niet
Nou ja, er zat een formuliertje bij, dus dat heb ik maar ingevuld en opgestuurd, ik wil wel m'n geld terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was ook verbaasd![]()
dat staat volgens mij standaard in hun brieven en 2 weken later staat je geld op de rekening
ze zouden eens zelf moeten gaan nadenkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, er zat een formuliertje bij, dus dat heb ik maar ingevuld en opgestuurd, ik wil wel m'n geld terugMaar wat een sukkels
daar worden ze niet voor betaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zouden eens zelf moeten gaan nadenken
Oke tofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende week vrijdag is primaWe hebben nog wel even contact over hoe laat enzo
En die handdoek heb ik niet gemist hoor, was het zelfs vergeten
![]()
FijnMaar wel balen van het gevecht
Wie is aan de winnende hand?
hier alles okee
Ja, maar dat is moeilijk als je ambtenaar bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zouden eens zelf moeten gaan nadenken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Handdoek staat nog steeds braaf in tas te wachten hahaa
![]()
Tests hebben gewonnenvet gemeen. Daarom hebben we maar een extra kop warme choco gepakt, dat helpt
Dan wordt hun dagrust verstoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is moeilijk als je ambtenaar bent
quote:
oi!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar dat is moeilijk als je ambtenaar bent
Bij jou is dat anders, dat weet je best welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |