quote:
Het bestaat echtquote:
Nee, want ik weiger daar te kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf op Twitter, toch?
preciesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zien we vanzelf op Twitter, toch?
Nou ja, dan weet jij het toch lekker als laatste?quote:
kan jij het ons niet vertellen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dan weet jij het toch lekker als laatste?
zolang toek het maar als eerste weetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik wel, maar ik zit niet op Twitterquote:
Net als ik, ik vind twitter ook onzinnig namelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Twitter negerenquote:
Ik wil best jouw werk doen hoor, lijkt me leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffff dadelijk weer beginnen met werken
quote:
Jij begon er ook pas aan toen het moest voor die beurs, andersquote:
Uhm, nee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij begon er ook pas aan toen het moest voor die beurs, anders.
hahahaha Marijke en MPG wisten het al eerder dan ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang toek het maar als eerste weet
ik hou me kleren ook gewoon aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best jouw werk doen hoor, lijkt me leukAls ik m'n kleren maar mag aanhouden
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou me kleren ook gewoon aan
gewoon geen twitter nemen/hebbenquote:
als baas zijnde moet je dat welquote:
Dan wil ik je baan wel hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou me kleren ook gewoon aan
je moet niksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als baas zijnde moet je dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |