abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87221921
En toen sloot ik hem....

Maar we zijn er net achter dat Claudia een tic heeft.... _O-
pi_87222062
Claudia heeft geen tic, maar is een beetje eng hahaha

DML maar het is echt van mt 50 t/m 74 dus heel veel om op de foto te zetten:X
eind okt sta ik eerst hier in de buurt op een kledingbeurs, mocht ik veel leuks overhouden zet ik de leukste dingen waarvan ik denk dat ik het eventueel wel kwijt kan hier in vraag&aanbod topic
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87222109
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoor :P volgens mij zou je erg verdrietig worden van mijn hele huis :D

Ik hou ook niet van polo's. Het laatste truitje vind ik wel erg leuk, ook de kleur!

Foto willen we zien van R. in blouse Groofsken!

Twinkly, ik zat niet op te letten geloof ik met mn kleurencombi te zeggen terwijl hij dat al aan had :')
Ik PM je nu trouwens voor ik het vergeet.
Ik wil Wolf gauw in zn allereerste GMK jumpsuits zien, ben zo benieuwd! aan Niels te zien hebben we echt de goede maat nu gelukkig
Haha, ook van mijn huis :D
Maar ik heb hetzelfde met polo's als jij Claudia, maar dan alleen als ze lange mouwen hebben of pastelkleurtjes hebben.

Jaa, ze kunnen er nog in groeien Poppejans *O* Ik ben blij dat ik ze toch gemaild heb voor een grotere maat!! (Niels kijkt zo zielig op de foto's omdat hij last had van de te lange pijpen :P)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87222142
En bedankt he dat ik nu weer geconfronteerd word met leuke Zara kleding }:|

Nu krijg ik toch weer kriebels om er naartoe te gaan en zit zelfs weer over het winterjasje na te denken.....
pi_87222165
Ik houd me aanbevolen Poppejans :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87222287
Poppejans, je hebt vast niets in maat 80 ;) :P

Hier geen kleding over, bijna alles is naar zwangere of net bevallen vriendinnen :P Alhoewel ik vast wel weer wat terug krijg.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:24:55 #7
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87222289
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat :o . Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben :') . het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.

Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
pi_87222363
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat :o . Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben :') . het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.

Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
lol waus :D tuurlijk niet!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87222383
Ik vind polo's wel leuk, alleen wel met korte mouwen en daaronder een romper met lange mouwen. Ziet er dan niet zo 'stijf' uit.

Trouwens van het weekend 2 pakketten van marktplaats binnen met kleding. Echt super leuke dingen. Had ik nog nooit gedaan via Marktplaats.

Wat ik ook leuk vind daaraan (afgezien de prijs ;) ) is dat er soms dingen in zitten die ik zelf nooit gekocht had, maar als hij het aan heeft, staat het superleuk
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:28:04 #10
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87222456
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken... :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:28:28 #11
313287 Groofsken3
pi_87222475
pi_87222610
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken... :D
:D
zulke dingen moet je ook vakkundig wegwerken vóórdat kind t ziet :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87222621
leuk blouseje groofs :Y
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87222716
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
pi_87222736
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.

Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87222772
Hij is leuk Groofsken, van deze grote ruitjes en leuke kleuren kan ik wel blij worden.Houthakkers blousje O+

Nee helaas Meimeltje, echt ik vind dat zo jammer dat we hier veel jongetjes hebben in dezelfde kledingmaat!
Ik heb naast een hele berg wat ik probeer te verkopen, ook nog zo'n allergrootste opbergkrat van Ikea helemaal vol met bewaarkleding voor een tweede kindje.
Wat ik uiteindelijk niet verkoop/nadat een tweede er niet meer in past gaat het naar de kringloop, weggooien van goede kleding doe ik niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:34:34 #17
313287 Groofsken3
pi_87222781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
Ik dacht zelf aan een lichtgrijs trainingsbroekie O+ .
pi_87222808
Ik zou het doen Meimeltje!

De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.

Huup krijg je de kaplaarsjes een beetje aan bij Amélie? Ik wil voor Finn ook kaplaarsen en lekker door het bos wandelen, maar ben bang dat ik ze niet aan krijg.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:37:11 #19
313287 Groofsken3
pi_87222934
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.

Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Ik vind het zelf ook echt wat voor R. Ik dacht gewoon meteen 'oh, dat zou hem leuk staan'. Gewoon los van mijn zoon vind ik het niet eens zo'n bijzonder bloesje, denk ik :o .
pi_87222950
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou het doen Meimeltje!

De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...

Ik vind het dus juist ook leuk :)
pi_87222991
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:38:42 #22
313287 Groofsken3
pi_87223019
Oh, en Huup, die schoentjes staan haar heel drollig zeg O+ .
pi_87223050
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...

Volgens mij komen onze kledingsmaken redelijk overeen!

Leuke kleurtjes Groofsken, ik vind dat ook altijd zo stoer staan op een spijkerbroek!
pi_87223080
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vind :D
Ik geloof dat ik sowieso niet van tuttenkleding hou.
pi_87223090
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

haha dat dus :)
maar goed andersom werkt dat dus ook zo .:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')