Haha, ook van mijn huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou praat je toch wel een beetje eng obsessief hoorvolgens mij zou je erg verdrietig worden van mijn hele huis
![]()
Ik hou ook niet van polo's. Het laatste truitje vind ik wel erg leuk, ook de kleur!
Foto willen we zien van R. in blouse Groofsken!
Twinkly, ik zat niet op te letten geloof ik met mn kleurencombi te zeggen terwijl hij dat al aan had![]()
Ik PM je nu trouwens voor ik het vergeet.
Ik wil Wolf gauw in zn allereerste GMK jumpsuits zien, ben zo benieuwd! aan Niels te zien hebben we echt de goede maat nu gelukkig
lol wausquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben blij dat jullie blij zijn met een grotere maat. Ik zou me anders echt schuldig gevoeld hebben
. het stondf hem goed Twinkly, dat vergat ik helemaal te zeggen.
Ik heb even een foto van het bloesje gemaakt (vers uit de droeger), één moment...
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
Mijn kind heeft een hele ordinaire gouden jas gekregen van haar tante... En ze vindt het GEWELDUG. Ik kan er wel van janken...
Ik dacht zelf aan een lichtgrijs trainingsbroekiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Groof! Staat goed bij een beige broek denk ik!
Ik vind het zelf ook echt wat voor R. Ik dacht gewoon meteen 'oh, dat zou hem leuk staan'. Gewoon los van mijn zoon vind ik het niet eens zo'n bijzonder bloesje, denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik denk dat dat bloesje heel leuk zal staan bij R.! Zo op het oog vind ik het ook best een leuk bloesje, al ben ik geen ruitjesfan. En voor Ivan zou ik het niet leuk vinden, denk ik. Ik zie het gewoon niet voor me, een bloesje bij hem.
Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou het doen Meimeltje!
De knoopjes van de polo's doe ik nooit allemaal dicht hoor! Altijd de bovenste 2 open.
Overigens vind ik juist shirtjes met een kraag leuk en zonder meestal weer helemaal niks, ieder z'n ding.
Strikjes [brrrrrrrr]quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Dat met die knoopjes gaat dieper dan een tic, hoor. Het is een soort OCD, haha. Vergelijk het maar met de strikjes die ik zo vreselijk vind op meisjeskleding.
Volgens mij komen onze kledingsmaken redelijk overeen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...
Ik vind het dus juist ook leuk
Eindelijk iets wat ik ook vreselijk vindquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Strikjes [brrrrrrrr]
*rillingen lopen over rug
haha dat dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niets te zeggen. Al die mensen die hier een hekel aan blousjes, knoopjes, kraagjes e.d. hebben...
Ik vind het dus juist ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |