Goedzo. Als je maar wel even op Joppie stemt, alleen doet de lays website het nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef El_Bassie het volgende:
Niet te vreten. Je mag ze allemaal hebben.
Die ketchup chips is te focking ranzigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog nooit gezien... Maar als ze net zo lekker zijn als de Ketchup-chips
tbwa?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had het vrijdag al geproefd (ken toevallig één van de ontwikkelaars), maar zag het vandaag ook in de supermarkt liggen
ik vond de actie erg tof. ook naast een geldbedrag 1% van de omzet is erg ludiek. helaas zijn de smaken weer erg lafjes.quote:
Lekkerste smaak die ze hebben! Ik blijf er ook echt van eten...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef ukker het volgende:
[..]
Die ketchup chips is te focking ranzig
Ja we weten allemaal dat het frietje had moeten zijn, maar zo staat het nou eenmaal op de zakquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:17 schreef ruud.nl het volgende:
Heten die dingen serieus patatje joppie chips?
Bij nader bestuderen van de zak staan er inderdaad maar 3 smaken op. Naja mochten ze die Kebap-chips ook ooit nog uitbregen, weten jullie vast dat'ie niet te vreten is.quote:
Ohh, de kebab chips is wel al in ontwikkelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij nader bestuderen van de zak staan er inderdaad maar 3 smaken op. Naja mochten ze die Kebap-chips ook ooit nog uitbregen, weten jullie vast dat'ie niet te vreten is.
ben jij degene die 25.000 euro kan winnen ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Mag ik hier even een ode aan de nieuwe Joppie-chips van Lay's geven?
Ik had het vrijdag al geproefd (ken toevallig één van de ontwikkelaars), maar zag het vandaag ook in de supermarkt liggen
Ze hebben ook Babi Pangang, Kebap en Mango-Chili smaak. Die eerste twee zijn is niet te vreten, Mango-Chili is ook wel ok
Dus. Ga allemaal de Patatje Joppie Chips kopen, behalve als je in Delft woont, dan laat je ze liggen voor mij
Neuh maar hij is lekker, dus hij moet winnen zodat ik 'm vaker kan kopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben jij degene die 25.000 euro kan winnen ofzovind de chips erg lekker, babi pangang ga ik nog proeven
Kan je daar niet meer over vertellen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
(ken toevallig één van de ontwikkelaars)
Ik ken iemand die allemaal nieuwe smaken ontwikkeld voor lay's, en die had een paar blanco chipszakken met experimentele smaken mee. Hoezo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je daar niet meer over vertellen?Of is het van die wedstrijd? Zo ja, lama dan, dan weet ik al voldoende
.
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken iemand die allemaal nieuwe smaken ontwikkeld voor lay's, en die had een paar blanco chipszakken met experimentele smaken mee. Hoezo?
Hij is het mannetje (of een van de), die met allerlei kruiden en smaakstoffen gaat mixen en rommelen om een bepaalde smaak te maken. In dit geval dus de smaken die ingezonden zijn bij die wedstrijd. En deze 3 waren daarvan blijkbaar de beste ofzo (hoewel de rest wel echt beroerd was als Babi Pangang doorgegaan is).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niks. Maar is deze smaak nou door hem verzonnen ontwikkeld of kwam iemand die meedeed met de wedstrijd op dit idee? Of heeft hij juist het idee uitgewerkt zoals dat in de wedstrijd naar voren kwam?
.
de smaken zijn in iedergeval echt bedacht door particulieren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niks. Maar is deze smaak nou door hem verzonnen ontwikkeld of kwam iemand die meedeed met de wedstrijd op dit idee? Of heeft hij juist het idee uitgewerkt zoals dat in de wedstrijd naar voren kwam?
.
kan tot week 47 in de winkel liggen en is gewoon bestelbaar, dus komt vast terug in die winkelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef ErkendFokker het volgende:
De joppie chips was hier al helemaal uitverkochtdus heb alleen babi pangang en mango chilli ofzo
Ok duidelijk, thanks for sharingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij is het mannetje (of een van de), die met allerlei kruiden en smaakstoffen gaat mixen en rommelen om een bepaalde smaak te maken. In dit geval dus de smaken die ingezonden zijn bij die wedstrijd. En deze 3 waren daarvan blijkbaar de beste ofzo (hoewel de rest wel echt beroerd was als Babi Pangang doorgegaan is).
En ja aan de ene kant is het wel een stoer beroep natuurlijk, aan de andere kant is het een beetje van het niveau "mijn pappa werkt bij McDonalds".
Hier in ieder geval de C1000. En dan in de "voordeelstraat", niet in het gewone schap.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Welke supermarkten verkopen ze? Want bij de Plus hadden ze het niet
Gewoon, bij Albert Heijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Welke supermarkten verkopen ze? Want bij de Plus hadden ze het niet
Voor 50 cent per zak is er niets mis mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor niemand over het formaat van de zak.
Da's de strategie (voor zover je daarvan al kan spreken) waarschijnlijk ook, omgerekend naar een volwaardige zak chips ben je toch wel veel duurder uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor 50 cent per zak is er niets mis mee.
Ja hier bij de supermarkten ook... Ik wil de Joppie wel een keer proberen eigenlijk! Het idee staat me op zich tegen, maar nu ben ik nieuwsgierig....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik was net bij de Appie, weer alleen maar babi pangang
Tuurlijk, maar dat is ook niet raar voor een bijzonder smaakje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's de strategie (voor zover je daarvan al kan spreken) waarschijnlijk ook, omgerekend naar een volwaardige zak chips ben je toch wel veel duurder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |