Och ja, die 5 mei trein.. Helemaal gemist toen, terwijl ik nog wel een foto heb van de vorigequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Afgeschreven en aan de kant gezet, maar niet alleen.
Huh, maar dat deed ziggy toch voor je dan? Daar waren we al eerderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over een trein besturen
Zeventig posts verder, alleen maar databasevervuiling.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh, maar dat deed ziggy toch voor je dan? Daar waren we al eerder
Hiel-arisch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat lollig. Eoa leperd heeft daar ook een "Wisselstraat" aangelegd. Wat een dijenkletser.
Okee. Dan is het goed. Ik ging trouwens zoeken naar een curlingtrein, maar die bestaat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb een voordeelurenkaart en ik zit er zo af en toe wel in. Ik vind het vooral lollig als ik in treinstel 4444 zit, maar voor de rest boeit het me maar weinig. Als ze maar op tijd rijden, dan vind ik alles wel best. Ooit wil ik trouwens eens de Transsiberische spoorlijn afreizen naar Peking of Vladivostok.
En het treinterrein waar dat ding op staat heet ook letterlijk "Het treinterrein".quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat lollig. Eoa leperd heeft daar ook een "Wisselstraat" aangelegd. Wat een dijenkletser.
XM hier naast me: "Is dat iemand die klaarkomt op een trein?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn god zeg, dat "geluid" bij 0:05 is wel zeer ernstig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
ja aan de andere kant van die grote weg is dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het treinterrein waar dat ding op staat heet ook letterlijk "Het treinterrein".
Het erge is dat die buurt de schepenbuurt heet.![]()
Die gast is 37??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
En gewoon niet dat stukje eraf knippen he
Mja, bij spooridioten zegt dat nou eenmaal niksquote:
Er is toch ook zo'n kerel die tijdens de filmpjes luidkeels commentaar geeft, half orgastisch en zo, of is dat deze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, bij spooridioten zegt dat nou eenmaal niks
Deze?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n kerel die tijdens de filmpjes luidkeels commentaar geeft, half orgastisch en zo, of is dat deze?
Dan had je DAT moeten filmenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:37 schreef Watertornado het volgende:
Vandaag zag ik iemand op Delft intens genieten van het filmen van de immer interessante grijstinten van de bovenkant van een DD-AR en ICR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ehm. Dit is wel seriously disturbing. Veel langer dan 15 seconden heb ik er niet van gezien trouwensquote:
Nee, met Nederlandse treintjes.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had je DAT moeten filmenDat was nog wel interessant geweest.
Ik stond serieus nog op het punt om een praatje met deze meneer te gaan maken, maar ik dacht: kom, laat ik hem in zijn waarde en met rust laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Door jouw naam heb ik nu zin in Duvel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, met Nederlandse treintjes.
Deze is ook wel ziek trouwens.
Dan trek je d'r eentje open. Zo lang je maar geen trek krijgt in mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jouw naam heb ik nu zin in Duvel.
Die is gewoon leukquote:
Aan jou wordt al geknabbeld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan trek je d'r eentje open. Zo lang je maar geen trek krijgt in mij.
En wie had dat gefilmd dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er was toch ook zo'n gast die op zoek ging naar een hek dat open stond bij een opstelterrein en helemaal over de zeik ging in verband met terroristische gevaren enzo? Om je te bescheuren.
Ja, van het emplacement van Venlo...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er was toch ook zo'n gast die op zoek ging naar een hek dat open stond bij een opstelterrein en helemaal over de zeik ging in verband met terroristische gevaren enzo? Om je te bescheuren.
Laat die sloeber maar. Hij doet toch niet meer mee, hij doet niet meer mee...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef Crientj het volgende:
[..]Ik wilde een keertje keihard stomkop tegen iemand schreeuwen. Maar dat kwam omdat diegene het blijkbaar normaal vind om constant proberen in te checken terwijl er iets keihard faalt.
BLEEEEEP.
BLEEEEEP.
BLEEEEEP.
Argh, uitmoorden die herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |