Jezusteringtakke, Jules Deelder had het ooit al over mensen een bunker voor de taas hadden, hier is het de complete Atlantikwall.quote:
Dat ding is inmiddels vastgeroest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Afgeschreven en aan de kant gezet, maar niet alleen.
Kan ik die nog ergens op de foto zetten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, geredenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
De vellen op je lul gefapt bij het idee?
Ja, staat op het buitenste spoor op de Cartesiusweg, aan de kant van de Locomotiefstraat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens op de foto zetten?
Ik heb een voordeelurenkaart en ik zit er zo af en toe wel in. Ik vind het vooral lollig als ik in treinstel 4444 zit, maar voor de rest boeit het me maar weinig. Als ze maar op tijd rijden, dan vind ik alles wel best. Ooit wil ik trouwens eens de Transsiberische spoorlijn afreizen naar Peking of Vladivostok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi!Wat heb jij met treinen?
Hee wat lollig. Eoa leperd heeft daar ook een "Wisselstraat" aangelegd. Wat een dijenkletser.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, staat op het buitenste spoor op de Cartesiusweg, aan de kant van de Locomotiefstraat.
Och ja, die 5 mei trein.. Helemaal gemist toen, terwijl ik nog wel een foto heb van de vorigequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:14 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, maar dat deed ziggy toch voor je dan? Daar waren we al eerderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik had het gewoon over een trein besturen
Zeventig posts verder, alleen maar databasevervuiling.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh, maar dat deed ziggy toch voor je dan? Daar waren we al eerder
Hiel-arisch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat lollig. Eoa leperd heeft daar ook een "Wisselstraat" aangelegd. Wat een dijenkletser.
Okee. Dan is het goed. Ik ging trouwens zoeken naar een curlingtrein, maar die bestaat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb een voordeelurenkaart en ik zit er zo af en toe wel in. Ik vind het vooral lollig als ik in treinstel 4444 zit, maar voor de rest boeit het me maar weinig. Als ze maar op tijd rijden, dan vind ik alles wel best. Ooit wil ik trouwens eens de Transsiberische spoorlijn afreizen naar Peking of Vladivostok.
En het treinterrein waar dat ding op staat heet ook letterlijk "Het treinterrein".quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat lollig. Eoa leperd heeft daar ook een "Wisselstraat" aangelegd. Wat een dijenkletser.
XM hier naast me: "Is dat iemand die klaarkomt op een trein?"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn god zeg, dat "geluid" bij 0:05 is wel zeer ernstig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn god zeg, dat "geluid" bij 0:05 is wel zeer ernstig.
ja aan de andere kant van die grote weg is dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het treinterrein waar dat ding op staat heet ook letterlijk "Het treinterrein".
Het erge is dat die buurt de schepenbuurt heet.![]()
Die gast is 37??quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
En gewoon niet dat stukje eraf knippen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |