De Wereld Draait Door had een leuk tv-fragment.quote:
Zo zo. Kijk eens wie we daar hebben. Lang geledenquote:
Ben nooit weggeweest, maar heb gewoon een tijdlang mijn muil gehouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Kijk eens wie we daar hebben. Lang geleden
Duidelijk geen vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben nooit weggeweest, maar heb gewoon een tijdlang mijn muil gehouden.
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...quote:
Hmm? Ik ben verdomd druk met mn portfolio layout.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...
Die is druk met mijn MSNquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...
EN DOE NORMAAL MET DIE SMILEYSquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef Crientj het volgende:
Maar ik lees wel mee. ;D
Ennnn. Waar is Gupps heen ;{
God oh God ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Zo, gaat lekker hard hier.
Hier het filmpje met het openstaande hek.
Alleen de titel al...
Geen woorden, alleen een smilie:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Oh kut ja, morgen ben ik vroeg. Wekker zetten maar. Ze gaan ons water afsluiten van 9 tot 14 uur morgen. "Wegens werkzaamheden. " "onze excuses voor het ongemak" U kent dat gelul wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Crientj het volgende:
Trouwens Fles, kom je morgenochtend weer langs?Misschien ben ik dit keer wel wakker.
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Zolang je maar niet om 6 uur voor de deur staat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut ja, morgen ben ik vroeg. Wekker zetten maar. Ze gaan ons water afsluiten van 9 tot 14 uur morgen. "Wegens werkzaamheden. " "onze excuses voor het ongemak" U kent dat gelul wel.
"Iemand met verkeerde terroristische bedoelingen."quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Bij mij in Hoofddorp ben je van 7.30 tot 14.30 welkom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zolang je maar niet om 6 uur voor de deur staat.
7:00/14:00 U kent het wel.
Ghehe, dat doen we een keertje met een dagkaart of ov. ^^/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Bij mij in Hoofddorp ben je van 7.30 tot 14.30 welkom.
We kunnen morgen ook ruilen. Ik in de AH to Go, jij in de Kiosk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ghehe, dat doen we een keertje met een dagkaart of ov. ^^/
Ja Noofgevaldin ;D als je meeleest, Emmen komt ook nog een keer.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Die beschrijving én die klote stem van die knuppelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
Tsja, bij gebrek aan inhoud van je leven moet je je wel over futiliteiten druk gaan maken:
Jezus wat een aapquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
Tsja, bij gebrek aan inhoud van je leven moet je je wel over futiliteiten druk gaan maken:
Hahaha, dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:47 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
We kunnen morgen ook ruilen. Ik in de AH to Go, jij in de Kiosk.
Wie heeft je dat wijsgemaakt en hoe bepaal je dat?quote:
Nee, onze Kiosk is een Reizigerskiosk, dus nog best een grote winkel met vrij groot assortiment. Maar de AH zal alsnog wel anders zijn, soms (vooral in het weekend) heb je bij ons helemaal niks te doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou tof zijn!
Alleen denk ik dat ik gek word van zo'n klein winkeltje (Tenminste, die op het perron.. ;o)
En jij van de drukte in de drukste winkel van heel Europa. ;D
Euh, door te kijken hoeveel mensen er per vierkante meter in de winkel staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt en hoe bepaal je dat?
Iets met scorebordjournalistiek...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft je dat wijsgemaakt en hoe bepaal je dat?
Ah oke. ;o Helemaal niets te doen hebben in het weekend?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nee, onze Kiosk is een Reizigerskiosk, dus nog best een grote winkel met vrij groot assortiment. Maar de AH zal alsnog wel anders zijn, soms (vooral in het weekend) heb je bij ons helemaal niks te doen.
Dat wordt per minuut berekend?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh, door te kijken hoeveel mensen er per vierkante meter in de winkel staan.
Ofzo. Weet ik veel, leidinggevende vertelde dat tijdens opleidingsavond.
Dat is hier. Moet wel toegeven dat het hek best vaak openstaat terwijl er 100 meter verderop op een andere poort zo'n schreeuwerig geel bordje hangt van ProRail en hun elektrocutie- en aanrijdgevaar verhaaltje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
En dan? Ik denk dat hij zich eerder zorgen moet maken om spelende kinderen die het terrein als speeltuin zien dan om een bomgordeltoerist die wanhopig op zoek is naar een openstaand hek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:21 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Dat is hier. Moet wel toegeven dat het hek best vaak openstaat terwijl er 100 meter verderop op een andere poort zo'n schreeuwerig geel bordje hangt van ProRail en hun elektrocutie- en aanrijdgevaar verhaaltje.
Fles, ik haat je.quote:
Ik kan ook weleens zo een overzichtje maken. Ik heb alle treinkaartjes nog wel daarvoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef KapiteinT het volgende:
Door jou zit ik nu bij al mijn 319 reizen van dit jaar in te voeren wat het reisdoel was, zodat ik ook zo'n leuk grafiekje kan maken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Fles, ik haat je.
Door jou zit ik nu bij al mijn 319 reizen van dit jaar in te voeren wat het reisdoel was, zodat ik ook zo'n leuk grafiekje kan maken.
Je bericht gefixt. Klote OV-Chipkaart. Nooit mee beginnenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef James1988 het volgende:[/b
]Eigenlijk moet ik m'n OV-[b]faal-chip-reisgegevens er eens bijpakken, die geven me het tot vrijwel in detail van het gefaal.
En de enquetes (iig mijne) niet gelezen. Mijn opmerkingen vakje stond vol... Per saldo is er met dat spoorboekloos gedoe voor mij de situatie slechter. Ik heb afgelopen maand vaker moeten staan, treinen laten schieten wegens overvol en kleine vertragingen door gemiste aansluitingen opgelopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben een andere proef gezien dan de gemiddelde reiziger?
't is makkelijk voor m'n werk. Eén keer per maand een overzichtje afdrukken, in een oranje envelop (declaraties) en opsturen naar m'n werkgever.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Je bericht gefixt. Klote OV-Chipkaart. Nooit mee beginnen
Is het niet stiekem gewoon ook FusionFreak?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Alberto Stegeman-wannabee was ook DUTCHTRAINMANSERIE22!!!
Onder Vrienden valt het reizen naar vrienden toe en het reizen met vrienden ergens naar toe. Als deze reis niet echt een duidelijk doel heeft, valt het onder Treinen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij staat vriendenbezoek onder Overig![]()
Al is er bij Spoorhobby natuurlijk ook heel veel wat ik samen met (spoor)vrienden doe
Ik dacht even dat je iedereen in dit topic begroette.quote:
Ik gok dat Enkhuizen wordt bedoeld?quote:
Naast Spuit 11.quote:
Je zou zo'n ding wel als bar in je kamer kunnen zetten, je kunt alleen je benen niet kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoe lomp groot die dingen zijn?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:43 schreef von_Preussen het volgende:Kreeg toen nog een brief terug dat "het helaas niet mogelijk is om een trein per post op te sturen",
Dan zet je hem op pootjes. Afgezaagde rookpalen ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zou zo'n ding wel als bar in je kamer kunnen zetten, je kunt alleen je benen niet kwijt.
Ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:36 schreef von_Preussen het volgende:
Zou je zo een oude CTA-bak voor thuis kunnen krijgen?
Ik dacht dat de panto's 't enige waren dat werkte aan die trein. Nou, mooi niet dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
Maandag en/of waren er testritten met de Albatros op L2 (Leuven-Luik)
En maandagnacht zijn de sleetstukken van de panto's doorgebrand door grote vonkvorming.
Goed nieuws dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
En maandagnacht zijn de sleetstukken van de panto's doorgebrand door grote vonkvorming.
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef Duvel het volgende:
Over TBP's: http://www.kplusv.nl/uplo(...)081&CFTOKEN=68916992
"Landelijke invoering kan in het tweede kwartaal van 2007 beginnen en is anderhalf jaar later afgerond."
In Den Haag is ie geloof ik helemaal weg... Rotterdam heeft er ook geen meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?
Jaa, echt een toppertje, die V250quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef trainfreak het volgende:
Ja, en dan krijg je 2 van die kleine kutschermpjes terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
In Den Haag is ie geloof ik helemaal weg... Rotterdam heeft er ook geen meer.
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Duvel het volgende:
Klopt, die grote borden zijn veel handiger. Ook om onder af te spreken met mensen waar je een biertje mee gaat pakken.
EN dan krijg je 2 schermpjes terug. Die in Den Haag dubbel zoveel ruimte per trein nodig hebben dan die op gewone stations, waardoor er maar 8-10 treinen op kunnenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Duvel het volgende:
Klopt, die grote borden zijn veel handiger. Ook om onder af te spreken met mensen waar je een biertje mee gaat pakken.
Nee, maar goed, die OV hoerenkaart ook niet. Komt er toch. Wen er maar aanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:12 schreef Ascendancy het volgende:
Dat gaat in Utrecht toch nooit werken,
Ik ben heel blij met dat ding. Strippenkaart is op 1 goed dagje zo vol. Alleen dat uitchecken als je toch gratis mag is een beetje storend. En in de trein hoef ik helemaal niets met dat ding maar kan ik gewoon instappen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, die OV hoerenkaart ook niet. Komt er toch. Wen er maar aan
*kuchquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schoot
Pardon? xD Dat gaat nooit passen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer meeten we gewoon bij Crientj op schoot
LOL.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je iedereen in dit topic begroette.
o.O Die moet blijven, maar puur omdat die halaanwijzer zo fucking geniaal is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat gaan ze eigenlijk doen met de grote halaanwijzer in Utrecht? Toch niet ook vervangen door 2 van die kleine prutschermpjes?
Haha.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bah. Dat gaat je een fles kiwisap kosten
D'r is nog relatief veel van over, foto's op nu.nl.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Peter het volgende:
Auto 2x geraakt door trein: http://www.nu.nl/algemeen(...)ar-treinongeluk.html
Dat wordt 'm niet nee.quote:
Je was verdacht scherp ja!quote:Ik was aan het praten met een collega xD.
Hee. Wacht eens. kiwisap.
DUVEL!
Ja, maar je zat ook zo naar mij te kijken van; Herkent ze mij dit keer nu wel of niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet nee.
[..]
Je was verdacht scherp ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |