De Wereld Draait Door had een leuk tv-fragment.quote:
Zo zo. Kijk eens wie we daar hebben. Lang geledenquote:
Ben nooit weggeweest, maar heb gewoon een tijdlang mijn muil gehouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Kijk eens wie we daar hebben. Lang geleden
Duidelijk geen vrouwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben nooit weggeweest, maar heb gewoon een tijdlang mijn muil gehouden.
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...quote:
Hmm? Ik ben verdomd druk met mn portfolio layout.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...
Die is druk met mijn MSNquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Crientj is daarentegen wel opvallend stil...
EN DOE NORMAAL MET DIE SMILEYSquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:36 schreef Crientj het volgende:
Maar ik lees wel mee. ;D
Ennnn. Waar is Gupps heen ;{
God oh God ik dacht dat er minstens heel wat aan de hand wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Zo, gaat lekker hard hier.
Hier het filmpje met het openstaande hek.
Alleen de titel al...
Geen woorden, alleen een smilie:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Oh kut ja, morgen ben ik vroeg. Wekker zetten maar. Ze gaan ons water afsluiten van 9 tot 14 uur morgen. "Wegens werkzaamheden. " "onze excuses voor het ongemak" U kent dat gelul wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:38 schreef Crientj het volgende:
Trouwens Fles, kom je morgenochtend weer langs?Misschien ben ik dit keer wel wakker.
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Zolang je maar niet om 6 uur voor de deur staat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut ja, morgen ben ik vroeg. Wekker zetten maar. Ze gaan ons water afsluiten van 9 tot 14 uur morgen. "Wegens werkzaamheden. " "onze excuses voor het ongemak" U kent dat gelul wel.
"Iemand met verkeerde terroristische bedoelingen."quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:37 schreef KapiteinT het volgende:
Alleen de titel al...
Bij mij in Hoofddorp ben je van 7.30 tot 14.30 welkom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zolang je maar niet om 6 uur voor de deur staat.
7:00/14:00 U kent het wel.
Ghehe, dat doen we een keertje met een dagkaart of ov. ^^/quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Bij mij in Hoofddorp ben je van 7.30 tot 14.30 welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |