Wtf is dat.quote:
Ja idd, voor de oudjes onder ons 'klas 1'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was dat al in klas 1?
ik zou het niet meer weten, eens kijken op mijn zwemdiploma
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik mn diplomas ghaald heb. Of waar ze nu zijnMaar inmiddels kan ik wel zwemmen
![]()
mijn zwemdiplomas liggen ook nog bij mijn oudersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik gok dat mn moeder ze nog bewaard heeft, ze heeft zelfs die dingetjes die je op je zwempak kon naaien nog bewaardLol
Dat doen de <CENSUURquote:
Ja toch, ouders bewaren dat soort dingen vaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zwemdiplomas liggen ook nog bij mijn ouders
Operatie stofwolk... de favoriet van wok rond de klok van 4...quote:
Ik ben trots op je flesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik mn diplomas ghaald heb. Of waar ze nu zijnMaar inmiddels kan ik wel zwemmen
![]()
ik was het allang kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch, ouders bewaren dat soort dingen vaak
Oooooooohhhhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Operatie stofwolk... de favoriet van wok rond de klok van 4...
Er is een CdL hier in Hoorn dus dan ga ik natuurlijk niets bestellen.. scheelt bezorgkostenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, christine le duc. optie 2 van toek dus
En dat betekend dat hij naar huis gaatquote:
CdL... was da?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een CdL hier in Hoorn dus dan ga ik natuurlijk niets bestellen.. scheelt bezorgkosten
Maar zoals ik al zei het is een indianenpak + tooi + bijl voor Sander. Die heeft morgen een indianenfeest op school.
Nope, totally blank todayquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat betekend dat hij naar huis gaatMaar volgens mij was je al wel zover of neit?
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Ducquote:
Ah, heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaanquote:
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Duc.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Christine le Duc
Echt een ***winkel![]()
het is een beetje chaotisch hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Duc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |