Wtf is dat.quote:
Ja idd, voor de oudjes onder ons 'klas 1'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was dat al in klas 1?
ik zou het niet meer weten, eens kijken op mijn zwemdiploma
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik mn diplomas ghaald heb. Of waar ze nu zijnMaar inmiddels kan ik wel zwemmen
![]()
mijn zwemdiplomas liggen ook nog bij mijn oudersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik gok dat mn moeder ze nog bewaard heeft, ze heeft zelfs die dingetjes die je op je zwempak kon naaien nog bewaardLol
Dat doen de <CENSUURquote:
Ja toch, ouders bewaren dat soort dingen vaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zwemdiplomas liggen ook nog bij mijn ouders
Operatie stofwolk... de favoriet van wok rond de klok van 4...quote:
Ik ben trots op je flesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik mn diplomas ghaald heb. Of waar ze nu zijnMaar inmiddels kan ik wel zwemmen
![]()
ik was het allang kwijt geraaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch, ouders bewaren dat soort dingen vaak
Oooooooohhhhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Operatie stofwolk... de favoriet van wok rond de klok van 4...
Er is een CdL hier in Hoorn dus dan ga ik natuurlijk niets bestellen.. scheelt bezorgkostenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, christine le duc. optie 2 van toek dus
En dat betekend dat hij naar huis gaatquote:
CdL... was da?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een CdL hier in Hoorn dus dan ga ik natuurlijk niets bestellen.. scheelt bezorgkosten
Maar zoals ik al zei het is een indianenpak + tooi + bijl voor Sander. Die heeft morgen een indianenfeest op school.
Nope, totally blank todayquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat betekend dat hij naar huis gaatMaar volgens mij was je al wel zover of neit?
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Ducquote:
Ah, heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaanquote:
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Duc.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Christine le Duc
Echt een ***winkel![]()
het is een beetje chaotisch hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Christine de Luc, een sort goedkope namaakversie van Christine le Duc.
kwam jij hier ook nog wel eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk tijd om hallo te zeggen, vanuit de trein.
Zo, ben ik hier ineens de oberes???quote:
Ja behoorlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeerrrlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, ben ik hier ineens de oberes???
* Enfermera zet een pot koffie voor de hele bups![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2010 16:56:19 ]
Marttquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
Eindelijk tijd om hallo te zeggen, vanuit de trein.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja behoorlijkOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBay![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
* MPG zuipt de koffie gauw allemaal op, voordat Toek komt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zuipt de koffie gauw allemaal op, voordat Toek komt.
Dat die maar zelf loopt. Een beetje
Enfermerel
rondcommanderen
.
Marijkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverdjesPc is zo goed als dood
Gelukkig software matig, maar toch, ik baal als een stekker
Willen jullie me een beetje opbeuren?
![]()
jij zit mij te narren dus volgt strafquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wtf is dat.![]()
[..]
Ja idd, voor de oudjes onder ons 'klas 1'.![]()
![]()
![]()
* wel.o.k neemt marijkje op zijn schoudersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ja, allen is typen in schommeltrein niet altijd handigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Martt![]()
Eindelijk beetje gewend aan je telefoon?
Liebchenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke![]()
How come? What has the evil windows done to it?
Oeh!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k legt Enfermera over zijn knie en geeft een paar petsen op haar blote billetjes
Ohnooooesss!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Eh, nee, jij begonquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij zit mij te narren dus volgt straf
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k legt Enfermera over zijn knie en geeft een paar petsen op haar blote billetjes
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k neemt marijkje op zijn schouders
Hoog genoeg op gebeurt?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OmgDat had ik niet eens geprobeerd, zelfs een kleuter had het nog stuk kunnen krijgen. prutkwaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBay![]()
Met ebay was ik nog goedkoper uit ookWTF!~!!11einz1!!1111 Bedankt he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zuipt de koffie gauw allemaal op, voordat Toek komt.
Dat die maar zelf loopt. Een beetje
Enfermerel
rondcommanderen
.
![]()
wacht, ik houd haar vastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh!![]()
* Dr_Flash doet mee![]()
foei stout Enfer
Nieuwe videokaart backfiredquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohnooooesss!![]()
Hoe kan dat nou?!
Uit het raam gooien mag hoor!![]()
[..]
Eh, nee, jij begon![]()
[..]![]()
![]()
Jeetje wat kut... uhm opbeuren ben ik nooit zo goed in...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ebay is fijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens geprobeerd, zelfs een kleuter had het nog stuk kunnen krijgen. prutkwaliteit.
Met ebay was ik nog goedkoper uit ook
[..]
WTF!~!!11einz1!!1111 Bedankt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |