Niet de beste verwoording van die rechter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En Bram weer pissed op de rechter die 'zich kan voorstellen dat mevrouw de film niet wil zien'... dat had hij niet moeten zeggen.
http://twitter.com/KustawBessems/statuses/26530635382quote:Hé zag ik nou rapper Salah Edin nog langskomen ipv Mohammed Bouyeri, moordenaar V Gogh? Oude, ongecorrigeerde versie Fitna? #wildersproces
die is toch van het OM?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:54 schreef gnilrednoz het volgende:
omg die vrouwelijke rechter, pittig kapsel zeg![]()
![]()
quote:
oh, kan wel, zit met schuin oog te kijken, zit meer te luisterenquote:
Journaal 24quote:
Tja, ik ben er ook niet echt voor om onze rechtsstaat dan maar alvast af te breken, omdat handhaving ervan misschien winst voor Wilders oplevert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:57 schreef wilana het volgende:
heel dom dit proces vanuit "links/islamitisch" oogpunt.
welke uitspraak er ook komt het zal winst voor wilders zijn
Misschien is ze fimmaakster of filmliefhebster of zo. Ik kan me voorstellen dat je dat broddelwerk niet verdraagt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:07 schreef Green1 het volgende:
Jezus christus... dat mens die die film niet wil zien.
Aansteller.. het is gewoon een collectie van nieuwsberichten, god wat erg zeg. Pfff...
Wat een bullshit, het is toch normaal dat een aanklager niet met een video die als bewijslast dient geconfronteerd hoeft te worden? Denk ook bijvoorbeeld aan cctv materiaal van een gewapende overval.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:05 schreef paddy het volgende:
Dus om één vrouw mag Fitna niet gebruikt worden ter verdediging? Wat voor functie heeft die vrouw dan? (ja, even wat niet meegekregen)
Ow, zie het al...rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |