Opmaat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
JEUMIIIIIIIIIIIIG!
En ik moet vandaag eerder weg. Hypotheekgesprek met de bank. Iedereen met mijn soort hypotheek krijgt een gesprek.
Heb er een beetje een fishy gevoel bij. Zit zo'n "contract" bij wat ik dan moet ondertekenen dat ik akkoord ga met de nieuwe regeling en beloof geen rechtzaken aan te spannen hierover en lopende rechtzaken te laten vallen.
Say whut?
Ja die ja.quote:
Dan gaan ze gewoon bekijken of je in aanmerking komt voor enige vorm van compensatie en waarschijnlijk een andere productvorm...nu spaar je het geld nog bij een verzekeraar... in de nieuwe vorm gaat dat via een spaarrekening bij de bank zelf.. is transparanterquote:
Ja dat ja. Maar volgens mij heb ik die berekening al en kwam ik niet in aanmerking voor een compensatie. Ja 0.95 eur geloof ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan gaan ze gewoon bekijken of je in aanmerking komt voor enige vorm van compensatie en waarschijnlijk een andere productvorm...nu spaar je het geld nog bij een verzekeraar... in de nieuwe vorm gaat dat via een spaarrekening bij de bank zelf.. is transparanter
Erikquote:
Nooit gelezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
aaah http://www.telegraaf.nl/b(...)eden__.html?sn=prive
Die boeken van Snelle Jelle
Die ook... en Snuf de Herdershondquote:
Ik heb de hele reeks hier in de boekenkast staan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:37 schreef TheVulture het volgende:
aaah http://www.telegraaf.nl/b(...)eden__.html?sn=prive
Die boeken van Snelle Jelle
Oehquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de hele reeks hier in de boekenkast staan.
Vroeger las ik alleen maar van die jongensboekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Snelle Jelli ging over voetbal. Ergo, ik vond het kut. Maar ik had sowieso niet zo veel met van die "jongensboeken" als pietje bel en dat soort nonsens. Een boek van de Kameleon gelezen, vond er niets aan.
Ik kon er altijd helemaal in wegduiken alsof ik zo'n avontuur zelf beleefdequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog zoiets wat ik nooit echt begrepen heb, stripboeken. Ik las alleen de Donald Duck.
Dik Trom was ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef Steve het volgende:
Ik had ook niks met voetbal (nou ja, ik voetbalde wel zelf ook, dat zal misschien wel geholpen hebben).
Maar ik las eigenlijk alles wel wat de bieb aan kinderboeken had.
Pietje Bell was tof.Kruimeltje.
En Marc de Bel had toffe boeken.
Wat een vreselijk saai kutboek vond ik dat zegquote:
kinderboektechnisch gezien matchen wij niet echt Erik!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een vreselijk saai kutboek vond ik dat zeg! Keer op keer in begonnen, en elke keer vond ik het onzin.
De stomme van kampen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
O ja, Thea Beckman, die ken ik dan weer wel.
Hasse Simonsdochter. Want daar kwam sex in voor.
Sjakie en de grote glazen lift.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en natuurlijk Roald Dahl. GVR, de Heksen, Sjakie en de chocoladefabriek....
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
O wacht, ik las wel vroeger!
Wipneus & Pim
Bakkertje Deegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Bakkertje Deeg heb ik ook gelezen
En Wipneus en Pim inderdaad
Pietje Puk ken ik alleen qua naam...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bakkertje DeegGeniale boeken
En die postbodeboeken... Pietje Puk?
Ja maar die las je recentelijk, wat las jij als kindquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Kinderboeken....
Het Oneindige Verhaal
Toen peter pan nog bij de elfjes woonde
Winnie de Pooh
max en de maximonsters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |