IkWilbert | dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:08 |
quote:Ik hoop het, maakt het kijken een stuk leuker ![]() | |
Stokstaart | dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:12 |
Deze baas gaat het pas echt maken : Nu al WK Kart ![]() ![]() | |
IkWilbert | dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:13 |
quote:Dat duurt nog even, maar voor de toekomst zeker potentieel ![]() | |
admiraal_anaal | dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:13 |
Hij neemt in ieder geval een grote zak geld mee van zijn schoonpapa dus daarmee zijn ook zijn kansen vergroot ![]() In de tijd dat hij nog meedeed aan NK Kart competitie was het in ieder geval een sympathieke gezellige gast met maar 1 doel voor ogen: een stoeltje in de F1 | |
Sally | dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:26 |
quote:Wie van de twee bovengenoemden bedoel je nou precies? ![]() Nyck, of Giedo? | |
IkWilbert | dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:29 |
quote:Giedo ![]() Z'n schoonpapa heeft aardig wat duiten... http://en.wikipedia.org/wiki/Marcel_Boekhoorn | |
admiraal_anaal | dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:31 |
quote: ![]() | |
SjaakVilleneuve | dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:02 |
Max Verstappen ![]() | |
tong80 | dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:05 |
quote:Toch gek dat je daar niet wordt beoordeeld op je talent maar op het geld dat je meebrengt. 6e en 7e in de eindstand lijkt me niet het grootste talent. ![]() | |
Big-Ern | woensdag 6 oktober 2010 @ 10:27 |
quote:Giedo was volgens mij ook heel goed in de Karts. In de formule klasses ging het minder, dus het zegt wel wat, maar niet heel veel. | |
Mikkie | woensdag 6 oktober 2010 @ 10:33 |
Wat ik me dan afvraag... dan wint zo'n jongen een paar races, wordt dit jaar zesde. Waarom neemt zo'n F1-team dan niet de kampioen? | |
Big-Ern | woensdag 6 oktober 2010 @ 10:37 |
quote:Wat denk jezelf? Het antwoord is al gegeven! ![]() | |
IkWilbert | woensdag 6 oktober 2010 @ 10:47 |
quote:Geld ![]() | |
Mikkie | woensdag 6 oktober 2010 @ 10:56 |
Maar een kampioen of iemand in die top 5 moet toch ook geldschieters kunnen vinden? ![]() | |
Sally | woensdag 6 oktober 2010 @ 18:53 |
Wat dacht je van: 'een F1-team zoekt soms ook een duidelijke tweede coureur'? * Sally herinnert zich 'tweede violen' Rubens Barrichello, Felipe Massa, Nelsinho Piquet, Giancarlo Fisichella, Ralf Schumacher, enz. enz. Er zijn er vast veel meer uit het verleden op te noemen, maar deze namen komen zo in mij op als ik kijk naar mijn eigen 'bewuste' F1-historie. Mijn belangstelling voor de Formule 1 is sinds najaar 1999 ontstaan: een toenmalige vriend die nota bene naar een F1-held vernoemd is, moest uiteraard alle F1-weekenden thuis voor de buis zitten... En wie mocht er verplicht meekijken (maar moest wel even gaarne d'r mond houden...?) ![]() ![]() | |
tong80 | woensdag 6 oktober 2010 @ 21:28 |
quote:Dat zei ik al. Monney ! ![]() | |
Peterselieman | zondag 10 oktober 2010 @ 09:44 |
quote:Die geldschieters liggen tegenwoordig niet meer voor het oprapen. | |
Schunckelstar | zondag 10 oktober 2010 @ 09:49 |
quote:omdat je in een mindere auto soms meer indruk kunt maken dan een kampioen die veruit de beste wagen heeft. kijk maar naar bijv. kobayashi. al zal voor guido waarschijnlijk de factor geld wel heel erg mee tellen ![]() hopelijk over een paar jaar nyck de vries en max verstappen ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Schunckelstar op 10-10-2010 09:56:25 ] | |
vosss | zondag 10 oktober 2010 @ 09:54 |
quote: ![]() Die gaat het maken en niet Nick ![]() | |
admiraal_anaal | zondag 10 oktober 2010 @ 18:46 |
Schoonvader van Giedo is goed voor 1,1 miljard http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Boekhoorn | |
Athlon64x | zondag 10 oktober 2010 @ 21:13 |
quote:Sponsors Jos Verstappen kreeg ook problemen met sponsors | |
Xaobotnik | maandag 11 oktober 2010 @ 13:25 |
Degene die kampioen wordt is niet per definitie degene die het meeste potentieel heeft. En inderdaad, een dikke portemonnee is verre van irrelevant. Al denk ik dat Giedo het nog lastig gaat krijgen. Hij is typisch iemand die het echt van zijn portemonnee moest hebben (of althans die van zijn schoonvader). En hoewel dat voor alle Nederlanders sinds Verstappen geldt, is dit bij Giedo extra. Die heeft gewoon het talent niet van een Albers of Doornbos, en die twee kwamen ook al tekort. Dit heeft hij weten te compenseren met een nog dikkere portemonnee, maar een dikke portemonnee hebben zijn concurrenten voor een racezitje ook. | |
Big-Ern | maandag 11 oktober 2010 @ 13:54 |
quote:Ik vind hem qua talent vergelijkbaar met Doornbos en Albers, maar dat is inderdaad niet genoeg. Niet voor de F1 tenminste. | |
Xaobotnik | maandag 11 oktober 2010 @ 15:10 |
Op grond van hun F3 prestaties zou ik Doornbos wel wat hoger inschatten. Verder haalde Doornbos met zijn prestaties in de toen nog F3000 een testzitje bij Jordan voor de laatste drie races, waar hij het mn. in Brazilië goed deed en sneller was dan vaste coureurs Heidfeld en Glock. Maar goed, aan de andere kant bewijst een Kobayashi dat een goede pre-F1 carrière helemaal niet nodig is om het goed te doen in de hedendaagse F1. Ik ben er net helemaal over uit of dat positief of negatief is. | |
sasquatsch | maandag 11 oktober 2010 @ 17:05 |
quote:Niet alleen op basis van F3 maar ook van F3000 / GP2 prestaties. Albers scoorde hierin 0.0, terwijl Doornbos en Van der Garde overwinningen en podia scoorden. En Van der Garde werd / wordt gezien als een talent. Na goede resultaten in de F3 (afgewisseld met veel (mechanische) pech) werd Van der Garde testrijder in de F1 (dankzij het geld van schoonpapa) en reed Formula Renauilt 3.5 waar hij met overmacht kampioen werd in 2008. Dus doet hij het dus eigenlijk nog beter. Goede resultaten in deze klasse leverden Vettel, Kubica en Alguersuari een Formule 1 zitje op. | |
Xaobotnik | maandag 11 oktober 2010 @ 18:00 |
Goed punt. Maar Van der Garde scoorde in de GP2 vooral in de sprintraces. Verder is het zeer gevarieerd wat er uit de worldseries van Renault/Nissan gekomen is. Een Kovalainen, Alonso en Kubica zijn zeer degelijke coureurs. Maar de meesten hebben een kort optreden of hoor je nooit meer wat van. Verder hadden de andere succesvolle Worldseries by Renault/Nissan coureurs goede prestaties in andere, meer sprekende klassen zoals de F3000, GP2, F3. Maar goed, misschien dat Van der Garde een goede F1 coureur zou kunnen zijn. Mij kan het niet boeien. Ik zie mensen liever op eigen talent doorkomen. Bij Doornbos was dit voor een groot deel ook PR-talent. Maar die kop van een Van der Garde of Albers spreekt me gewoon niet aan. Daarbij maakte Albers ook nog een deel uit van dat kut-Spyker en tekende Van der Garde eerst bij Super Aguri om vervolgens ook bij dat Spyker te gaan. Dat allemaal vanuit het idee dat ze het bij Spyker allemaal wel even zouden doen. | |
Waffle | maandag 11 oktober 2010 @ 18:01 |
En in de races was Van der Garde meestal wel opvallend. Redelijk veel nette en goede acties. Ik denk dat hij wel geschikt is voor de F1. Hij heeft alleen echt moeilijk veel pech gehad en moet zich heel erg verbeteren met kwalificeren, want volgens mij was dat toch wel één van zijn zwaktes. | |
Big-Ern | dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:34 |
Virgin Racing wordt steeds concreter voor Van der Garde Het managementteam van Giedo van der Garde heeft gisteren de hele dag met Virgin Racing en Lotus F1 Racing gesproken. Dat schrijft het AD. Vooral Virgin Racing zou concreet zijn, het is ook het enige team dat een racestoeltje voor Van der Garde in de aanbieding heeft. Daar moet echter wel wat tegenover staan. Jerome D'Ambrosio gokt ook op een zitje bij Virgin Racing en liet eerder al doorschemeren dat daar ongeveer vijf miljoen euro voor nodig is. Lotus F1 Racing biedt Van der Garde alleen een rol als test- en reserverijder met de mogelijkheid om in 2012 te promoveren tot racecoureur. Daarnaast hebben ook Force India en Williams belangstelling, maar daarbij gaat het om een rol als testrijder zonder verdere beloftes. http://www.f1today.nl/201(...)r-van-der-garde.html | |
M.Melandri | dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:23 |
Lijkt me een mooi team om te debuteren voor Giedo, in Glock heeft hij een goede teamgenoot ![]() | |
Big-Ern | woensdag 20 oktober 2010 @ 15:51 |
quote:Denk overigens niet dat het team aankomend seizoen veel verder naar voren zal komen. Ik zie Lotus de meeste progressie maken. Ik denk dat die volgend jaar weleens met een prima auto voor de dag kunnen komen. Ze hebben de middelen en de expertise. | |
vosss | woensdag 20 oktober 2010 @ 17:14 |
Ik zou tekenen bij Force India als testcoureur als ik hem was en die mogelijkheid was er. | |
M.Melandri | woensdag 20 oktober 2010 @ 18:47 |
quote:Testcoureur is met de huidige reglementen totaal zinloos. Het beste voor Giedo is om gewoon een stoeltje naast Glock te bemachtigen, als hij Glock regelmatig weet te verslaan komt er vanzelf interesse van andere teams. | |
Waffle | woensdag 20 oktober 2010 @ 18:53 |
Sowieso geen testrijder worden volgens mij. Vooral niet als je voor dat stoeltje zal moeten betalen... | |
Xaobotnik | donderdag 21 oktober 2010 @ 17:06 |
Racen gaat natuurlijk altijd boven testen. Maar mocht racen niet mogelijk zijn, kun je er maar vast beter zijn, toch? Het is meestal ook wel te combineren met andere zaken. Het is overigens wel zo dat in dit geval bij FI het niet gaat om het binnenharken van geld, zoals destijds wel het geval was bij Spyker. | |
Big-Ern | donderdag 21 oktober 2010 @ 17:27 |
Testen zou geen optie moeten zijn. Je hebt er werkelijk geen ene zak aan. Racen of anders naar een andere aansprekende klasse. | |
sasquatsch | vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:00 |
quote:Nee, maar je hebt dan wel een connectie met een team. Dan leren ze je alvast kennen. ![]() En natuurlijk combineren met racen in een andere (aansprekende) klasse. | |
Sinister-D- | vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:13 |
quote:Ik zou eerder voor Williams kiezen, ook reputatie gewijs. FI staat (nog) niet bekent als een neus voor talent te hebben. Williams toch al meer, en denk dat andere teams meer op de jonge gasten let wat Williams in hun bak zet, dan op een gast die in de Force India rijdt. | |
Big-Ern | vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:18 |
quote:Met alle respect, maar Van der Garde moet het dan ook niet hebben van zijn talent, maar toch meer van zijn portemonnee. Hij heeft wel talent en kan ongetwijfeld hard rijden, maar zijn palmares is nu niet dusdanig dat hij F1 materiaal is. Dat zijn in mijn ogen toch de rijders met veel kampioenschappen op hun naam. F1 hoort ook alleen voor de allerbesten te zijn. | |
Sinister-D- | vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:48 |
Klopt als een zwerende vinger, wil ook absoluut niet het tegenovergestelde bewijzen. Maar je moet wel een manier vinden om de F1 binnen te komen, en dan kan die wat pas echt bewijzen wat die waard is. En als die niet oppast krijgt ie de stempel van paydriver en dan ben je gezien natuurlijk. kijk Koboyashi als recentste en mooi voorbeeld. Weinig laten zien in vorige klasses, GP2 was ook niets op het Asia WK na, en iedereen weet dat die tak van de klasse van mindere klasse is. Ook binnen gekomen via de steun en duiten van Toyota, en nu toch 1 van de smaakmakers van het veld, en doet het toch echt niet slecht. | |
Big-Ern | donderdag 4 november 2010 @ 12:40 |
Van der Garde troeft D'Ambrosio af en tekent in Brazilië bij Virgin Giedo van der Garde debuteert volgend jaar in de Formule 1. Dat is zo goed als zeker, meldt de Waalse krant La Libre. De Nederlander streed met de Belg Jerome D'Ambrosio om een racestoeltje bij Virgin Racing en Van der Garde komt als winnaar uit de strijd. Van der Garde dankt de promotie naar de Formule 1 aan een beter gevulde buidel dan D'Ambrosio. Volgens La Libre heeft de Nederlander twee keer zoveel geld ter beschikking als de Belg. Van der Garde zou komend weekend op Interlagos bij de Grand Prix van Brazilië het contract bij Virgin Racing onderteken en vormt dan volgend jaar een duo met Timo Glock. http://www.f1today.nl/201(...)zili-bij-virgin.html | |
franklop | donderdag 4 november 2010 @ 12:48 |
zou leuk zijn... hopelijk dat Virgin ook daadwerkelijk meer geld in hun auto heeft gestoken, zodat ze volgend jaar niet alleen veldvulling zijn.. | |
IkWilbert | donderdag 4 november 2010 @ 16:24 |
Dit weekend maar even wachten dan... ik geloof het pas als de handtekening staat ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 12 november 2010 @ 11:41 |
| |
IkWilbert | vrijdag 12 november 2010 @ 13:15 |
Mooi visitekaartje. | |
Big-Ern | zondag 14 november 2010 @ 14:55 |
wint seizoensafsluiter, Van der Garde drie maal bestraft Davide Valsecchi heeft voor het eerst in twee jaar tijd een overwinning gescoord in de GP2 Series. De iSport-coureur bleef Rapax-rijder Luiz Razia voor en hiermee stelde Rapax de titel bij de teams veilig. Giedo van der Garde kende een zeer moeizame en teleurstellende race. Valsecchi maakte een goede start en pakte meteen de derde plaats over vanaf zijn vierde stek. Hij reed vlak achter Romain Grosjean en Luiz Razia door de eerste bocht, waarbij Razia iets te wijd ging. Valsecchi plaatste meteen een aanval bij Grosjean en werd hierbij geholpen door Razia. De Rapax-coureur kwam weer agressief terug op de baan, waardoor Grosjean iets moest liften. Valsecchi kreeg hierdoor de leiding in handen, gevolgd door Razia. De eerste positie van Valsecchi kwam nooit onder serieus gevaar, al werd het gat richting Razia nooit groter dan enkele seconden. Uiteindelijk had de Italiaan van iSport nog geen seconde voorsprong op Razia bij de finish. Grosjean eindigde het seizoen voor DAMS op het podium, terwijl Dani Clos en Josef Kral vierde en vijfde werden. Oliver Turvey eindigde als zesde en pakt zo het laatste punt van het seizoen. Hij bleef Brendon Hartley net voor, die hierdoor zijn eerste GP2-punt op een haar na mistte. Giedo van der Garde kende een zeer beroerde race. De Nederlander moest de race vanaf de laatste startrij aanvangen en werd maar liefst drie maal bestraft met een drive through-penalty. Eerst voor een valse start, daarna voor het niet respecteren van de baanlimieten, waarna hij ook nog een drive through kreeg voor een te hoge snelheid in de pits. http://www.f1today.nl/201(...)e-maal-bestraft.html De eerste wedstrijd ook al tien plekken teruggezet omdat hij een rood licht had genegeerd. Zo is het hele seizoen al gegaan met hem. Deze man hoort absoluut niet in de F1 thuis. Dan maar geen landgenoot in de formule 1. | |
Eenskijken | zondag 14 november 2010 @ 15:19 |
niet zo slim van guido van der garde om 3 keer een drive thu penalty te krijgen ![]() | |
CarlosJacques | zondag 14 november 2010 @ 15:23 |
Volgens mij is die v/d Garde net zo'n theezakje als Alberts. Ik denk dat we moeten wachten tot Max Verstappen oud genoeg is als we weer es wat Nederlands spektakel in de F1 willen zien. ![]() | |
sasquatsch | maandag 15 november 2010 @ 11:59 |
Schijnt een rommeltje geweest te zijn bij de stewards van de GP2 race. Dat rode licht kwam doordat baancommissarissen gebaarden dat hij door moest rijden en het was geen valse start. Dus blijven er twee van de vier straffen over die (misschien) terecht waren (dus nog steeds teveel). | |
Big-Ern | maandag 15 november 2010 @ 22:50 |
Deal McGregor en Williams speelt Van der Garde in de kaart McGregor en het AT&T Williams F1 Team gaan ook de komende jaren nauw samenwerken. Sinds begin 2008 is het populaire kledingmerk actief als sponsor van het Britse Formule 1-team, maar de overeenkomst is verlengd met minimaal drie jaar. Het logo van het merk zal ook de komende seizoenen zichtbaar zijn op de bolides, helmen en overalls, waardoor er weer de nodige media-aandacht zal ontstaan. Dit is bovendien goed nieuws voor de Nederlander Giedo van der Garde, die al jarenlang ondersteunt wordt door McGregor. McGregor zal opnieuw een stijlvolle Williams F1 by McGregor collectie ontwerpen, met onder meer petten, truien, jassen, polo's, schoenen en accessoires. Gedurende het seizoen zal het merk enkele speciale items naar buiten brengen, die betrekking hebben op een bepaalde periode of een unieke gebeurtenis uit de rijke historie van Williams. Jan Paul ten Hoopen, CEO bij McGregor, legde uit: "Deze verlenging van de samenwerking onderstreept ons geloof in de toekomst van de Formule 1, en Williams in het bijzonder, als een internationaal marketingplatform." http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=28806 Arme Williams, het zal toch niet? | |
IkWilbert | dinsdag 16 november 2010 @ 08:29 |
Van der Garde bij Williams? Echt niet... ondanks alle Nederlandse sponsoring. | |
sasquatsch | donderdag 18 november 2010 @ 16:36 |
Misschien wel bij Force India. Giedo van der Garde wint rechtszaak tegen Force India
| |
marcodej | donderdag 18 november 2010 @ 16:45 |
Lijkt me een goede vertrouwensbasis om op te werken. ![]() | |
Schunckelstar | donderdag 18 november 2010 @ 18:06 |
idd ![]() maar zou toch wel mooi zijn ![]() | |
Big-Ern | vrijdag 19 november 2010 @ 11:06 |
Ach nee, helemaal niet. Zoveel Hollanders worden geen F1 rijders en als we er wel een hebben moet dit toch voornamelijk om zijn talent zijn. Dat is bij VdG niet het geval, ondanks dat hij wel wat talent heeft. Momenteel is Buurman denk ik de beste Nederlander, maar hij moet nodig eens een kampioenschap op zijn naam schrijven. | |
Waffle | vrijdag 19 november 2010 @ 21:13 |
Buurman heeft op zich nog niet bijzonder veel gepresteerd... Van der Garde heeft dat op zich beter gedaan. Daarnaast heb ik die jongen toch wel mooie dingen zien doen in de GP2. Hij heeft alleen best veel pech gehad. | |
Big-Ern | vrijdag 19 november 2010 @ 21:39 |
Bij respectievelijk Isport en Barwa Addax, wat absolute topteams zijn of waren in de tijd dat hij er reed. Buurman heeft ook GP2 gereden bij veel mindere teams. In dat licht bezien kan je zeggen dat VdG dit jaar zelfs heel zwak heeft gepresteerd. | |
Waffle | zaterdag 20 november 2010 @ 00:01 |
De World Series daarentegen heeft hij wel keurig gewonnen.Buurman heb ik tot nu toe volgens mij nog niks zien winnen. Hij zal best een goede coureur zijn, maar volgens mij ook geen F1 materiaal. | |
Big-Ern | zaterdag 20 november 2010 @ 09:34 |
Oh, ik ben met je eens dat Buurman waarschijnlijk ook geen Formule 1 waardige rijder is, maar ik vind hem wel Neerlands beste coureur in de formule auto's. | |
M.Melandri | zaterdag 20 november 2010 @ 11:35 |
Buurman heeft in mijn ogen veel minder laten zien dan vd Garde. Buurman zit ook niet voor niks als 2 jaar in de Superleage formula, een klasse die totaal geen aanzien heeft. Giedo kon dit jaar qua pace altijd wel mee met de beste 5 alleen had hij vaak pech in race 1 waardoor je weekend al zo goed als over is. | |
Big-Ern | zaterdag 20 november 2010 @ 16:31 |
Hij heeft structureel pech? De echte goeien hebben dat gewoon niet! Wat VdG voor heeft op Buurman is een titel. Hij heeft een titel weten te behalen in de WSR, die ik trouwens qua deelnemersveld minder vind dan de Superleague Formula. | |
Xaobotnik | zaterdag 20 november 2010 @ 16:45 |
Het verhaal omtrent Super Aguri klopt overigens geen ruk van. Hij tekende van de ene op de andere dag bij een ander. Van financiële moeilijkheden was toen nog geen sprake. Dit was immers het tweede jaar van SA, waarin Sato en Davidson mooie dingen lieten zien. En Vd Garde kon een tijd lang niet rijden omdat SA dit tegenhield. Door de eigen meerledige domheid van team-Van den Garde dus (tweeledig, omdat SA het betere team was, Vd Garde daar gewoon eerste testcoureur was, terwijl hij voor Spyker gewoon een middel was om geld binnen te halen en geen èchte functie had). Dit soort gedrag stond voor mij aan de basis van mijn afkeer tegen die gozer. Maar goed, uiteindelijk krijgt hij dus het grootste deel terug, terwijl hij niet een de helft van het aantal kilometers heeft gekregen. Naar verhouding heeft hij dus meer gekregen dan waar hij voor betaalde. Hoe dan ook, de loop van zijn carrière is voorlopig vooral vormgegeven door de mogelijkheden die hij had via Boekhoorn, en aanzienlijk minder door zijn talent. Nu is het zo dat je geen geweldige coureur hoeft te zijn om het goed te doen in de F1 tegenwoordig (iig minder dan vroeger). Maar een plek in de F1 verdient Vd Garde gewoon niet. Buurman overigens ook niet. Uit de SLF zal nooit een F1 coureur komen. Niet op grond van prestaties die daar verricht zijn iig. | |
Big-Ern | zaterdag 20 november 2010 @ 16:54 |
Zelfs een GP2 titel is tegenwoordig al geen garantie voor een F1 zetel. Jammer, want dat zou het wel moeten zijn. | |
Xaobotnik | zaterdag 20 november 2010 @ 17:26 |
Dat krijg je met die teams die puur en alleen op geld draaien, en als doel enkel overleving hebben, en het competitie-element alleen hebben omdat ze niet het einige team zijn met een dergelijk doel. Alles wat aan de onderkant van Lotus zit zou gewoon te slecht bevonden moeten worden voor de F1. In plaats daarvan moet je dan gewoon een degelijk team hebben dat wel een snelle auto op de grid weet te krijgen en een degelijke hoeveelheid aan sponsoren, zodat er niet allerlei onzin nodig is, zoals coureurswisselingen puur voor het geld. Lotus voldoet daar wel aan, maar die blijven kwa snelheid wel erg achter.... | |
Big-Ern | zaterdag 20 november 2010 @ 18:22 |
Vind ik niet helemaal terecht. Tuurlijk zie ik ook wel dat ze erg langzaam zijn. Ter verdediging wil ik zeggen dat ze ook niet heel veel tijd kregen om een fatsoenlijke auto te bouwen. De nieuwe teams kregen pas laat het groene licht van de FIA om deel te nemen aan het kampioenschap. Lotus en Virgin moeten we het voordeel van de twijfel geven en kijken of ze het nieuwe seizoen aan kunnen pikken qua snelheid. Hispania is een ander verhaal. Dat is een bespottelijk team. Ik denk niet dat ze het nieuwe seizoen halen, aangezien ze geen auto hebben en ik ook niet weet waar ze zo snel eentje vandaan willen toveren. |