abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87716727
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb even een paint gemaakt.

[ afbeelding ]
Erg verhelderend lijkt me :+
Euh. Niet echt. Of wel, afhankelijk van de context van 'verhelderend'.

Als je bedoelt dat deze tekening verhelderend werkt om de verwarrende situatie te laten zien, dan is de tekening verhelderend. Als de tekening duidelijkheid moet scheppen over de situatie an sich, dan is die niet verhelderend en eerder verwarrend. Of neutraal, afhankelijk van de helderheid of verwarrendheid van de werkelijke situatie.

Verhelderend, toch? 8-).
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  Admin dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:54:36 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87716865
Het is helder: dit is verwarrend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87716932
werkt de link zo wel?

Rechts zie je een bromwisselstrookbordje. Van de paralelweg de Alexanderlaan op (waar we al reden / moesten rijden /..).

Nog geen tien meter verder zie je (aan beide kanten van de weg!) een 'verboden voor brommerts' bordje.

Via de paralelweg/parkeerplaats kan je enkel op een stoep komen. Via die stoep wel op een fietspad waar je mag brommen. Welgeteld 100 meter, want thv. metro Alexander mag je ineens (zonder dat je langs een afslag komt :D ) niet meer brommen, alleen nog fietsen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_87717148
Waarom werken die verdomde linkjes naar Streetview niet? :{
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:06:17 #281
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87717318
Je moet daar dus gewoon linksaf slaan en dan gelijk weer rechtsaf het (brom)fietspad op.
pi_87717619
quote:
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom werken die verdomde linkjes naar Streetview niet? :{
Het is een complot :P.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87741646
brrr...weer werken...
Mu!
pi_87742038
Ja, bah. Ik ga even een klacht schrijven aan de lotto, dat als ik tien loten koop, ik toch wel minstens iets wil winnen. Niet perse die 32 miljoen, maar met een ton ben ik ook al dik tevreden.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:12:41 #285
66825 Reya
Fier Wallon
pi_87742236
Werken?
pi_87742766
stuur voor mij dan ook maar een klacht, een ton zou idd het gat dat deze vakantie in mijn vermogen heeft geslagen al aardig wegwerken. Men, wat vliegt het geld uit je zak op zo'n stedentrip zeg!

Gelukkig is er ook goed nieuws: in Berlijn ben ik voor A. op de knie gegaan en heb haar ten huwelijk gevraagd. Ik had haar natuurlijk eerst flink dronken gevoerd dus ze zei gelijk ja. En de ring paste ook nog!
Mu!
pi_87742789
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:12 schreef Reya het volgende:
Werken?
Ik leg het je wel een keer uit. Het is een lang en tragisch verhaal over de helaasheid der dingen enzo.
Mu!
pi_87742818
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
stuur voor mij dan ook maar een klacht, een ton zou idd het gat dat deze vakantie in mijn vermogen heeft geslagen al aardig wegwerken. Men, wat vliegt het geld uit je zak op zo'n stedentrip zeg!

Gelukkig is er ook goed nieuws: in Berlijn ben ik voor A. op de knie gegaan en heb haar ten huwelijk gevraagd. Ik had haar natuurlijk eerst flink dronken gevoerd dus ze zei gelijk ja. En de ring paste ook nog!
[ afbeelding ]
*O* Congrats!

Feest. Drank. Hapjes. Is er al een datum? :D
  Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 09:53:24 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_87743139
Gefeliciteerd! *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_87744602
Nog geen datum. We zijn gisteren wel bij het gemeentehuis in Schiedam geweest om de ondertrouw te regelen en in Rotterdam voor een afspraak om de trouwzaal te regelen. Afhankelijk daarvan zetten we een datum, wrs. ergens eind januari - begin maart.

Er is best wel veel te regelen eigenlijk...

Vakantiekiekje:

Mu!
pi_87744942
quote:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:14:11 #292
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87745614
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef SingleCoil het volgende:

Vakantiekiekje:

[ afbeelding ]
Praag O+. Ongeveer op die plek stond ik afgelopen voorjaar nog.
pi_87747487
Goedemorgen *O*
Welkom terug Alicey en SingleCoil :W
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_87749043
quote:

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_87751834
quote:

[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd! *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_87752244
Awwww O+
pi_87752259
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
Awwww O+
wanneer trouw jij?
pi_87752756
quote:

[ afbeelding ]
Wauw! Gefeliciteerd!
pi_87755957
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

wanneer trouw jij?
Ik wacht al maanden op mijn verlovingsring. :{
pi_87757000
Ja, sorry, nou ben ik al met A. verloofd. Je was ook niet echt heel duidelijk in je bedoelingen, hoor.
Mss wil LHO nog wel met je verloven?

Het is vandaag trouwens 20-10-2010 :)
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')