Ja, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij geen rechtsgevoel heeft. Hij wil dus wetten invoeren die het mogelijk maken. Maar het is een geniepig mannetje met een verschrikkelijke rotkop. Duidelijk van het linkse sentiment, vergelijkbaar met van Jole.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Picchia het volgende:
Mwua, meer recentelijk dan de eerder genoemde IRT affaire, wilde hij indirecte belediging strafbaar stellen, cartoonisten vervolgen en ik herinner me nog dat incident rond Fitna, met die vertrouwelijke gespreksverslagen die wel of niet klopte en informatie waarover hij wel of niet diende te beschikken. Ik vind het maar een geniepig mannetje.
Onze Ernst is inderdaad een eminent jurist, en in die hoedanigheid heb ik veel waardering voor de beste man. Als politicus vind ik hem echter verschrikkelijk, en een gevaar voor de samenleving. Voor wat goed is voor de samenleving heeft hij duidelijk wat minder gevoel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pool het volgende:
Ik zie dat andersom. Hij heeft juist heel veel rechtsgevoel, wat ook blijkt uit zijn vele publicaties als uitstekende hoogleraar. Het is een hele brave man.
Het probleem is mijns inziens dat hij verwacht dat de gehele staat zo braaf is als hij. Dat de staat geen bevoegdheiden zal misbruiken en altijd netjes om zal gaan met het afsluiten van websites en met het dataminen in de gegevens van burgers. En in dat naïeve schuilt zijn gevaar.
Ah, verlaging tot je niveau maakt jou rustiger. Heb ik toch nog iets kunnen betekenen voor je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar je hebt het niet begrepen. Over domme doos gesprokenHalen is heel wat anders dan asielzoekers. En wat betreft 'mijn geliefde pruikmans' is ook zo'n aanname waar je mij van beticht. Vroeger heb ik altijd VVD gestemd maar sinds ik niet meer in NL woon heb ik niet meer gestemd.
Ja, en ik vind je naïef naar aanleiding van je uitspraken en daar komt nog eens bij dat je nogal agressief overkomt. Ondanks dat ik tegen religieeen ben wens ik ze geen nare ziekte toe en zeker niet dood.![]()
En nog wat, denk aan je bloeddruk.
Je zet jezelf weer voor lul.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ah, verlaging tot je niveau maakt jou rustiger. Heb ik toch nog iets kunnen betekenen voor je.
Volgens mij is hij als minister vooral actief op het terrein waar hij geen uitstekend jurist in is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Pool het volgende:
Ik zie dat andersom. Hij heeft juist heel veel rechtsgevoel, wat ook blijkt uit zijn vele publicaties als uitstekende hoogleraar. Het is een hele brave man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |