Weet ik. Ik pik namelijk signalen wel makkelijk opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:09 schreef kitao het volgende:
jij voelde je al aangesproken blijkbaar.
nou , dat klopt , over jou heb ik het o.a.
Het is een uitnodiging en het is geen vereiste om tv te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging ?
wat lief van je.
![]()
maar ik kijk vrijwel geen tv of het zijn films of docu's
De laatste keer dat ik je in een sc zag, had ik eerst veel lol met jou, en daarna ging je best creepy lopen doen. Dan ga je volgens mij een beetje te ver door in grappig zijn, wat dan net niet meer grappig, maar eng wordt, bijv.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:04 schreef kitao het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik een mod per pm uitschold.
[..]
ik ga niet incognito , nooit gedaan , zal het nooit doen ook.
maar het kan evengoed aan mij liggen , vandaar ook deze vraag.
misschien ben ik a-sociaal van nature , hoewel het vaak voorkomt zoals de situatie die Murmelli omschrijft over botte opmerkingen, ik die vaak zelf niet eens in de gaten heb.
en feit blijft dat er een aantal posters constant blijven 'klieren' zoals Dr.Drentz het zegt.
het vreemde is wel dat die blijkbaar geen enkele keer gevraagd worden eens normaal te gaan doen.
(tenminste dat heb ik nergens gezien)
op zich zou dat niet zo erg zijn , het wordt pas vervelend als dit de 'sleutelfiguren' zijn of de gangmakers zoals jij het zelf zegt.
Jij moet eens ophouden met je pesterijtjes richting TS. Anders maak ik van je bril een racefiets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor idd bij een kliek, en een kliek vindt het over algemeen niet tof als je de vrouwen in de kliek benadert als hoeren. En ja, dat blijft zelfs maanden na dato nog prima hangen in onze gedachten over iemand. Ook al is diegene het zelf alweer vergeten.
ik zeg ook niet dat ik perfect ben , ik gooi het binnen de groep van relatiedeskundigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pik namelijk signalen wel makkelijk op
Kijk, nu begin ik dingen wel wat beter te begrijpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor idd bij een kliek, en een kliek vindt het over algemeen niet tof als je de vrouwen in de kliek benadert als hoeren. En ja, dat blijft zelfs maanden na dato nog prima hangen in onze gedachten over iemand. Ook al is diegene het zelf alweer vergeten.
tnx , dan ben ik jouw introduceé.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een uitnodiging en het is geen vereiste om tv te kijkenAlleen op de zondagavond
OMG OMG OMG! IRL IS HET ME NOG NOOIT GELUKT EN ONLINE EVENMIN MAAR DANKZIJ DEZE TUTORIAL..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:15 schreef wonderer het volgende:
Ligt er ook aan hoe je binnenkomt. Vergelijk het met een kroeg, met stamgasten. Als je voor het eerst binnenkomt en je doet meteen of je er bij hoort, of je begint ruzie te zoeken met een grote favoriet, of je mening te verkondingen terwijl je helemaal niet weet hoe dat onderwerp ligt... dan kom je er niet snel tussen en vormt het kliekje een front tegen je.
In mijn ervaring is het het best om de kat een beetje uit de boom te kijken, vooral te lurken en af en toe een neutrale opmerking te posten, de mensen te leren kennen, de groepsdynamiek een beetje te analyseren (wie zijn de gangmakers, wie liggen er niet zo goed in de groep etc).
En soms moet je gewoon besluiten dat je niet in de groep past, dat de mensen daar niet "jouw type" zijn. Dan ligt het eigenlijk gewoon aan niemand, maar aan de compatibiliteit. Dat moet je kunnen accepteren, en dan je eigen weg kiezen.
als jij die stuk of 5 posts midden in de nacht beschouwt als zijnde 'terugzijn' , dan heb je wel een erg ruime blik moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je in een sc zag, had ik eerst veel lol met jou, en daarna ging je best creepy lopen doen. Dan ga je volgens mij een beetje te ver door in grappig zijn, wat dan net niet meer grappig, maar eng wordt, bijv.
Dan is voor mij de lol er wel af.
Wbt de andere users in die sc heb je volgens mij je naam nog van de vorige keer, toen was je een heel stuk vervelender dan nu. Veel mensen kijken daar niet echt doorheen. Geven mensen geen 2e kans. Ik vind je, sinds je daar weer terug bent wel een stuk gezelliger. Op bovengenoemd incident na dan
Dat bedoel ik dus, ik loog jou niet voor, alleen dat maakte jij ervan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:17 schreef kitao het volgende:
[..]
als jij die stuk of 5 posts midden in de nacht beschouwt als zijnde 'terugzijn' , dan heb je wel een erg ruime blik moet ik zeggen.
en die keer dat je mij openlijk voorloog zijn we zeker ook al vergeten en ligt het allemaal aan mij ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:05 schreef Stokstaart het volgende:
SC is voor inteelt kliekjes.
Daar moet je niet eens bij willen horen ...
whatever , ik ga nu niet lopen zoeken naar de quotes en dat hele bewuste topic uitpluizen en publiceren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik loog jou niet voor, alleen dat maakte jij ervan.
En het was overdag. De vorige keer dat je daar zat was maanden geleden ofzo
maar... maar.. jij was ook ooit actief in de TV SCquote:
hoe kun je anders een 'probleem' voorleggen binnen R&P zonder iets over jezelf te vertellen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:34 schreef Pakspul het volgende:
Is dit nou echt een R&L topic over dat je niet binnen een Fok! clubje past? Is er echt iemand zo diep gezonken dat hij hier zijn sociale leven gaat posten over iets wat hem tegen zit in een SC topic?
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Tally het volgende:
Je hebt het allemaal aan jezelf te danken. Je bent gewoon niet wijs
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Tally het volgende:
Je hebt het allemaal aan jezelf te danken. Je bent gewoon niet wijs
O maar ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
hèhè, de eerste die overduidelijk zegt dat ik het bij mezelf moet zoeken.
Gelukkig sta ik niet alleen hier zo te zien, dus de vraag blijft openstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |