tnx , dat is een goede tip.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:15 schreef wonderer het volgende:
Ligt er ook aan hoe je binnenkomt. Vergelijk het met een kroeg, met stamgasten. Als je voor het eerst binnenkomt en je doet meteen of je er bij hoort, of je begint ruzie te zoeken met een grote favoriet, of je mening te verkondingen terwijl je helemaal niet weet hoe dat onderwerp ligt... dan kom je er niet snel tussen en vormt het kliekje een front tegen je.
In mijn ervaring is het het best om de kat een beetje uit de boom te kijken, vooral te lurken en af en toe een neutrale opmerking te posten, de mensen te leren kennen, de groepsdynamiek een beetje te analyseren (wie zijn de gangmakers, wie liggen er niet zo goed in de groep etc).
En soms moet je gewoon besluiten dat je niet in de groep past, dat de mensen daar niet "jouw type" zijn. Dan ligt het eigenlijk gewoon aan niemand, maar aan de compatibiliteit. Dat moet je kunnen accepteren, en dan je eigen weg kiezen.
Prikplaatje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:01 schreef kitao het volgende:
Hallo ,
Vaak als ik tijd over heb zit ik op Fok en kom dan ook regelmatig op een SC.
Nu is mijn ervaring echter dat ik al binnen 2 SC's min of meer de groep ben uitgeknikkerd en ik vraag me af hoe dit nu komt.
Ligt het er nu aan dat ik me ga vervelen en uitgekeken ben op de onderwerpen of komt het omdat bepaalde posters steeds herhaaldelijk hun mening verkondigen dat ze mij ronduit niet mogen ?
Of ben ik gewoon achterdochtig en wordt er niet achter de schermen druk over mij ge-PMt ?
Heeft iemand eenzelfde ervaring en is het groepsverband binnen een SC erg sterk en kom je daar moeilijk tussen of is het zeldzaam dat iemand min of meer apart wordt gezet ?
Dit is geen natrappen , ik ben hier erg nieuwsgierig naar en ik moet eraan toevoegen dat het ook vaak niet altijd zo 'erg' is als hierboven omschreven maar dat hangt dan ook af van het tijdstip en wie er op dat moment aanwezig zijn.
(en mijn eigen stemming natuurlijk)
SlowChatquote:
Dit ja. En een beetje positiever reageren. Jij zegt soms echt rare botte dingen. Of reageert boos om niks. Das niet echt gezellig. Daar reageren sommigen wel weer extreem negatief op vind ik trouwens....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:15 schreef wonderer het volgende:
Ligt er ook aan hoe je binnenkomt. Vergelijk het met een kroeg, met stamgasten. Als je voor het eerst binnenkomt en je doet meteen of je er bij hoort, of je begint ruzie te zoeken met een grote favoriet, of je mening te verkondingen terwijl je helemaal niet weet hoe dat onderwerp ligt... dan kom je er niet snel tussen en vormt het kliekje een front tegen je.
In mijn ervaring is het het best om de kat een beetje uit de boom te kijken, vooral te lurken en af en toe een neutrale opmerking te posten, de mensen te leren kennen, de groepsdynamiek een beetje te analyseren (wie zijn de gangmakers, wie liggen er niet zo goed in de groep etc).
En soms moet je gewoon besluiten dat je niet in de groep past, dat de mensen daar niet "jouw type" zijn. Dan ligt het eigenlijk gewoon aan niemand, maar aan de compatibiliteit. Dat moet je kunnen accepteren, en dan je eigen weg kiezen.
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe jij je opstelt in een (nieuwe) slowchat (of andere groep). Dit werkt natuurlijk niet (meer) bij plekken waar je al geweest bent en waar mensen al een beeld van je hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:22 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx , dat is een goede tip.
maar hoe krijg je mensen zonder zelf 'op de knieën' te gaan ertoe om eens op te houden met hun openlijke aanvallen, vaak gebaseerd op dingen die ik zelf al niet meer weet ?
ik probeer dit te negeren maar regelmatig komt het gewoon weer terug en ik word dan defensief.
SC kan veel zijn, Slome Computer bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:27 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
eerst weet je niet wat het is , dan kom je met zo'n uitspraak.
ok ,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit ja. En een beetje positiever reageren. Jij zegt soms echt rare botte dingen. Of reageert boos om niks. Das niet echt gezellig. Daar reageren sommigen wel weer extreem negatief op vind ik trouwens....
dan ben ik verloren , die mensen kom je ook regelmatig tegen in die andere SC's.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe jij je opstelt in een (nieuwe) slowchat (of andere groep). Dit werkt natuurlijk niet (meer) bij plekken waar je al geweest bent en waar mensen al een beeld van je hebben.
Zeg maar tegen ze dat ik heb gezegd dat ze je niet moeten klieren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:36 schreef kitao het volgende:
[..]
dan ben ik verloren , die mensen kom je ook regelmatig tegen in die andere SC's.
tja , dan lijk ik weer zo'n calimerootje...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeg maar tegen ze dat ik heb gezegd dat ze je niet moeten klieren.
Als jij een ban van drie maanden krijgt, maak je het ook wel erg bont. Misschien moet je dan je gedrag gewoon aanpassen (of niet en je verlies nemen).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Eén ban van drie maanden is immers wel genoeg voor mij.
Daar is klonen voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:36 schreef kitao het volgende:
[..]
dan ben ik verloren , die mensen kom je ook regelmatig tegen in die andere SC's.
dat kwam omdat ik een mod per pm uitschold.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij een ban van drie maanden krijgt, maak je het ook wel erg bont. Misschien moet je dan je gedrag gewoon aanpassen (of niet en je verlies nemen).
ik ga niet incognito , nooit gedaan , zal het nooit doen ook.quote:Daar is klonen voor uitgevondenMaar ik geloof dat het dan toch eerder aan je gedrag ligt en niet aan de slowchats zelf.
Is dat een uitnodiging ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:03 schreef Maraca het volgende:
Heb je het al in deze SC geprobeerd?
[TV SC #76] WACHT! Nu ga ik ingrijpen!
Weet ik. Ik pik namelijk signalen wel makkelijk opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:09 schreef kitao het volgende:
jij voelde je al aangesproken blijkbaar.
nou , dat klopt , over jou heb ik het o.a.
Het is een uitnodiging en het is geen vereiste om tv te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging ?
wat lief van je.
![]()
maar ik kijk vrijwel geen tv of het zijn films of docu's
De laatste keer dat ik je in een sc zag, had ik eerst veel lol met jou, en daarna ging je best creepy lopen doen. Dan ga je volgens mij een beetje te ver door in grappig zijn, wat dan net niet meer grappig, maar eng wordt, bijv.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:04 schreef kitao het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik een mod per pm uitschold.
[..]
ik ga niet incognito , nooit gedaan , zal het nooit doen ook.
maar het kan evengoed aan mij liggen , vandaar ook deze vraag.
misschien ben ik a-sociaal van nature , hoewel het vaak voorkomt zoals de situatie die Murmelli omschrijft over botte opmerkingen, ik die vaak zelf niet eens in de gaten heb.
en feit blijft dat er een aantal posters constant blijven 'klieren' zoals Dr.Drentz het zegt.
het vreemde is wel dat die blijkbaar geen enkele keer gevraagd worden eens normaal te gaan doen.
(tenminste dat heb ik nergens gezien)
op zich zou dat niet zo erg zijn , het wordt pas vervelend als dit de 'sleutelfiguren' zijn of de gangmakers zoals jij het zelf zegt.
Jij moet eens ophouden met je pesterijtjes richting TS. Anders maak ik van je bril een racefiets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor idd bij een kliek, en een kliek vindt het over algemeen niet tof als je de vrouwen in de kliek benadert als hoeren. En ja, dat blijft zelfs maanden na dato nog prima hangen in onze gedachten over iemand. Ook al is diegene het zelf alweer vergeten.
ik zeg ook niet dat ik perfect ben , ik gooi het binnen de groep van relatiedeskundigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik. Ik pik namelijk signalen wel makkelijk op
Kijk, nu begin ik dingen wel wat beter te begrijpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoor idd bij een kliek, en een kliek vindt het over algemeen niet tof als je de vrouwen in de kliek benadert als hoeren. En ja, dat blijft zelfs maanden na dato nog prima hangen in onze gedachten over iemand. Ook al is diegene het zelf alweer vergeten.
tnx , dan ben ik jouw introduceé.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een uitnodiging en het is geen vereiste om tv te kijkenAlleen op de zondagavond
OMG OMG OMG! IRL IS HET ME NOG NOOIT GELUKT EN ONLINE EVENMIN MAAR DANKZIJ DEZE TUTORIAL..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:15 schreef wonderer het volgende:
als jij die stuk of 5 posts midden in de nacht beschouwt als zijnde 'terugzijn' , dan heb je wel een erg ruime blik moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je in een sc zag, had ik eerst veel lol met jou, en daarna ging je best creepy lopen doen. Dan ga je volgens mij een beetje te ver door in grappig zijn, wat dan net niet meer grappig, maar eng wordt, bijv.
Dan is voor mij de lol er wel af.
Wbt de andere users in die sc heb je volgens mij je naam nog van de vorige keer, toen was je een heel stuk vervelender dan nu. Veel mensen kijken daar niet echt doorheen. Geven mensen geen 2e kans. Ik vind je, sinds je daar weer terug bent wel een stuk gezelliger. Op bovengenoemd incident na dan
Dat bedoel ik dus, ik loog jou niet voor, alleen dat maakte jij ervan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:17 schreef kitao het volgende:
[..]
als jij die stuk of 5 posts midden in de nacht beschouwt als zijnde 'terugzijn' , dan heb je wel een erg ruime blik moet ik zeggen.
en die keer dat je mij openlijk voorloog zijn we zeker ook al vergeten en ligt het allemaal aan mij ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:05 schreef Stokstaart het volgende:
SC is voor inteelt kliekjes.
Daar moet je niet eens bij willen horen ...
whatever , ik ga nu niet lopen zoeken naar de quotes en dat hele bewuste topic uitpluizen en publiceren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik loog jou niet voor, alleen dat maakte jij ervan.
En het was overdag. De vorige keer dat je daar zat was maanden geleden ofzo
maar... maar.. jij was ook ooit actief in de TV SCquote:
hoe kun je anders een 'probleem' voorleggen binnen R&P zonder iets over jezelf te vertellen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:34 schreef Pakspul het volgende:
Is dit nou echt een R&L topic over dat je niet binnen een Fok! clubje past? Is er echt iemand zo diep gezonken dat hij hier zijn sociale leven gaat posten over iets wat hem tegen zit in een SC topic?
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Tally het volgende:
Je hebt het allemaal aan jezelf te danken. Je bent gewoon niet wijs
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Tally het volgende:
Je hebt het allemaal aan jezelf te danken. Je bent gewoon niet wijs
O maar ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
hèhè, de eerste die overduidelijk zegt dat ik het bij mezelf moet zoeken.
Gelukkig sta ik niet alleen hier zo te zien, dus de vraag blijft openstaan.
Ik begin een steeds duidelijker beeld te krijgen. Als je altijd zo snel aangebrand reageert en alles, kan ik me voorstellen dat mensen snel genoeg van je hebben, dan verpest je de sfeer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:42 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
hèhè, de eerste die overduidelijk zegt dat ik het bij mezelf moet zoeken.
Gelukkig sta ik niet alleen hier zo te zien, dus de vraag blijft openstaan.
jij slikt gewoon altijd alles ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin een steeds duidelijker beeld te krijgen. Als je altijd zo snel aangebrand reageert en alles, kan ik me voorstellen dat mensen snel genoeg van je hebben, dan verpest je de sfeer.
Je stelt eerst dat je graag binnen SCs geaccepteerd wilt worden en vervolgens ga je weer dezelfde mensen beledigen, blijkbaar nogsteeds niets geleerd dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:43 schreef kitao het volgende:
Defensief wel te verstaan.
Wat verwacht je anders van mij ?
ok , tnx.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:59 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je stelt eerst dat je graag binnen SCs geaccepteerd wilt worden en vervolgens ga je weer dezelfde mensen beledigen, blijkbaar nogsteeds niets geleerd dus.
Als je ook maar een schijn van kans wilt maken moet je op z'n minst ophouden met mensen te beledigen. "Smile and nod" heet dat in het engels; als ze je beledigen dan glimlach je een keer, en negeert het.
Kijk eens naar je doel, kijk hoe jij zou reageren als iemand anders "dikke vinger" tegen je zou zeggen, en realiseer je dat je daarmee je doel niet bereikt.
De wereld bestaat uit drie soorten mensen:
- Degenen die je mogen. Daar hoef je niets mee te doen, die zitten al waar je ze wilt hebben.
- Degenen die neutraal zijn. Als je daar een beetje leuk mee om gaat dan vallen ze wellicht ooit in de vorige groep
- Degenen die je niet mogen. Hier moet je geen energie in steken, dat is verloren tijd en levert je niets op.
Steek je energie vooral in groep 1 en mischien nog in groep 2 maar laat groep 3 gewoon voor wat ze zijn.
Waar slaat je reactie op? Hij geeft alleen maar aan hoe hij jou nu ervaart met in gedachten wat anderen users over jou schrijven.quote:
Dikke vinger kitao, dikke vinger!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:59 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je stelt eerst dat je graag binnen SCs geaccepteerd wilt worden en vervolgens ga je weer dezelfde mensen beledigen, blijkbaar nogsteeds niets geleerd dus.
Als je ook maar een schijn van kans wilt maken moet je op z'n minst ophouden met mensen te beledigen. "Smile and nod" heet dat in het engels; als ze je beledigen dan glimlach je een keer, en negeert het.
Kijk eens naar je doel, kijk hoe jij zou reageren als iemand anders "dikke vinger" tegen je zou zeggen, en realiseer je dat je daarmee je doel niet bereikt.
De wereld bestaat uit drie soorten mensen:
- Degenen die je mogen. Daar hoef je niets mee te doen, die zitten al waar je ze wilt hebben.
- Degenen die neutraal zijn. Als je daar een beetje leuk mee om gaat dan vallen ze wellicht ooit in de vorige groep
- Degenen die je niet mogen. Hier moet je geen energie in steken, dat is verloren tijd en levert je niets op.
Steek je energie vooral in groep 1 en mischien nog in groep 2 maar laat groep 3 gewoon voor wat ze zijn.
en jij weet daarvan ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:07 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Waar slaat je reactie op? Hij geeft alleen maar aan hoe hij jou nu ervaart met in gedachten wat anderen users over jou schrijven.
In dit topic krijg jij antwoord wat andere users van jou vinden en hoe zij jou ervaren. Het kliekje heeft geen waardering voor wat jij in het verleden hebt gedaan. Daar heb je zelf aan gewerkt, daar verander je nu niets aan.
Ik omring mij met mensen die me niet aanvallen zodat ik niets hoef te slikkenquote:
Het enige dat opvalt is dat men je hier probeert duidelijk te maken wat jij deed en waarom zij zo reageerden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:07 schreef kitao het volgende:
Edit : ik weet trouwens niet of het je opgevallen is maar enkele personen in kwestie komen speciaal 'mijn topic' binnenvallen om mij zwart te maken.
* NotYou opent gefascineerd door bovenstaande post Bengeltjes fotoboek..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:26 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij ben je niet zo'n newbie. Bij sommige sc kom je gewoon niet verder, want kliek en ze kennen elkaar vaak ook irl. Dan tel je pas mee als je er ook een paar kent.
Zeker er zijn er die wel "normaal" op je reageren. Maar het gros zal je negeren omdat ze je niet kennen en je een (paar) keer iets gedaan hebt wat hen niet beviel en val je dus erbuiten. Pech. Wen er maar aan.
Ah kom op, deel het eens met de mensen voor wie fok.nl slechts een website is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:15 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is er niet echt 1 kliek in het topic waar hij het over heeft. Er zijn daar genoeg mensen met een bloedhekel aan elkaar. Toch vinden zij er voldoende leuke mensen. kitao wordt gewoon door vrijwel iedereen zwaar irritant gevonden. Om wat hij in het verleden heeft gedaan bij meerdere vrouwen (daar had hij ook die ban voor), maar ook omdat hij zich nooit in een gesprek mengt, alleen maar losse opmerkingen maakt. En de snelheid uit het gesprek haalt door yt links te posten die nergens opslaan (behalve in zijn hoofd). Als iemand daar wat van zegt, kan diegene de vinkentering krijgen.
Maar goed, het ligt niet aan hem hoor...
ok , dus jij hebt dan betere communicatieve vaardigheden als ik of een iets minder konfrontatief karakter.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik omring mij met mensen die me niet aanvallen zodat ik niets hoef te slikken
Oh, en ik maak er een gewoonte van zelden tot nooit persoonlijk te worden in de gevallen dat iemand me wel aanvalt, dat scheelt ook een hoop.
Ik lees mee in dit vermakelijke topic. Is dat niet genoeg?quote:
Goedemorgen zeggen hoef ik geen mensen voor te kennen hoor. Jij ook niet overigens.quote:Wel vreemd dat ik jou niet eens herken behalve dat ik je net in een SC zag posten waar ik het ook over had.
Dikke vinger voor jou kitao! (Wordt daar trouwens de duim mee bedoeld of is er iets mis met je hand?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , dus jij hebt dan betere communicatieve vaardigheden als ik of een iets minder konfrontatief karakter.
Maar zou het niet beter zijn als er diverse karakters binnen een groepje worden getolereerd of is het alleen maar voor eén type mensen ?
tja , dat ga ik me ook steeds meer afvragen , zeker gezien de omschreven ervaringen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef seasushi het volgende:
Waarom wil je zo graag bij een slowchat kliek horen?
Ik vind jouw avatar echt tof. Heb je hem zelf gemaakt en zo ja; mag ik bij jouw kliekje horen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:19 schreef seasushi het volgende:
Waarom wil je zo graag bij een slowchat kliek horen?
met monsters praat ik niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dikke vinger voor jou kitao! (Wordt daar trouwens de duim mee bedoeld of is er iets mis met je hand?)
Nou! Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft! Twee dikke vingers voor jou!quote:
Singles, want daar gaat het over, heeft zeer uiteenlopende mensen. Het is niet 1 type mensen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , dus jij hebt dan betere communicatieve vaardigheden als ik of een iets minder konfrontatief karakter.
Maar zou het niet beter zijn als er diverse karakters binnen een groepje worden getolereerd of is het alleen maar voor eén type mensen ?
het gaat niet alleen over singles.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles, want daar gaat het over, heeft zeer uiteenlopende mensen. Het is niet 1 type mensen.
Kom jij maar bij mijn prive kliekje , maar dan moet je je wel aan ongeschreven regels houden, waarin je lief bent voor mij, en eerst een tijdje alleen meelurkt, en mij altijd goedemorgen zeg en altijd lacht om mijn slechte grapjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind jouw avatar echt tof. Heb je hem zelf gemaakt en zo ja; mag ik bij jouw kliekje horen?(Ik hoop maar dat je ja zegt, anders zal ik vanmiddag weinig anders kunnen dan een huiltopic aanmaken hier in R&P.
)
Hij vond het nodig om meerdere vrijgezelle dames te pm-en voor seks. Gebeurt vaker, en is op zich niet ontzettend erg. Wat wel erg is, is dat als die dames meerdere malen nee zeiden, hij er wel voor wilde betalen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ah kom op, deel het eens met de mensen voor wie fok.nl slechts een website is.
Ik had de post die jij citeert nog niet gelezen en ik vind eigenlijk dat kitao gelijk heeft te strijden voor acceptatie van verschillende typen mensen in de SC! Laten we een actie-topic openen en gaan bedelen bij een admin voor tagjes en eventueel een speciale kleur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles, want daar gaat het over, heeft zeer uiteenlopende mensen. Het is niet 1 type mensen.
je zit gewoon alles bij elkaar te fantaseren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij vond het nodig om meerdere vrijgezelle dames te pm-en voor seks. Gebeurt vaker, en is op zich niet ontzettend erg. Wat wel erg is, is dat als die dames meerdere malen nee zeiden, hij er wel voor wilde betalen.
Dankjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:29 schreef seasushi het volgende:
[..]
Kom jij maar bij mijn prive kliekje , maar dan moet je je wel aan ongeschreven regels houden, waarin je lief bent voor mij, en eerst een tijdje alleen meelurkt, en mij altijd goedemorgen zeg en altijd lacht om mijn slechte grapjes
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
je zit gewoon alles bij elkaar te fantaseren.
is eén keer gebeurd dat ik na een reeks van een stuk of 40 pm's , dwz PERSOONLIJKE MAILS , eens tegen iemand heb gezegd dat ik er geen bezwaar tegen heb om eens te gaan winkelen op mijn kosten.
en dan niet in een juwelierszaak waar ze jouw patserige horloges verkopen.
kijk , zo is het .quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik had de post die jij citeert nog niet gelezen en
ik vind eigenlijk dat kitao gelijk heeft te strijden voor acceptatie van verschillende typen mensen in de SC!
Laten we een actie-topic openen en gaan bedelen bij een admin voor tagjes en eventueel een speciale kleur.![]()
Niet wenen Kitao, we vormen alvast een eigen kliekje voor jou!
Ik ben voor ACCEPTATIE VAN VERSCHILLENDE TYPEN MENSEN IN DE SC!![]()
Wie opent de hyves en maakt een online petitie aan?
hmm, goeie rl vriendinnen, of jou... wie zal ik eens geloven. Moeilijk moeilijk moeilijk...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef kitao het volgende:
[..]
je zit gewoon alles bij elkaar te fantaseren.
is eén keer gebeurd dat ik na een reeks van een stuk of 40 pm's , dwz PERSOONLIJKE MAILS , eens tegen iemand heb gezegd dat ik er geen bezwaar tegen heb om eens te gaan winkelen op mijn kosten.
en dan niet in een juwelierszaak waar ze jouw patserige horloges verkopen.
die dure zal je inmiddels wel vergokt hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hmm, goeie rl vriendinnen, of jou... wie zal ik eens geloven. Moeilijk moeilijk moeilijk...
(Overigens draag ik, ivm mijn nikkelallergie, een Swatch van een paar tientjes)
Ik win alleen met gokkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:38 schreef kitao het volgende:
[..]
die dure zal je inmiddels wel vergokt hebben.
Laatste keer dat ik gokte was afgelopen voorjaar in Vegas. Voor de rest gok ik niet. Wat basel je weer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:41 schreef kitao het volgende:
[..]
vooralsnog sta je nog op voorsprong, maar.....
hoe lang nog ?
Ik wilde net zeggen, blijf wel on-topicquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het lijkt wel alsof TS zn eigen SC is begonnen
op zich wel knap , vind je niet ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het lijkt wel alsof TS zn eigen SC is begonnen
Ik druk wel even op "stop volgen"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef kitao het volgende:
[..]
op zich wel knap , vind je niet ?
*splitst zich af van Fok!*
Dikke vinger voor jou, Huppelmuts!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik druk wel even op "stop volgen"
pech voor jou maar ik best een redelijk goed geheugen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gokte was afgelopen voorjaar in Vegas. Voor de rest gok ik niet. Wat basel je weer?
soms kan je een topic moeilijk binnen de hand houden , hooguit een slotje en we zijn weer terug bij af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:43 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, blijf wel on-topic
zit dat in je abo , dat je andere posters' posts met een druk op de knop kan volgen ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik druk wel even op "stop volgen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |