quote:post-traumatisch iets na het breken van haar pinkOp donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef fespo het volgende:
wat heeft die vrouw? traumatisch nog wat.
quote:post traumatische dystrofieOp donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef fespo het volgende:
wat heeft die vrouw? traumatisch nog wat.
quote:Sinterklaas was echt grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Dat was echt leuk met Sinterklaas"Je wil me uitlokken dat ik zeg dat ik twee paspoorten heb"
quote:Bron: www.telegraaf.nl
AMSTERDAM - Filemon Wesselink heeft uitgelegd waarom het niet zo botert tussen hem en Paul de Leeuw in de Madiwodovrijdagshow. "Hij is een totale control freak."
Filemon onthulde dit in Life 4 You. "Ik heb ook een stukje in het programma. Soms vindt Paul het wel heel moeilijk om dat los te laten. Hij bemoeit zich overal mee."
De 31-jarige presentator vervolgt: "Het is ook een stukje vertrouwen. Hij heeft vroeger alleen tv gemaakt. Met Erben Wennemars werkte het gewoon niet. Het gaat nu veel beter omdat Paul het nu los kan laten."
quote:Het werkt ook goed tussen de twee...Maar Paul moet wennen dat ook Filemon een onderdeel van het programma heeft en dat vindt ie moeilijk..Nee met Paul en Filemon gaat het goed..Heb ze net nog stukje gezien naar DWDD wat er vanavond te zien is.Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef bloodymary het volgende:
Raar stukje, het werkt toch juist wel heel goed tussen die twee? Tenminste zo komt het over.
quote:Zowiezo die kijkcijfers. Ik heb de afgelopen week wel eens naar madiwodo gekeken midden in de nacht om 5 uur ongeveer. Volgens het kijkcijferonderzoek waren er 0 kijkers. Nou,ik heb het wel gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef Veerboot het volgende:
Studio Sport (Eredivisievoetbal) kwam na PowNews, dat verklaart een hoop. Ik had 'm ook al op Ned. 3 gezet.
quote:Ik kijk nu ook.Op donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Zowiezo die kijkcijfers. Ik heb de afgelopen week wel eens naar madiwodo gekeken midden in de nacht om 5 uur ongeveer. Volgens het kijkcijferonderzoek waren er 0 kijkers. Nou,ik heb het wel gekeken.
Arcee ik heb er een topic over geopend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef Arcee het volgende:
Dit komt er vanavond op: 85 jaar VARA: speciale tv-avond 6 november 2010.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Arcee ik heb er een topic over geopend.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik ook.
En van jou gaat maar over 1 onderdeel ervan.
Ze kunnen beide denk ik wel bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |