quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:03 schreef xyzyx het volgende:
Ik was vandaag eens rustig aan het toeren door Zwolle rijden we met 90 langs een politie auto (je mocht er 70 dus 90 is inclusief correcties van teller en wettelijke zooi ongeveer 70)
Hij doet het prima. 70 km/h wegen in Zwolle zijn 2 baans wegen waar iedereen te hard rijd en zelfs TS die 90 rijd wordt ingehaald. Meneer agent reed ook te hard een paar honderd meter daarvoor alleen remde toen voor een flitspaal.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef Trommeldaris het volgende:
Flink brakke teller heb je blijkbaar. Ik zou ermee naar de garage gaan.
Ik had ook kunnen gaan zeiken over mensen die niet opzei gaan als ik 200 wil rijden alleen dat zou geen terechte klacht zijn. Dit lijkt mij een prima klacht zeker als je ziet hoeveel schade die verkeers jostis veroorzaken op jaarbasis.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-standaard-stoer-20-op-de-teller-harder-rijdentopic.
Ik wilde niet naast hem rijden in de bocht en moge duidelijk zijn waarom?:Dquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:14 schreef Yreal het volgende:
ja of je gaat niet stoer doen en agenten inhalen
Op je eigen baan blijven is moeilijk?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wilde niet naast hem rijden in de bocht en moge duidelijk zijn waarom?:D
Helaas voor veel mensen wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op je eigen baan blijven is moeilijk?
Ik ben een keer achtervolgt door 4 politie autos in Zwolle en we zijn ook nog opgepaktquote:
TS rijd toevallig wel een range rover ja. Van zijn vader wel te verstaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS met 70 op de teller
[ http://i40.photobucket.com/albums/e247/dorretje/P8090005.jpg&t=1]afbeelding ]
Heb ook Range rover gereden 4.0, Jeep Cherokee 4.7L, etc. Dus als we auto's gaan patsen dan kan ik er wel ff tegenaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TS rijd toevallig wel een range rover ja. Van zijn vader wel te verstaan.
GIJ BENT ZEKER JALOERS?
TS heeft het altijd beter.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:48 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Heb ook Range rover gereden 4.0, Jeep Cherokee 4.7L, etc. Dus als we auto's gaan patsen dan kan ik er wel ff tegenaan
Al Veyron gereden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:52 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Al Veyron gereden?Ja, ik ben geen TS fan hoor. Maar dat is gewoon een feit. Hij heeft immers een rijke papa die alles betaald!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
In de echte wereld is de correctie 3 procent, misschien in die van jou ook. Alleen dan zal de rest van je rekenkracht ook wel belabberd zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:03 schreef xyzyx het volgende:
Ik was vandaag eens rustig aan het toeren door Zwolle rijden we met 90 langs een politie auto (je mocht er 70 dus 90 is inclusief correcties van teller en wettelijke zooi ongeveer 70)
Hij heeft al veel wettelijke zooi bij elkaar gespaard dan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In de echte wereld is de correctie 3 procent, misschien in die van jou ook. Alleen dan zal de rest van je rekenkracht ook wel belabberd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |